با رژیم غذایی ویت واچرز آشنا شوید

سیستم اختصاصی ویت واچرز یک روش از انواع رژیم کاهش وزن آسان و انعطاف پذیر است که رویکرد متعادل آن به کاهش وزن و برنامه ی غذای سالم، موجب کاهش وزن پایدار و سالم خواهد شد. این رژیم غذایی شما را از هیچ غذایی محروم نمی کند، اما هدف آن این است که به شما آموزش دهد چگونه انتخاب های غذایی سالم انجام دهید و فعال بمانید. شرکت ویت واچرز دارای یک جامعه ی فعال و دارای گروه های حمایتی می باشد که با شرکت در آن می توانید برنامه های خود را دنبال کنید و به اهداف کاهش وزن خود برسید.پیشنهاد می کنم درصورتی که به یک رژیم قابل اجرا در ایران با مواد اولیه در دسترس و دسترسی مستقیم به متخصص تغذیه اختصاصی نیاز دارید، در ماراتن لاغری گروهی برنافیت شرکت کنید.

معرفی ویت واچرز

سیستم اختصاصی ویت واچرز یک روش کاهش وزن آسان و انعطاف پذیر است که آن را تبدیل به یک خدمات مربوط به رژیم غذایی آنلاین کرده است. این شرکت بسیار شناخته شده است و بیش از 40 سال است که به میلیون ها زن و مرد در سرتاسر جهان کمک کرده تا وزن خود را کاهش دهند و زندگی سالم تری را در پیش بگیرند.

هرچند بسیاری از خدمات رژیم آنلاین، محدودیتی هستند و به سختی می توان به آنها پایبند بود، اما این رژیم غذایی به شما این امکان را می دهد که هر غذایی را که دوست دارید بخورید. در واقع، این رژیم این فلسفه را رواج می دهد که اگر غذاهای سالم و سیر کننده انتخاب کنید، غذای کمتری مصرف خواهید کرد.

رژیم غذایی و تناسب اندام

رویکرد متعادل ویت واچرز به کاهش وزن و برنامه ی غذای سالم، موجب کاهش وزن پایدار و سالم خواهد شد. این رژیم غذایی، شما را از هیچ غذایی حتی از غذاهای بسته بندی شده محروم نمی کند و هدف آن این است که به شما آموزش دهد چگونه انتخاب های غذایی سالم انجام دهید و فعال شوید. این برنامه برای هر غذایی، یک نقطه ی ارزش در نظر می گیرد که بر اساس یک الگوریتم علمی است که در ارزش غذا شرکت می کند و نشان می دهد که بدن شما برای سوزاندن کالری غذاها به چه میزان زمان نیاز دارد.

ایده ی این برنامه، کاهش وزن با ایجاد کسری کالری، با استفاده از سیستم نقطه ای به عنوان چهارچوب می باشد. تا زمانی که شما به نقطه ی هدف روزانه ی خود پایبند باشید، می توانید هر آنچه را که می خواهید بخورید.

این رژیم به شما امکان دستیابی به چندین ابزار را می دهد که آن را به یک سبک زندگی سالم و جدید تبدیل می کند. این رژیم، ارزش نقطه ای بیش از 40 هزار غذا را نشان می دهد و بدینوسیله، محاسبه و پیگیری آنها را تسهیل می کند.هم چنین در این نامه به ورزش نیز تاکید زیادی شده و درست همانند غذا، برای فعالیت ها نیز ارزش نقطه ای در نظر گرفته است. مصرف غذاها و اسنک های خاص نیز در این برنامه جایگاه خاصی دارد.

قابلیت های پیگیری

ویت واچرز تمام چیزهایی را که می خورید و کالری هایی را که می سوزانید، پیگیری می کند. از آنجا که این سرویس آنلاین، کالری های مصرفی شما را محاسبه نمی کند، دارای ردیاب کالری نیز نیست، اما ابزاری را پیشنهاد می کند که با آن می توانید نقاط، وزن، غذاها و تناسب اندام خود را محاسبه کنید. مهم ترین ویژگی این رژیم، وجود اپلیکیشن آن روی موبایل است که به راحتی می توانید از این طریق به اکانت خود دست یابید و برنامه ی خود را دنبال کنید.

جامعه ی ویت واچرز

این شرکت دارای یک جامعه ی فعال و دارای گروه های حمایتی می باشد و به عنوان یک گروه حمایتی کاهش وزن، فعالیت خود را آغاز کرد و حمایت جامعه ی آن، همچنان نقش مهمی در موفقیت اعضای آن دارد. پیش از آنکه عضو این جامعه شوید، می توانید صفحات پیام آن را پیگیری کنید. در مواردی که بخواهید برنامه ی کاهش وزن خود را گسترش دهید، این وب سایت، لیستی از گروه های پشتیبانی شخصی برای شما فراهم می کند. با وارد کردن کد پستی خود می توانید جلساتی را در منطقه ی خود تشکیل می شود را بیابید.

آنلاین پلاس

ویت واچرز برنامه ی دیگری دارد که آنلاین پلاس نامیده می شود که در آن، یک مشاور شخصی به شما معرفی می شود. هر یک از این مربیان در طول برنامه، شما را با یک دید کارشناسانه یاری می کند. با توجه به پروفایل هر یک از مربیان، شما می توانید مربی دلخواه خود را انتخاب کنید. پس از انتخاب، مربی شما، یک برنامه ی عملی سفارشی را برای شما طراحی می کند که از طریق ایمیل یا تلفن به آن دسترسی خواهید داشت. در صورتی که نتوانید در جلسات حضوری با مربیان خود مشارکت داشته باشید، این شرکت، مقاله های علمی ای در اختیار شما قرار می دهد که به شما در اجرای بهتر این برنامه کمک می کند.

کمک و حمایت

ویت واچرز مشتریان را برای سرویس های فوق العاده حمایت می کند و زمانی که سوالی داشته باشید، کارکنان این شرکت بسیار سریع تر و آسان تر از شرکت های دیگر، پاسخگوی شما هستند. اگر نتوانستید پاسخ خود را از طریق صفحه ی پیام ها دریافت کنید، کارکنان، ایمیل و تماس های شما را به صورت 24 ساعته پاسخگو خواهند بود.

خلاصه

قابلیت انعطاف غذایی، دسترسی به حسالب آنلاین حتی از طریق موبایل، این برنامه را تبدیل به یک برنامه ی کاهش وزن آسان برای افراد پرکار کرده است. این برنامه ی اختصاصی، موجب می شود که بیش تر از اینکه کالری دریافت کنید، کالری بسوزانید، در نتیجه به وزن سلامت خود دست یابید. دستیابی آسان به جلسات حمایتی، از دیگر مزایای این روش می باشد. هر چند هزینه ی این رژیم غذایی سنگین است، اما از بسیاری سیستم های دیگر، ارزشمند تر است. با این رژیم غذایی نه تنها می توانید به اهداف کاهش وزن خود دست یابید، بلکه سبک زندگی سالم را نیز خواهید آموخت.

نکته: از آنجا که ویت واچرز هیچ غذایی را قدغن نمی کند، یکی از پایدارترین برنامه هایی است که به کاهش وزن شما کمک می کند و به شما یاد می دهد که چگونه ی سبک زندگی سالم را در پیش بگیرید. هر زمانی که این سیستم را یاد بگیرید، می توانید آن را برای ادامه ی زندگی خود نیز به کار ببرید.

 

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments