با پرهیجان ترین ورزش های آبی تابستان کالری بسوزانید

[iconbox title=”مقاله در یک نگاه” title_align=”right” content_align=”right” layout=”boxed” align=”right” type=”vector” icon=”momizat-icon-pencil2″ icon_align_to=”title” size=”32″ icon_color=”#3e256a” ] شاید تصور کنید همه ی ورزش های آبی فصل تابستان تنها به شنا محدود می شوند، اما این طور نیست. فصل تابستان پر است از ورزش های کالری سوز که در آب انجام می شوند. قایقرانی، پارو زنی ایستاده، دوچرخه سواری در آب، موج سواری، یوگا روی تخته، تمرین های قدرتی و کاردیو در زیر آب نمونه هایی از این ورزش های پر هیجان هستند. [/iconbox]

ورزش های آبی بسیار زیادی وجود دارند که نه تنها بسیار شاد و مفرحند و شما را از روتین باشگاه در می آورند، بلکه کالری زیادی هم می سوزانند. بنابراین برای افرادی که قصد کاهش وزن دارند نیز مفیدند. برنافیت لیستی از این ورزش های آبی مفرح را برای شما تهیه کرده تا بتوانید نهایت لذت را از آنها ببرید.

پارو زنی ایستاده

ورزش های آبی- پارو زنی ایستاده- برنافیت دکتر کرمانی

این ورزش مخصوص کل بدن، از جمله ورزش های آبی است که 700 ساعت کالری در ساعت می سوزاند. بنابراین برای افرادی که می خواهند لاغر شوند، بسیار مفیدند.

موج سواری

ورزش های آبی- موج سواری- برنافیت دکتر کرمانی

هر گونه ورزش همانند موج سواری که در آن یک تخته در بالای سطح آب می ماند، ترکیبی از کاردیو، ورزش های شکم و افزایش آدرنالین محسوب می شود.

قایقرانی

ورزش های آبی- قایقرانی- برنافیت دکتر کرمانی

قایقرانی از آن دسته ورزش های آبی است که با پدال ها و پاروها به قوی شدن عضلات دست و پا کمک می کند.

دوچرخه سواری در آب

ورزش های آبی- دوچرخه سواری در آب- برنافیت دکتر کرمانی

این ورزش همانند درست همانند دوچرخه ثابت بر روی عضلات پایین تنه و پاها تاثیر می گذارد. به علاوه کالری زیادی می سوزاند و برای کاهش وزن نیز مفید است.

پیشنهاد برنافیت: حرکات ورزشی برای خوش فرم شدن پایین تنه

یوگا روی تخته

ورزش های آبی- یوگا روی تخته- برنافیت دکتر کرمانی

حرکات یوگا در آب، تعادل و تمرکز شما را بر هم می زند. در حال حاضر تخته هایی ساخته شده اند که مخصوص این کار هستند و فرد با قرار گرفتن بر روی آنها می تواند حرکات یوگا انجام دهد.

سفر دریایی

ورزش های آبی- سفرهای دریایی- برنافیت دکتر کرمانی

سفر در دریا ذهن و بدن را قوی می کند. سفرهای دریایی هیجان انگیزتر از آن است تصورش را می کنید. به علاوه، کارهایی که باید در هنگام سفر با قایق انجام دهید، شما را نسبت به محیطتان آگاه می کند.

تمرین های قدرتی زیر آب

ورزش های آبی- تمرین های قدرتی زیر آب- برنافیت دکتر کرمانی

از دیگر ورزش های آبی تمرین های قدرتی زیر آب است. اگر از تمرین های قدرتی مخصوص بازو و شکم خسته شده اید، آنها را با وزنه برداری در زیر آب ترکیب کنید. یک محیط کم شدت با مقاومت بالا شما را بهتر به اهداف تناسب اندامتان می رساند.

مدیتیشن شناور

ورزش های آبی- مدیتیشن شناور- برنافیت دکتر کرمانی

شناور شدن بر روی آب و انجام حرکات مدیتیشن دارای خواص درمانی زیادی است و از جمله ورزش هایی محسوب می شود که برای سلامت اعصاب و روان بسیار مفید است.

ایروبیک در آب 

ورزش های آبی- ایروبیک در آب- برنافیت دکتر کرمانی

ایروبیک در آب یکی از ورزش های آبی مفید برای کل بدن است و این ورزش هوازی را از حالت یکنواختی خارج می کند. به علاوه کالری بسیار زیادی می سوزاند.

ورزش تریاتلون یا سه گانه

ورزش های آبی- تریاتلون- برنافیت دکتر کرمانی

همانطور که از اسم آن پیداست، این ورزش یک ورزش ترکیبی است که در آن شرکت ‌کنندگان با انجام سه مرحله ی استقامتی با یکدیگر رقابت می‌کنند. مراحل مسابقه سامل شنا، دوچرخه سواری و دو می باشند. این ورزش، بسیار مفرح و کالری سوز است.

   کاری از گروه محتوای برنافیت

می‌خوای ثابت کنی که می‌تونی به وزن ایده آلت برسی ؟

اصولی و تخصصی ترین برنامه رژیم غذایی رو از برنافیت دریافت کن کنارت هستیم تا سریع تر لباسی که دوست داری رو بپوشی

از همین الان شروع کن تا زودتر به هدفت برسی!
5/5

به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin

جدیدترین مقالات

همه مقالات
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments