با این لباس های پاییزی متفاوت بپوشید

شاید هنوز درگیر مدهای تابستانی هستید، اما پاییز 2018 رسیده و باید لباس های پاییزی به تن کنید. طرح های بسیار زیادی برای فصل پاییز وجود دارند. مثلا می توانید بلوزهای طرح دار را با یک دامن نوک مدادی، یک گوشواره قرمز-طلایی را با یک تی شرت قرمز و شلوار جین، یک کفش نوک تیز قرمز را با یک شلوار جین آبی ریش دار و یا یک پیراهن طوسی مدل دار را با یک کفش پاشنه دار و ژاکت چرم ست کنید.

شاید بسیاری از لباس های عجیب و غریب که در سایت ها تبلیغ می شوند را دوست نداشته باشید. برنافیت هم قصد معرفی آنها را به شما ندارد. اما پوشیدن برخی از لباس های پاییزی زیبا شما را در صف اول مد امسال قرار می دهد.

بلوز طرح دار

لباس های پاییزی- سبک زندگی- برنافیت

لباس های سفید با طرح های مشکی که شما را شبیه به یک پلنگ سفید می کند، برای این فصل مناسب است. این لباس ساده و زیبا را با یک دامن نوک مدادی یا شلوار جین مشکی می توان ست کرد.

بیشتر بخوانید: در انتخاب لباس از کدام ترکیب رنگ استفاده کنیم؟

پیراهن بلند

لباس های پاییزی- سبک زندگی- برنافیت

اگر به دنبال پیراهنی هستید که بوت های پاییزی خود را به رخ بکشید، این پیراهن را انتخاب کنید. این پیراهن سبز زیتونی برای تغییر فصل از تابستان به پاییز بسیار مناسب است.

گوشواره قرمز-طلایی

لباس های پاییزی- سبک زندگی- برنافیت

یکی از کوچکترین کارهایی که برای مد پاییز امسال می توانید انجام دهید، استفاده از گوشواره ی سه برگ با مرکز طلایی است. این ترکیب برای میهمانی ها فوق العاده است. آن را می توانید با یک بلوز قرمز و شلوار جین ست کنید.

کفش نوک تیز

لباس های پاییزی- سبک زندگی- برنافیت

غیر ممکن است با این کفش های زیبا، احساسی شبیه به ستاره ها پیدا نکنید. این کفش نوک تیز پشت باز با یک شلوار جین آبی ریش دار فوق العاده زیبا است.

پیراهن شطرنجی دکمه دار

لباس های پاییزی- سبک زندگی- برنافیت

یکی از لباس های پاییزی مناسب برای خانه یا میهمانی های کوچک، پیراهن شطرنجی ماکسی آستین بلند است. دو روش برای پوشین چنین لباس هایی وجود دارد. می توان آنها را به صورت گشاد و بدون کمربند پوشید و یا با یک کمربند، دور کمر آن را مشخص کرد.

بلوز یقه باز کمر دار

لباس های پاییزی- سبک زندگی- برنافیت

نکات زیادی در مورد این لباس وجود دارد. گل های ریز روی لباس، کمربند پارچه ای انتهای آن و آستین های مدل دارش، آن را به یک لباس بسیار مناسب برای خانه و میهمانی های دورهمی تبدیل کرده است.

پیراهن طوسی

لباس های پاییزی- سبک زندگی- برنافیت

این پیراهن مدل دار طوسی از جمله لباس های پاییزی است که توجه را به یک طرف بدن معطوف می کند. می توانید این پیراهن را روزها همراه با یک ژاکت جین و کتانی و شب ها با یک ژاکت چرم و کفش پاشنه بلند بپوشید. دیزاین یک طرفه ی این پیراهن، جذابیت اندام شما را چند برابر می کند.

با این ترفند، کتانی سفید خود را تمیز کنید

پیراهن گِت

لباس های پاییزی- سبک زندگی- برنافیت

این پیراهن گِت دارای پلیسه های زیادی در قسمت جلو می باشد. شاید در نگاه اول کمی قدیمی به نظر بیاید، اما طرح باز جلوی آن، جدید بودن آن را تایید می کند. این پیراهن را با یک نیم بوت سفید بپوشید.

مترجم: مریم اصیلی   

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments

مطالب مرتبط:

خانه