10 حرکت بوت کمپ برای سوزاندن چربی های بدن

یک دلیل وجود دارد که کلاس های بوت کمپ فوق العاده موثر هستند و آن این است که تمرین های روتین به سبک نظامی برای عملکرد صحیح قلب و سوزاندن چربی های بدن تنظیم شده اند.

این حرکات پر جنب و جوش پلایومتریک باسن، همسترینگ، عضلات چهار سر ران و ساق پای شما را درگیر می کند و متابولیسم و کالری سوزی شما را تحریک می کند.

این که حرکات همسترینگ انجام می دهید بدین معنا نیست که بدن شما باید درد بگیرد.شما می توانید بعد از هر پرش به آرامی روی زمین بیایید تا درد و فشار مفاصل را به حداقل برسانید.

بیشترین مزیت این حرکت آن است که شما می توانید آنها را در خلوت خود انجام دهید. این تمرین ها نیاز به فضای زیادی ندارند. پس از انجام تمرین های دو روزانه و یا دوچرخه سواری می توانید دو یا سه حرکت را انجام دهید. سعی کنید در 45 ثانیه به هر میزان از این تمرینات را که می توانید انجام دهید و سپس هر تمرین را دوبار انجام دهید.

کاری از گروه محتوای برنافیت

می‌خوای ثابت کنی که می‌تونی به وزن ایده آلت برسی ؟

اصولی و تخصصی ترین برنامه رژیم غذایی رو از برنافیت دریافت کن کنارت هستیم تا سریع تر لباسی که دوست داری رو بپوشی

از همین الان شروع کن تا زودتر به هدفت برسی!
5/5

به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin

جدیدترین مقالات

همه مقالات
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments