تغییرات شگفت انگیز وزن تنها با تمرینات اینتروال با شدت بالا

[iconbox title=”مقاله در یک نگاه” title_align=”right” content_align=”right” layout=”boxed” align=”right” type=”vector” icon=”momizat-icon-pencil2″ icon_align_to=”title” size=”32″ icon_color=”#3e256a” ] تمرینات اینتروال با شدت بالا یک تکنیک ورزشی است که در آن فرد ابتدا صد درصد تلاش خود را صرف ورزش های سریع و شدید و به دنبال آن یک دوره ی ریکاوری کوتاه می کند. این نوع از ورزش ضربان قلب را بالا می برد و در مدت کوتاه کالری زیادی می سوزاند. این ورزش نه تنها باعث کاهش وزن، بلکه موجب کاهش سایز نیز می شود. [/iconbox]

به عنوان یکی از بهترین روش ها برای کالری سوزی می توان به تمرینات اینتروال با شدت بالا اشاره کرد. این تمرین ها به قدری موثرند که می توانند تغییرات شگفت انگیزی در بدن ایجاد کنند. یکی از مهم ترین فواید این ورزش ها ادامه یافتن کالری سوزی پس از این تمرین هاست. برنافیت چند نمونه از این تغییرات وزن شگفت انگیز را به شما معرفی می کند.

ویکی گریفین

ورزش های هوازی علاقه ی ویکی را به تمرینات اینتروال جلب کرد. پس از اینکه این خانم پرستار یک باشگاه نزدیک به محل کارش پیدا کرد، تصمیم گرفت سلامت بدن خود را تضمین کند. یک سال بعد او همچنان 5 بار در هفته ورزش می کرد و از آنها لذت می برد. او نه تنها از سایز 18 به 6 رسید و 25 کیلو کم کرد، بلکه 16 درصد از چربی کل بدنش را نیز از دست داد. قدرت او نیز چند برابر شد و توانست کارهایی انجام دهد که پیش از این قادر به انجام آنها نبود.کارهایی همچون پریدن از روی جعبه، انجام حرکات برپی و پوش آپ. او می گوید: “من همیشه افزایش آندروفین ها را به سرعت احساس می کنم. تمرین های اینتروال با شدت بالا سخت، اما انجام شدنی است. شاید گاهی شکست بخورید، اما نباید انگیزه ی خود را از دست بدهید.

تمرینات اینتروال با شدت بالا

لیت اورتیز

پس از کشف یک کلاس بوت کمپ در فیس بوک، لیت اورتیز تصمیم گرفت تا آن را امتحان کند. پس از 15 ماه او بسیار خوشحال است که این تصمیم را گرفته. او توانست 50 کیلو کاهش وزن و 33 درصد کاهش چربی را تجربه کند و از سایز 24 به 8 برسد. او درباره ی موفقیت خود می گوید: “من برای موفقیت در کار، اهداف کوچکی برای خود تعیین می کنم. انگیزه، عملکرد و اعتماد به نفس من به دلیل تمرینات اینتروال با شدت بالا نسبت به زندگی بسیار تغییر کرده و میزان فعالیت های من نیز بیش از پیش شده است.”

تمرینات اینتروال با شدت بالا

لورا کلونان

وقتی لورا کلونان در سال 2013 شروع به تدریس انگلیسی در یک دبیرستان کرد، روند چاقی او از سر گرفته شد. پیش از آن او به عنوان یک ورزشکار به سلامت خود زیاد اهمیت می داد. اما پس از معلم شدن انتخاب های غذایی او به دلیل استرس تغییر کرد. پس از رفتن به چندین باشگاه بدون هدف، او با راهنمایی یکی از همکارانش تمرینات اینتروال با شدت بالا را انتخاب کرد. او این ورزش را موثرترین برنامه ی کاهش وزن می داند. در طی 9 ماه توانست 18 کیلو از وزن خود را کم کند و خود را از سایز 14 به 6 برساند.

تمرین های اینتروال با شدت بالا -لورا کلونان-برنافیت

آماندا اشمیت

پس از بهبودی از یک بیماری، آماندا اشمیت، تمرینات اینتروال با شدت بالا را به برنامه های تناسب اندام خود وارد کرد تا سلامت از دست رفته ی خود را بازگرداند. او می گوید: “این تمرین ها بدون نیاز به ساعت ها کار با تردمیل، به حفظ سلامت او کمک کرده”. او معتقد است که این تمرین ها به او احساس انرژی و جوانی بیشتری بخشیده و به او کمک کرده تا راحت تر به خواب رود. اشمیت می گوید: افرادی که تازه می خواهند این تمرین ها را انجام دهند، باید آگاهانه تر بکوشند، نه سخت تر.

پیشنهاد برنافیت: موفقیت در حفظ تناسب اندام با تکنیک های طلایی

تمرین های اینتروال با شدت بالا -آماندا اشمیت-برنافیت

اریکا شانون

در اوایل سال 2000 که اریکا تصمیم به انجام تمرینات اینتروال با شدت بالا گرفت، آموزش تاباتا روی کار بود. این نوع تمرین اینتروال شامل هشت دور 20 ثانیه ای از تمرین های سخت بود که با 10 ثانیه استراحت همراه بود. به نظر شانون این تمرین سخت بود و آن را دوست نداشت. اما در حال حاضر او معتقد است که این ورزش رویکرد او را نسبت به زندگی تغییر و اعتماد به نفس و قدرت او را افزایش داده است.

بهترین پیشنهاد او به افراد تازه کار این است که ضربان قلب خود را به چالش بکشانند تا به اهداف خود برسند. این تمرین نباید چنان سخت باشد که در بین آنها زیاد استراحت کرد، چرا که فواید آن از دست خواهد رفت.

تمرینات اینتروال با شدت بالا

آلی شویتزر

هر چند یکی از همکاران، آلی شویتزر را مجبور کرد تا به کلاس های اینتروال برود، اما او از این اجبار بسیار خوشحال است. در شش ماه اول، او توانست وزن و سایز دور شکم، بازو و پاهای خود را کم کند. در حال حاضر لباس های او مناسب تنش هستند و ماهیچه های او به خوبی خود را نشان داده اند. بزرگترین معضل برای شویتزر شروع بود. به همین دلیل است که او همه را تشویق می کنند. شاید در ابتدا این کار برای برخی افراد سخت باشد، اما هر فردی باید نقطه ی شروعی برای خود داشته باشد.

تمرینات اینتروال با شدت بالا

مترجم: مریم اصیلی

می‌خوای ثابت کنی که می‌تونی به وزن ایده آلت برسی ؟

اصولی و تخصصی ترین برنامه رژیم غذایی رو از برنافیت دریافت کن کنارت هستیم تا سریع تر لباسی که دوست داری رو بپوشی

از همین الان شروع کن تا زودتر به هدفت برسی!
5/5

به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin

جدیدترین مقالات

همه مقالات
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments