با امواج رادیو فرکانسی زیباتر شوید!

امواج رادیو فرکانسی به سلول های چربی گرما می رساند، دیواره ی آنها را می شکند و محتوای آن را تبدیل به مایع می کند. پس از آن چربی مایع، به سیستم بدن شما وارد می شود تا از طریق کبد از بدن خارج شود. از رادیو فرکانسی برای بهبود بافت پوست، لیفت صورت، لیفت سینه، کاهش سایز و درمان سلولیت می توان استفاده کرد.

استفاده از امواج رادیو فرکانسی راهی برای از بین بردن چربی های بدن است. این روش، کاملا بدون درد، غیر تهاجمی، قابل اطمینان و بدون عوارض جانبی است. این دستگاه شامل یک دسته است که با دست بر روی بدن حرکت می کند و با استفاده از وکیوم، بافت را به داخل می کشاند. در نتیجه ی چنین عملی، امواج رادیویی، به سلول های چربی گرما می رساند، دیواره ی آنها را می شکند و محتوای آن را تبدیل به مایع می کند. پس از آن، چربی مایع، به سیستم بدن شما وارد می شود تا از طریق کبد از بدن خارج شود. همزمان با این فرآیند، امواج رادیو فرکانسی، بدن را مجبور به تولید کلاژن های جدید می کند که موجب سفتی پوست و بهبود ظاهر آن می شود. بسیاری از هنرپیشه های معروف برای جوانسازی پوست خود از این روش استفاده می کنند.

موارد درمانی با امواج رادیو فرکانسی

از این روش برای درمان موارد مختلفی کاربرد دارد:

  • از بین بردن چربی های سر سخت
  • بهبود ظاهر و بافت های ترک خورده و زخم ها
  • لیفت صورت و گردن
  • بهبود سلولیت
  • لیفت سینه ها

برای اینکه بهترین نتایج را به دست آورید، یک پروسه درمان پیشنهاد می شود. این روند با چهار جلسه درمان شروع می شود که در ماه اول، یک هفته درمیان است و در ماه دوم به صورت ماهیانه انجام می شود.

استفاده از امواج رادیو فرکانسی بخشی از پروسه ی درمانی اولتراسونیک کویتیشن است که سلول های چربی را مورد هدف قرار می دهد و برای پاکسازی محتوای باقی مانده از درمان با کویتیشن استفاده می شود. امواج اولتراسونیک به لایه های پوستی بدن شما نفوذ می کند و با یک میلیون لرزش در ثانیه، سلول های چربی را تخریب می کند. این پروسه با تشکیل حباب های اکسیژن در سلول ها، موجب گسترش سلول ها، افزایش فشار داخلی آنها و در نهایت پراکندگی محتوای آن به بدن می شود.

پیشنهاد برنافیت: لاغری موضعی را با آر اف تجربه کنید

رادیو فرکانسی و وکیوم ساکشن

برای پاکسازی محتوای به جا مانده از درمان اولتراسونیک کویتیشن، از امواج رادیو فرکانسی استفاده می شود. این کار، دمای بدن را افزایش می دهد و موجب می شود که انقباض مویرگی، جریان خون را بهبود بخشد. در نتیجه، چربی ها با جریان خون، جریان پیدا می کنند و از طریق کبد دفع می شوند. امواج رادیو فرکانسی نه تنها با از بین بردن چربی ها، خون شما را پاک می کند، بلکه توانایی انقباض پوست و ترمیم کلاژن و الاستین را نیز افزایش می دهد.

امنیت

این روش بسیار ایمن است چون، امواج اولتراسوند فقط سلول های چربی را مورد هدف قرار می دهد و هیچ گونه آسیبی به انتهای اعصاب رگ های پوستی و ارگان های داخلی وارد نمی کند.

توصیه های پس از درمان با امواج رادیو فرکانسی

  • روزی دو لیتر آب مصرف کنید.
  • از یک رژیم غذایی متعادل، همراه با میوه ها و سبزیجات، لذت ببرید.
  • حداقل سه بار در هفته را به مدت 30 دقیقه به پیاده روی بپردازید.

اگر موارد ذکر شده را رعایت کنید، بهترین نتایج را دریافت خواهید کرد، چرا که کبد شما نهایت تلاش خود را انجام می دهد تا از شر سلول های ناخواسته ی چربی رها شود.

درمان رادیو فرکانسی برای صورت

با امواج رادیو فرکانسی زیباتر شوید! - برنافیت

دستگاهی که برای بدن به کار می رود، دارای بخش دیگریست که روی پوست کشیده می شود و بدین وسیله، جریان خون را بهبود می بخشد. در نتیجه، سموم را به سمت غدد لنفاوی حرکت می دهد و برای خروج از بدن، آماده می کند. افزایش جریان خون و متابولیسم نیز خود منجر به تجدید کلاژن های شکسته می شود.

قدم بعد، بستن روزنه های پوست با استفاده از چکش سرد است تا کلاژن را داخل پوست نگه دارد و از آلودگی هایی که به صورت روزانه به روزنه های پوست وارد می شود، جلوگیری کند.

آخرین مرحله، تحریک عضلانی الکتریکی است. در این مرحله، دو میله ی فلزی به دور قسمت هایی از ماهیچه که با تحریک منقبض می شوند، بسته می شود و با جریان الکتریکی، ماهیچه ها را منقبض می کند. این پروسه، موجب بهبود پوست و لیفت آن بدون هیچ دردی خواهد شد. به علاوه، سیاهی زیر چشم را کاهش می دهد، خطوط پیری را برطرف می کند، پلک ها را سفت و صورت را صاف می کند.

حتما بخوانید: بهترین روش ها برای رفع تیرگی دور چشم

رادیو فرکانسی برای لیفت صورت نیز به کار می رود. بدین ترتیب که با افزایش جریان خون و متابولیسم منجر به تجدید کلاژن های شکسته می شود. این روش برای کاهش سیاهی زیر چشم ها، برطرف کردن خطوط پیری، سفت کردن پلک ها و صاف کردن پوست صورت نیز به کار می رود.

با رادیو فرکانسی جوان شوید

لیفت سینه با امواج رادیو فرکانسی

با استفاده از امواج اولتراسونیک، می توان سینه ها را بزرگ و خوش فرم کرد. این کار با یک کاپ وکیوم برای تحریک جریان لنفاوی و خون در منطقه ی مورد نظر به کار می رود. این پروسه، متابولیسم را نیز افزایش می دهد که با از بین بردن سموم موجود در این ناحیه، موجب صاف شدن بافت سینه می شود. بخش ساکشن وکیوم نیز می تواند غدد پستانی و پکتورال را تقویت و بافت بدن و غده ی هیپوفیز را تحریک کند تا خود را با سیستم درون ریز زنانه تطبیق و استروژن را در بدن افزایش دهد. این موضوع، حتی پس از درمان نیز موجب لیفت طبیعی سینه می شود و برای زنان شیرده و افرادی که کاهش وزن شدیدی را تجربه کرده اند، فوق العاده است.

کاری از گروه محتوای برنافیت

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments

مطالب مرتبط:

خانه