راه رفتن چقدر کالری می سوزاند؟

[iconbox title=”مقاله در یک نگاه” title_align=”right” content_align=”right” layout=”boxed” align=”right” type=”vector” icon=”momizat-icon-pencil2″ icon_align_to=”title” size=”32″ icon_color=”#3e256a” ] راه رفتن یکی از بهترین ورزش ها برای قلب است که علاوه بر کالری سوزی به بهبود جریان خون نیز کمک می کند. پیاده روی بسته به وزن و نوع مسیر، کالری های متفاوتی می سوزاند. برای افزایش کالری سوزی می توانید از وزنه یا حرکات اینتروال استفاده کنید و یا خود را به چالش بکشانید.[/iconbox]

شاید راه رفتن آسان به نظر برسد، اما برای بدن شما فوق العاده است. برخی تصور می کنند پیاده روی، ورزش انسان های تنبل است، اما جالب است بدانید که راه رفتن یکی از بهترین ورزش ها محسوب می شود. این ورزش نه تنها سلامت قلب و عروق را تامین می کند و جریان خون را بهبود می بخشد، بلکه به کالری سوزی و مقابله با بیماری های مهلک نیز کمک می کند. برای تناسب اندام و بازسازی ذهن، کتانی های خود را بپوشید و آماده ی یک ورزش مفید شوید. هر قدمی که برمی دارید، راهی به سوی بهبود شماست. در این مقاله میزانِ کالری سوزی بر اساس وزن و نوع پیاده روی بیان شده است.

پیشنهاد برنافیت: موفقیت در حفظ تناسب اندام با تکنیک های طلایی

اگر وزن شما بین ۵۴ تا ۶۳ کیلوگرم است:                                                                       

راه رفتن با سرعت متوسط

  • ۱۵ دقیقه: ۵۰ کالری
  • ۳۰ دقیقه: ۱۰۰ کالری
  • ۱ ساعت: ۲۰۰ کالری

راه رفتن با سرعت تند

  • ۱۵ دقیقه: ۹۵ کالری
  • ۳۰ دقیقه: ۱۸۵ کالری
  • ۱ ساعت: ۳۷۰ کالری

بالا رفتن از تپه

  • ۱۵ دقیقه: ۹۰ کالری
  • ۳۰ دقیقه: ۱۸۰ کالری
  • ۱ ساعت: ۳۵۵ کالری

بالا رفتن از پله ها

  • ۱۵ دقیقه: ۱۲۰ کالری
  • ۳۰ دقیقه: ۲۴۰ کالری
  • ۱ ساعت: ۲۷۵ کالری

پایین رفتن از تپه

  • ۱۵ دقیقه: ۴۰ کالری
  • ۳۰ دقیقه: ۸۵ کالری
  • ۱ ساعت: ۱۶۵ کالری

اگر وزن شما بین ۶۳ تا ۷۲ کیلوگرم است:

راه رفتن با سرعت متوسط

  • ۱۵ دقیقه: ۶۰ کالری
  • ۳۰ دقیقه: ۱۱۲ کالری
  • ۱ ساعت: ۲۲۵ کالری

راه رفتن با سرعت تند

  • ۱۵ دقیقه: ۱۰۰ کالری
  • ۳۰ دقیقه: ۲۱۴ کالری
  • ۱ ساعت: ۴۳۰ کالری

بالا رفتن از تپه

  • ۱۵ دقیقه: ۱۰۲ کالری
  • ۳۰ دقیقه: ۲۰۴ کالری
  • ۱ ساعت: ۴۰۸ کالری

بالا رفتن از پله ها

  • ۱۵ دقیقه: ۱۳۰ کالری
  • ۳۰ دقیقه: ۲۷۵ کالری
  • ۱ ساعت: ۵۴۵ کالری

پایین رفتن از تپه

  • ۱۵ دقیقه: ۵۰ کالری
  • ۳۰ دقیقه: ۹۵ کالری
  • ۱ ساعت: ۱۹۰ کالری

اگر وزن شما بین ۷۲ تا ۸۱ کیلوگرم است:

راه رفتن با سرعت متوسط

  • ۱۵ دقیقه: ۶۵ کالری
  • ۳۰ دقیقه: ۱۲۷ کالری
  • ۱ ساعت: ۲۵۵ کالری

راه رفتن با سرعت تند

  • ۱۵ دقیقه: ۱۲۰ کالری
  • ۳۰ دقیقه: ۲۴۵ کالری
  • ۱ ساعت: ۴۸۵ کالری

بالا رفتن از تپه

  • ۱۵ دقیقه: ۱۱۵ کالری
  • ۳۰ دقیقه: ۲۳۰ کالری
  • ۱ ساعت: ۴۶۵ کالری

بالا رفتن از پله ها

  • ۱۵ دقیقه: ۱۵۵ کالری
  • ۳۰ دقیقه: ۳۱۰ کالری
  • ۱ ساعت: ۶۲۰ کالری

پایین رفتن از تپه

  • ۱۵ دقیقه: ۵۴ کالری
  • ۳۰ دقیقه: ۱۱۰ کالری
  • ۱ ساعت: ۲۱۵ کالری

چگونه تاثیر راه رفتن را بیشتر کنیم؟

کالری سوزی- ورزش و تناسب اندام- برنافیت

آیا می خواهید چربی سوزی را در پیاده روی بعدی خود احساس کنید؟ در اینجا روش های آسانی برای افزایش تاثیر پیاده روی بیان شده است.

پیشنهاد برنافیت: زنی که تنها با پیاده روی توانست ۹ کیلوگرم وزن کم کند!

به خود وزنه ببندید

اضافه کردن وزنه به پاها یا دست ها در هنگام راه رفتن به شما کمک می کند تا بیشتر وزن کم کنید.

حرکات اینتروال، بالا رفتن از تپه یا پله ها را انجام دهید

اگر از سرعت پیاده روی خود خسته شده اید، با افزودن حرکات اینتروال به آن تنوع بدهید. مثلا می توانید یک دقیقه پیاده روی سریع را با دو دقیقه پیاده روی متوسط جایگزین کنید. اگر واقعا می خواهید عرق کنید، از پله یا تپه بالا بروید.

خود را به چالش بکشانید

هر بار که می خواهید پیاده روی کنید، سعی کنید زمان بیشتری از گذشته را به این کار بپردازید. پس از مدت کوتاهی رکورد خواهید زد.

به خود استراحت بدهید

البته اسم این کار را نمی توان استراحت گذاشت. اگر می خواهید نتایج بهتری ببینید، در میان راه رفتن به تمرین های اسکوات، لانج، پلنک و پوش آپ بپردازید.

کاری از گروه محتوای برنافیت

من 106 کیلو بودم، هیچ لباسی اندازه‌م نمی‌شد! بالاخره زیر نظر متخصص تغذیه‌ برنافیت رژیم گرفتم و در 8 ماه، 27 کیلو لاغر شدم. رژیم برنافیت، آخرین رژیم زندگیم بود!

شما هم می‌تونید!!!

مترجم: مریم اصیلی

مترجم: مریم اصیلی

5/5

به اشتراک بگذارید

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

جدیدترین مقالات

همه مقالات
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments

برنافیت، ارائه دهنده‌ی رژیم غذایی دکترکرمانی است که رژیم غذایی و برنامه غذایی را به صورت گروهی و زیر نظر پشتیبان اختصاصی ارائه می‌دهد.

گروه برنافیت دکتر کرمانی، مشاوره تغذیه و تناسب اندام

گروه برنافیت دکتر کرمانی یکی از بزرگترین گروه های درمانی چاقی و لاغری می باشد که با ارائه رژیم گروهی با استفاده از بروز ترین متد های لاغری به شما در رسیدن به لاغری و تناسب اندام کمک میکند.
بیشتر...

یکی از زیر مجموعه‌های دکتر کرمانی که با بیش از چند سال سابقه درخشان در زمینه تغذیه و لاغری توانسته است، هزاران افراد را به تناسب اندام دلخواه خودشان برساند، مجموعه برنافیت دکتر کرمانی است. در سایت برنافیت با دنیایی از مطالب درمورد تغذیه و لاغری روبه‌رو خواهید شد و  هر آن‌چه درمورد تغذیه و لاغری است را در این‌جا می‌توانید پیدا کنید.

هنگام ورود به سایت برنافیت دکتر کرمانی با انواع متفاوتی از رژیم‌ها روبه رو می‌شوید از جمله: رژیم تثبیت وزن برنافیت، برنامه‌غذایی روزانه برنافیت، رژیم غذایی برای لاغری، رژیم غذایی رایگان، رژیم غذایی لاغری برای دموی‌ها، رژیم فستینگ، رژیم فشرده لاغری، رژیم کاهش وزن، رژیم کتوژنیک، رژیم گروهی برنافیت، رژیم لاغری 20 کیلویی، رژیم لاغری رایگان، رژیم لاغری سریع، رژیم مایر، رژیم سیب، رژیم شیر، رژیم، رژیم افزایش وزن برنافیت، رژیم آنلاین، رژیم بارداری و شیردهی، رژیم برای بلغمی‌ها، رژیم برای دموی‌ها، رژیم پروتئین، بارهنگ برای لاغری است که تنوع رژیم‌ها باعث شده به یک مجموعه بسیار قوی در حوزه لاغری و تغذیه شناخته شود.

تمامی دستورات برنامه‌های غذایی زیر نظر کارشناسان دکتر کرمانی ارائه می‌شود و دستورات مصرف هر خوراکی با مقدار کالری مورد نیاز نیز در برنامه غذایی برای هر شخص به صورت جداگانه گفته می‌شود. مانند: طریقه مصرف دانه چیا برای لاغری، ماسالای چینی برای لاغری، سیر سیاه لاغری، سرکه سیب برای لاغری ، زردچوبه برای لاغری شکم، چای سبز برای لاغری، دانه چیا، دمنوش‌های لاغری و…. خواص میخک برای لاغری.

برنامه غذایی برای هر شخصی متفاوت است و با توجه به شرایط جسمانی هر فرد برنامه غذایی جداگانه به آن داده می‌شود مانند: برنامه رژیم غذایی 7 روزه، برنامه غذایی برای افزایش وزن، برنامه غذایی برای بدنسازی، برنامه غذایی برای کاهش وزن.

در مجموعه برنافیت دکتر کرمانی امکاناتی نظیر: مشاور تغذیه آنلاین، مشاوره رایگان رژیم لاغری، دریافت رژیم به صورت آنلاین، کاهش وزن سریع، آب کردن چربی شکم، نرم افزار رژیم غذایی رایگان برنافیت، ورزش برای لاغری، پشتیبان اختصاصی رژیم، چالش رژیم لاغری،  کالری مواد غذایی برنافیت،  محاسبه bmiدکتر کرمانی، دوچرخه ثابت برای لاغری،  قوی‌ترین رژیم لاغری، کاهش چربی، کاهش وزن، گروه لاغری برنافیت دکتر کرمانی، لاغری سریع، لاغری سریع 10روزه، لاغری سریع در یک هفته، لاغری و تناسب اندام، چاقی، زیبایی اندام، ورزش لاغری، ورزش و تناسب اندام، نمونه رژیم دکتر کرمانی، پیج دکتر کرمانی، رژیم دکتر کرمانی رایگان‌ و انواع روش‌های لاغری.

راه ارتباطی با مجموعه برنافیت دکتر کرمانی از طریق سایت برنافیت، اینستاگرام برنافیت دکتر کرمانی و واتساپ برنافیت امکان پذیر است و همراهی شما عزیزان باعث شده است تا یک خانواده بزرگی کنار هم تشکیل دهیم.

برنافیت، ارائه دهنده‌ی رژیم غذایی دکترکرمانی است که رژیم ها را به صورت گروهی و زیر نظر کارشناس اختصاصی ارائه می‌دهد.

دسترسی سریع

پربازدیدترین ها

انواع رژیم ها

برنافیت، ارائه دهنده‌ی رژیم دکترکرمانی است که رژیم ها را به صورت گروهی و زیر نظر پشتیبان اختصاصی ارائه می‌دهد.

گروه برنافیت دکتر کرمانی، مشاوره تغذیه و تناسب اندام

گروه برنافیت دکتر کرمانی یکی از بزرگترین گروه های درمانی چاقی و لاغری می باشد که با ارائه رژیم گروهی با استفاده از بروز ترین متد های لاغری به شما در رسیدن به لاغری و تناسب اندام کمک میکند.
دریافت مشاوره رژیم برنافیت
برای رسیدن به وزن دلخواهت، شماره‌ات رو ثبت کن تا از کارشناسان ما مشاوره رایگان بگیری!

دریافت مشاوره رایگان رژیم

اگه می‌خوای به وزن دلخواهت برسی، شماره‌ات رو ثبت کن تا از کارشناس‌های برنافیت دکترکرمانی مشاوره‌ رایگان بگیری!

[contact-form-7 id="19069" title="فرم مشاوره"]