شخصیت شناسی از روی رنگ رژ لب

شخصیت شناسی ؛ شاید عجیب به نظر برسد، اما رنگ رژ لبی که انتخاب می کنیم ارتباط مستقیمی با شخصیت ما دارد. زمانی که آرایش می کنیم، خودمان را از طریق رنگ ها به نمایش می گذاریم. رنگ ها و سایه های مختلف معانی متفاوتی به دنبال دارند. مثلا قرمر که همیشه احساسات تند ونارنجی که همیشه شادمانی را نشان می دهد. امروز برنافیت قصد دارد، معنی رنگ رژ لبی را که برای خود انتخاب می کنید، برای شما تعبیر کند. با ما همراه باشید.

شخصیت شناسی رژ لب نارنجی

شخصیت شناسی

اگر اکثر رژ لب های شما نارنجی هستند، شما به شدت آدم خوش مشربی هستید و اوقات فراغت خود را با دوستان یا ملاقات با افراد جدید می گذرانید. شما یک فرد اجتماعی با شخصیتی بازیگوش هستید. در جمع دوستان یا دیگر افراد، علاقه و توجه آنها را به خود جلب می کنید و افراد به دلیل مثبت بودن و خوش اخلاق بودنتان شما را دوست دارند.

شخصیت شناسی رژ لب قرمز

شخصیت شناسی

اگر بیشتر مواقع رژ لب قرمز را انتخاب می کنید، در مقابله با چالش های جدید فردی شجاع و جسور هستید. یکی از مهم ترین چیزها برای شما این است که بی رحمانه آرزوهای خود را دنبال کنید و برای رسیدن به آنها سنگ تمام بگذارید. احترام خاصی برای اشیاء ساده و کلاسیک قائل هستید.

شخصیت شناسی رنگ صورتی

شخصیت شناسی

در گروه دوستان، شما یک سرپرست هستید. این موضوع باعث می شود هر وقت دوستانتان دچار مشکلی شوند، برای درد دل به سراغ شما بیایند. شما دوست داشتنی و دلسوز هستید و گاهی نیز عاطفی. افراد شما را به دلیل حساس بودن تحسین می کنند.

شخصیت شناسی رژ رنگ لب

شخصیت شناسی

شما از وقایع کوچک زندگی لذت می برید و می خواهید با کمترین چیزها بیشترین نتیجه ها را به دست آورید. چیزی که بیش از همه برای شما اهمیت دارد، صداقت است و سعی نمی کنید همه چیز را جور دیگری نشان دهید، حتی با غریبه ها. دوستانتان شما را به دلیل شخصت واقع بین وهمچنین توانایی برای ارتباط با خودِ درونی تان دوست دارند.

شخصیت شناسی رژ قهوه ای

شخصیت شناسی

برای شما خانواده همیشه حرف اول را می زند. هر چه بیشتر با خانواده باشید، احساس شادمانی بیشتری دارید. طرفدار سنت ها هستید و دوست دارید به گذشته ها بازگردید. به شدت به نوستالژی ها علاقه مندید، به همین دلیل به سراغ آهنگ ها، فیلم ها ومدهای قدیمی می روید.

شخصیت شناسی رژ لب بنفش

شخصیت شناسی

وقتی می دانید دقیقا چه می خواهید، دیگر هیچ چیز جلودار شما نیست. ممکن است گاهی برچسب کله شق بودن را بخورید، اما به شدت قاطع هستید. مدیر به دنیا آمده اید و اراده ی قاطع شما باعث می شود که دیگران به حرف شما گوش و از شما پیروی کنند. از رقابت لذت می برید، اما تنها به دنبال پیروزی هستید.

شخصیت شناسی رژ لب مشکی

شخصیت شناسی

به حرف دیگران اهمیتی نمی دهید. زندگی را برای خودتان دوست دارید و تلاش می کنید که مستقل باشید. برای شما قانون چیزیست که می توان شکست؛ همیشه می خواهید علیه آن شورش کنید و خارج از گود را ببینید. برای خودتان یک بعد فلسفی قوی دارید و می خواهید جهان اطراف را زیر سوال ببرید.

شخصیت شناسی رژ لب جیغ

شخصیت شناسی

بدون شک شما یک هنرمند هستید و در نگاه دیگران یک فرد خلاق و منحصر به فرد به نظر می آیید. دیگران برای اینکه شما را بفهمند باید با خود بجنگند، اما حقیقت این است که شما جلوتر از زمان خود در حرکتید. شما دمدمی مزاج، شاد و احتمالا ایده آل گرایید. آرزوهای بزرگ و عجیبی دارید که سعی می کنید به آنها برسید.

چقدر فکر می کنید که این اطلاعات در مورد شخصیت شما درست است؟

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments