ترفندهای آرایشی برای درشت نشان دادن چشم ها

هر چه چشم ها درشت تر باشند، چهره ی شما جذاب تر و زیبا تر به نظر می رسد. ترفندهایی چون کشیدن خط سفید در قسمت داخلی چشم، استفاده از خط چشم سفید در زیر مژه ی بالایی، استفاده از مژه ی مصنوعی و ریمل زدن به مژه های پایینی، در درشت نشان دادن چشم های شما نقش بسزایی دارند.

چشم ها نقش مهمی در ظاهر افراد دارند و یکی از اعضای بدن هستند که زیبایی چهره را به نمایش می گذارند. هر چه چشم ها درشت تر باشند، چهره ی شما جذاب تر و زیباتر به نظر می رسد. برخی از ترفندهای ساده ی آرایشی می توانند به درشت نشان دادن چشم ها کمک کنند. در این مقاله، به برخی از این ترفندها اشاره شده است.

1- یک خط چشم بی رنگ به زیر چشم ها بزنید.

ترفندهای آرایشی برای درشت نشان دادن چشم ها - برنافیت

برای ایجاد خطای دید، یک مداد سفید یا بژ را در مژه های پایین و داخل چشم ها بکشید. این کار، خط طبیعی چشم را محو می کند، به طوری که این مداد بخشی از خود چشم به نظر برسد. حتی می توانید به جای مداد سفید، از یک مداد هلویی رنگ یا کرم استفاده کنید تا طبیعی تر به نظر برسد.

2- به مژه های پایین ریمل بزنید.

ترفندهای آرایشی برای درشت نشان دادن چشم ها - برنافیت

ابتدا زیر پلک پایین را کمی کانسیلر و بعد به مژه های پایین ریمل بزنید. تفاوت رنگ مژه ها با رنگ پوست موجب درشت نشان دادن چشم می شود. از آنجا که زدن ریمل به پلک پایین، خطر ریختن آن را افزایش می دهد، بهتر است از ریمل های ضد آب استفاده کنید و کمی پودر نیز روی کانسیلر زیر چشم ها بزنید.

 

3- از سایه سفید استفاده کنید.

ترفندهای آرایشی برای درشت نشان دادن چشم ها - برنافیت

استفاده از یک سایه ی نقره ای یا سفید در گوشه ی داخلی چشم ها، یک ترفند قدیمی برای درشت نشان دادن آنهاست. می توانید همزمان از دو محصول نیز استفاده کنید. یعنی ابتدا یک مداد پهن کم رنگ را در گوشه ی چشم ها بزنید و سپس آنها را با یک پودر هایلایتر یا سایه ای با همان درخشش تثبیت کنید.

 

4- از مژه مصنوعی استفاده کنید.

ترفندهای آرایشی برای درشت نشان دادن چشم ها - برنافیت

بیشتر افراد برای درشت شدن چشم ها، مژه های مصنوعی را در پلک بالا به کار می برند، اما قرار دادن مژه ی مصنوعی در مرکز مژه های پایینی بیشتر موجب درشت نشان دادن چشم ها می شود. یک مژه ی مصنوعی را قیچی کنید تا کوتاه تر شود، سپس آن را در میان مژه های پایین به کار برید.

5- دوبار خط چشم بکشید.

ترفندهای آرایشی برای درشت نشان دادن چشم ها - برنافیت

این ترفند را برای آخرین مرحله بگذارید. برای شروع، با یک مداد مشکی، یک خط چشم گربه ای را بر روی پلک بالایی بکشید. سپس با یک مداد سفید، یک خط چشم نازک در زیر مژه های بالا در انتهای چشم ها بکشید. این کار به چشمان شما شکل می دهد. حتی برای زیباتر شدن می توانید اشکال مختلفی به آن بدهید.

 

کاری از گروه محتوای برنافیت

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments

مطالب مرتبط:

خانه