آموزش 9 حرکت هوازی با شدت بالا که شامل دویدن نمی شود

همه ی ما می دانیم که ورزش های هوازی که مربوط به قلب هستند، مثل دویدن، چرخش و بالا رفتن از پله ها برایمان بسیار مفید است. اما گاهی اوقات شاید احساس کنید این حرکات برای شما خوب نیستند. خوشبختانه قلب نمی تواند شما را از اهداف بدن سازیتان دور کند. سعی کنید این حرکات را همراه با این 9 حرکت هوازی که در ویدئوی زیر توسط مدیر تناسب اندام سلامت زنان، جن آتور، نشان داده می شود ترکیب کنید.

این 9 حرکت هوازی موجب سوختن کالری ها می شود و شما می توانید آنها را در خانه نیز انجام دهید. فقط یک بطری آب در دست بگیرید و حرکت هوازی را شروع کنید.

کاری از گروه محتوای برنافیت

می‌خوای ثابت کنی که می‌تونی به وزن ایده آلت برسی ؟

اصولی و تخصصی ترین برنامه رژیم غذایی رو از برنافیت دریافت کن کنارت هستیم تا سریع تر لباسی که دوست داری رو بپوشی

از همین الان شروع کن تا زودتر به هدفت برسی!
5/5

به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin

جدیدترین مقالات

همه مقالات
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments