این رنگ موهای زمستانه را در سال 2018 امتحان کنید

رنگ موهای زمستانه از گرم ترین و هیجان انگیزترین رنگ ها محسوب می شوند. از زیباترین آنها می توان به آبی دودی، پر طاووسی، قرمز ماهاگونی، هایلایت سایه دار، صورتی رویال و پلاتینه ی سفید اشاره کرد. این رنگ موها باید توجه به تون پوست انتخاب شوند.

با تغییر فصل، شما نیز احتمالا به فکر تغییر رنگ موی خود می افتید. این موضوع، کاملا طبیعیست. زمستان، فصل تضاد است. به همین دلیل است که قهوه ای تیره و روشن و بلوندهایی با تن سرد، برای سردترین روزهای سال مناسب هستند. در این مقاله رنگ موهای مناسب برای فصل زمستان به شما معرفی شده اند.

هایلایت سایه دار  

رنگ موی هایلایت سایه دار- زیبایی- برنافیت

موج های بلوند موجود در این رنگ مو با انرژی خود، شما را به فصل بهار می برند. دو سایه ی هایلات بر روی پایه ی قهوه ای موی خود ایجاد کنید تا روزهای زمستانی 2018 را شاد تر کنید.

پیشنهاد برنافیت: ایده هایی برای رنگ موی بلوند عسلی

آبی دودی

آبی دودی- زیبایی- برنافیت

رنگ آبی دودی بسیار هیجان انگیز است و احساس آزادی به همراه دارد. این رنگ برای فصل زمستان بسیار مناسب است. برای افزایش عمق به این رنگ، آن را کمی سایه دار کنید.

صورتی رویال

pastel lavender hair color with pink highlights

وقتی در مورد رنگ موهای زمستانه فکر می کنیم، گزینه های زیادی پیش رو داریم. یکی از این رنگ ها صورتی مایل به بنفش است. سایه های ظریف صورتی این رنگ همانند شکوفه های بهاری می مانند.

بلوند مرواریدی هایلایت

رنگ موی بلوند مرواریدی هایلایت- برنافیت

این تون روشن، یک گزینه ی بلوند دیگر در فصل زمستان است. اگر می خواهید رنگ موی جذابی داشته باشید، باید متناسب با تون پوست شما باشد. این رنگ برای تون پوست های سرد بسیار مناسب است.

طلایی و نقره ای

رنگ موی طلایی و نقره ای- زیبایی- برنافیت

یکی از بهترین رنگ موهای زمستانه ترکیب طلایی و نقره ای است. رگه هایی از رنگ نقره ای، موهای شما را روشن تر می کند. برای این کار، ابتدا یک رنگ بلوند طلایی روی موهای خود بزنید و سپس رگه هایی از رنگ نقره ای به آن بیافزایید.

قرمز ماهاگونی

 

قرمز ماهاگونی- زیبایی- برنافیت

قرمز ماهاگونی، یک رنگ برجسته، عمیق و قابل ستایش است. این رنگ، یکی از رنگ های فوق العاده زیبا و جذاب برای فصل زمستان محسوب می شود.

بلوند قهوه ای روشن

این رنگ مو در سال 2018 بسیار معروف است. البته این ترکیب رنگ باید با هم باشند تا یک رنگ موی زمستانه شگفت انگیز پدید آورند. این ترکیب بسیار زیبا و متناسب با فصل زمستان است.

پر طاووسی

رنگ موی پر طاووسی- زیبایی- برنافیت

این رنگ، جالب ترین رنگ سال 2018 است. آبی، کله غازی و بنفش کمرنگ یک ترکیب عالی ایجاد می کنند که شما می توانید آن را بر روی موهایتان پدید آورید. اگر کمی درخشندگی به این موها اضافه شود، شبیه به ابریشم خالص می شود.

پلاتینه ی سفید

رنگ موی سفید پلاتینه- زیبایی- برنافیت

روشن ترین سایه های متالیک، گزینه ی دیگری برای رنگ موهای زمستانه است. بلوند پلاتینه نیاز به چند سایه ی تیره در بالای سر دارد و پایه ی بلوند خاکستری یک گزینه ی مناسب برای آن محسوب می شود.

بالیاژ قهوه ای طلایی

بالیاژ قهوه ای طلایی- زیبایی- برنافیت

رنگ موهای زمستانه دارای گزینه های سنتی نیز هستند. این رنگ مو فوق العاده است. برای پایه، از یک رنگ قهوه ای تیره استفاده کنید و سپس با یک تون قهوه ای متوسط آن را هایلایت کنید.

کاری از گروه محتوای برنافیت 

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments

مطالب مرتبط:

خانه