تغییراتی که موجب کاهش چربی های شکمی می شود

حتما می دانید چربی هایی که در زیر پوست شکم ذخیره می شوند، یکی از بدترین نوع چربی ها هستند، چرا که التهاب را افزایش داده و به قلب آسیب می رسانند. اما متاسفانه بسیاری از زنان به این چربی های شکمی مبتلا هستند، حتی آنهایی که از تناسب اندام کافی بهره مندند. البته برای داشتن یک شکم بدون چربی و سالم نیاز به یک شکم شش تکه ندارید. گاهی اوقات برخی تغییرات بسیار ساده، می تواند منجر به کاهش چربی های شکمی شود. راهکارهایی که در ادامه ی این مقاله معرفی شده می تواند تغییراتی در شما ایجاد کند که موجب کاهش چربی های شکمی شود.

برای کاهش چربی های شکمی مصرف کربوهیدرات ها را قطع نکنید

مصرف کربوهیدرات های فیبردار را قطع نکنید. این کربوهیدرات ها نه تنها شما را برای مدت طولانی سیر نگه می دارند، بلکه موجب افزایش باکتری های خوب نیز می شوند و به وزن سالم بدن کمک می کنند.

برای کاهش چربی های شکمی بادام بخورید

بادام، یک انتخاب سیر کننده ی سرشار از فیبر است. طبق مطالعات جدید، افرادی که به صورت روزانه بادام مصرف می کنند، چربی های شکمی بیشتری نسبت به دیگران می سوزانند.

برای کاهش چربی های شکمی حداقل سه بار در هفته ورزش کنید.

ورزش های مقاومتی برای سه بار در هفته به شما کمک می کند، چربی های بیشتری به ویژه در ناحیه ی شکم بسوزانید، چرا که ماهیچه سازی موجب چربی سوزی می شود. اما ورزش منظم را فراموش نکنید. ورزش منظم، برای کنترل وزن بسیار مفید است. از ورزش هایی بهره ببرید که از انجام آن لذت می برید مثل پیاده روی آهسته یا تند و آن را به یک عادت برای خود تبدیل کنید.

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments

مطالب مرتبط:

خانه