10 حرکت بوت کمپ برای سوزاندن چربی های بدن

یک دلیل وجود دارد که کلاس های بوت کمپ فوق العاده موثر هستند و آن این است که تمرین های روتین به سبک نظامی برای عملکرد صحیح قلب و سوزاندن چربی های بدن تنظیم شده اند.

آنچه در این مطلب خواهید آموخت نمایش

این حرکات پر جنب و جوش پلایومتریک باسن، همسترینگ، عضلات چهار سر ران و ساق پای شما را درگیر می کند و متابولیسم و کالری سوزی شما را تحریک می کند.

این که حرکات همسترینگ انجام می دهید بدین معنا نیست که بدن شما باید درد بگیرد.شما می توانید بعد از هر پرش به آرامی روی زمین بیایید تا درد و فشار مفاصل را به حداقل برسانید.

بیشترین مزیت این حرکت آن است که شما می توانید آنها را در خلوت خود انجام دهید. این تمرین ها نیاز به فضای زیادی ندارند. پس از انجام تمرین های دو روزانه و یا دوچرخه سواری می توانید دو یا سه حرکت را انجام دهید. سعی کنید در 45 ثانیه به هر میزان از این تمرینات را که می توانید انجام دهید و سپس هر تمرین را دوبار انجام دهید.

حرکات ورزشی مناسب برای صاف کردن شکم

ورزش های کوتاه یک دقیقه ای اما با شدت، می تواند قدرت و توانایی شما را افزایش دهد و چربی های شکم شما را از بین برده، آن را صاف کند. برای انجام تمام این حرکات ورزشی کافیست شکم خود را به داخل بکشید و ستون فقرات خود را صاف کنید.

مطالعات نشان داده است که حرکات ورزشی کوتاه اما با شدت می تواند قدرت و توانایی شما را افزایش دهد و چربی های شکم شما را از بین برده، آن را صاف کند. در این مقاله پنج حرکت ورزشی یک دقیقه ای با شدت بالا معرفی شده اند که می توانند شکم شما را سفت و صاف کنند.

Chair Pose Touch -1

حرکات ورزشی - برنافیت

با این حرکت، شما از سوزش پاهای خود برای انقباض انفجاری چربی ها در شکم خود استفاده می کنید. برای انجام این حرکت، پاهای خود را به اندازه ی عرض لگن باز کنید. همراه با حرکت دم بازوهای خود را بالای سر برده و کف دست ها را رو به روی هم قرار دهید، سپس همراه با حرکت بازدم زانوهای خود را خم کنید، طوری که انگار روی صندلی نشسته اید. وزن خود را روی پاشنه های پا بیندازید و باسن خود را تا جایی عقب بدهید که زانوهایتان درست در بالای مچ پا قرار بگیرد. دست خود را به نوک انگشتان پا برسانید و سپس به وضعیت اولیه باز گردید.

2- Jackknife

حرکات ورزشی - برنافیت

برای انجام این حرکت، درست همانند شکل، قفسه ی سینه و زانوهای خود را به هم نزدیک کنید و شکم خود را به داخل بکشید. بالای سینه ی خود را بلند کنید و برای تن دادن به عضلات خود، شکم خود را در طول کل ورزش درگیر کنید. پاهای شما باید همچنان بالا باشد، اگر نیاز به استراحت داشتید، می توانید پاهای خود را پایین بیاورید.

3- Drop Back X Cross

حرکات ورزشی - برنافیت

این ورزش به شما اجازه می دهد تا از حرکت آنی بازوهای خود برای سفت کردن شکم  استفاده کنید و بهترین استفاده را از این دقیقه ببرید. از قدرت پاشنه های خود برای ثبات و حفظ کنترل خود برای بازگشت به وضعیت اولیه استفاده کنید.

4- Plank Extensions

حرکات ورزشی - برنافیت

این حرکت آسان، همان حرکت پلنک است، با این تفاوت که باید ساعد خود را تا جایی که می توانید بکشید، اما کنترل خود را از دست ندهید و در همین حالت بمانید. پنجه های پای خود را روی زمین فشار دهید، کمر خود را صاف و شکم خود را جمع کنید. اگر احساس کشش بیش از حد دارید، زانوهای خود را روی زمین بگذارید.

5- Foot Touch Twist

حرکات ورزشی - برنافیت

این چرخش، ماهیچه های عرضی شکم- یعنی ماهیچه هایی که دور هسته ی شکم شما را فرا می گیرند، هدف قرار می دهد. پیش از اینکه پای خود را بلند کنید، قسمت بالا تنه ی خود را بلند کنید و برای کشش همسترینگ، تا جایی که می توانید پای خود را صاف نگه دارید. همزمان با چرخش، شکم خود را سفت کنید.

برای بهبود قدرت کلی و افزایش سلامت ذهن و صاف شدن شکم خود، این حرکات ورزشی را که تنها 5 دقیقه به طول می کشد، انجام دهید.

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments