فروغ السادات للهی رکورددار برنافیت برنافیت

برای رسیدن به این رژیم خیلی تحقیق کردم!

مصــاحبه اختصاصی با

فروغ السادات للهی

جدیدترین رکوردار وب سایت برنافیت

من فروغ سادات للهی هستم. 39 ساله و متاهل. یک پسر هم دارم و ساکن تهران هستم. وزن اولیه من قبل از این که رژیم برنافیت رو بگیرم 114 کیلوگرم بود و با رژیم برنافیت تونستم 36 کیلوگرم وزن کم کنم و به 80 کیلوگرم برسم. من قبلا سایز 54 می پوشیدم اما الان سایز 42 می پوشم. کاهش وزن برای من مثل یک رویا بود، فکر می‌کردم هیچ وقت به لاغری و اون اندامی که دوست دارم نمی‌رسم. من از کودکی تپل بودم و همیشه از این موضوع ناراحت بودم.

من رژیم‌های مختلف و راه‌های زیادی رو امتحان کردم اما هیچ فایده‌ای نداشت. رژیم کتوژنیک و رژیم پرپروتئین و خیلی رژیم‌های دیگر را امتحان کرده بودم اما ماندگار چون تایم زیادی نمی‌تونستم پیروی کنم بعد از مدتی منصرف شدم. یکی از نگرانی‌های من این بود که نمی‌خواستم کسی بدونه من رژیم گرفته‌ام، چون اطرافیانم وقتی متوجه می‌شدن که رژیم گرفتم، انتظار بیشتری از من داشتن و این به خودی خود آزاردهنده بود.

از طریق صفحه اینستاگرام برنافیت با رژیم آشنا شدم. من در مورد رژیم غذایی برنافیت تحقیقات زیادی رو انجام دادم تا این‌که تصمیم گرفتم ثبت نام کنم و از این رژیم پیروی کنم. رژیم من روزمنو بود. اوایل راه رفتن خیلی سخت بود و نفس کم میوردم.

اما با کاهش وزنی که داشتم، بیشتر به پیاده روی عادت کردم. الان روند کاهش وزنم ناقافلی کند شد به خاطر همین برای این که بیشتر وزن کم کنم باشگاه ثبت نام کردم. رژیم برنافیت خوبه چون با خانواده سر یه سفره هستی و می‌تونی به راحتی غذاها رو جایگزین کنی. تو می‌تونی همه چیز تو مهمونی‌ها بخوری.

من در مورد رژیم غذایی برنافیت تحقیقات زیادی رو انجام دادم و به این نتیجه رسیدم که این بهترین رژیم غذایی برای من هست. اوایل رژیم متوجه شدم که کیست تخمدان دارم. من به خاطر این کیست تو بیمارستان بستری شدم و بعدش عمل کردم.

دکتر گفت اضافه وزن باعث ایجاد این کیست شده، این که اوایل رژیمم این اتفاق افتاد برای من ضربه بزرگی بود که رژیم و کاهش وزن رو خیلی جدی‌تر بگیرم. برای کاهش وزن بیشتر، هر روز پیاده روی می‌کردم و سبک زندگی‌ام رو به کلی تغییر دادم. من پرخوری می‌کردم و خیلی فست فود می‌خوردم. اما الان سبک غذا خوردن من کاملاً تغییر کرده.

مشاوره‌ها و پشتیبان‌های اختصاصی برنافیت، فیلم‌ها و سخنرانی‌های دکتر و بخش روانشناسی خیلی تاثیرگذار و کمک کننده بود و خیلی تو روند رژیمم خوب جواب داد. وقتی انسان هدفی رو دنبال می‌کنه، تغییر شرایط دیگه نباید تأثیری تو زندگیش بزاره.

سفر و مهمونی نباید رژیم رو خراب کنه. البته اوایل، پیروی از رژیم در هر شرایطی واقعا سخته، اما باید هر کاری که ممکنه انجام بدی و خودتو با شرایط وفق بدی.

وزن اولیه : 114 کیلوگرم

وزن پایانی : 80 کیلوگرم

میزان کاهش وزن : 36 کیلوگرم

هر روز صبح اولین کار من این بود که نرم افزارم رو باز کنم و ببینم برنامه روزانه‌ام به چه صورت هست! نرم افزار برنافیت همه چیز رو بسیار آسان و ساده کرده بود.
فروغ السادات للهی رکورددار برنافیت برنافیت

مثلاً وقتی عصر به یه مهمونی دعوت شدم، تمام روز حواسم بود و تا حد امکان کالری مصرف می‌کردم تا بتونم به طور معمول تو مهمونی تا حد امکان غذا بخورم. کالری‌ها رو جوری تنظیم می‌کردم که کم‌تر کسی حتی متوجه رژیم غذایی من بشه.
وقتی وزنم اومد پایین، به همه توضیح دادم که رژیم گرفتم. در طول رژیم هیچ مشکلی نداشتم. حتی طی روند رژیم مشکلاتم حل شد. من قبلا اسید معده کمی اذیتم می‌کرد که احتمالا به خاطر پرخوری بود اما بعد از رژیم این مشکل کاملا برطرف شد.
من یک کیست تخمدان داشتم که اوایل رژیم عمل کردم و خداروشکر دیگه برنگشت. ریزش موی یکم گرفتم پشتیبان اختصاصی منو راهنمایی کردن مولتی ویتامین مینرال مصرف کنم که خداروشکر تا حد زیادی ریزش مو منو از بین برد.
پشتیبان‌های اختصاصی به من انگیزه زیادی دادن. بعضی وقت‌ها تلاش برای قرار گرفتن در قید و بند رژیم خسته شده بودم، اما انقدر منو حمایت کردن و به من انگیزه دادن که منو همیشه به مسیر اصلی برمی‌گردون و جدی‌تر و بهتر از قبل رفتار کردم.
دریافت رژیم
پشتیبان‌های اختصاصی برنافیت حرف خیلی خوبی به من زدن. گفتن خودتو هیچ وقت به خاطر پیروی نکردن از برنامه رژیمت سرزنش نکن. این جمله خیلی روی من تاثیر گذاشت و کمکم کرد. یه جایی خیلی درست بود خیلی مهمه که در وهله اول خودتو دوست داشته باشی و نسبت به خودت احساس منفی نداشته باشی و روحیه خودتو تحت هر شرایطی حفظ کن.
همسرم، خانواده و خواهرهام خیلی انگیزه به من می‌دادن، همه می‌گفتن تو خیلی خوبی، ادامه بده. به عکس خودم که نگاه می‌کنم به این فکر می‌کنم که چرا چند سال چاق بودم. من نتیجه رژیم برنافیت رو دیدم. پشتیبانی بسیار خوبی داره و این که می‌تونستم همه چی بخورم و با خانواده برم مسافرت و به عنوان مهمون مشکلی با روند کاهش وزن نداشتم! پس چرا باید چنین رژیمی رو تغییر بدم!؟ علاوه بر این، کار با نرم افزار برنافیت فوق‌العاده راحت و آسون بود.
هر روز صبح اولین کار من این بود که نرم افزارم رو باز کنم و ببینم برنامه روزانه‌ام به چه صورت هست! نرم افزار برنافیت همه چیز رو بسیار آسان و ساده کرده بود. به عنوان حرف آخر باید بگم که باید خواست و خواست. رژیم برنافیت بهترین رژیمه، ولی اراده خودتون هم شرطه.

فروغ السادات للهی رکورددار برنافیت برنافیت

توصیه‌ی من به همه‌ی اونهایی که اضافه وزن دارن اینه که:

توصیه من به همه کسایی که اضافه وزن دارن این که:
1. اگه به فکر سلامتی خودت هستی باید اراده داشته باشی و از همین امروز رژیمت رو شروع کنی.
2. رژیم با ورزش خیلی جواب می‌ده، پیاده روی کن.
3. به هیچ وقت کار امروزت رو به فردا ننداز، من همیشه به خودم می‌گم چرا زودتر از این‌ها رژیم برنافیت رو شروع نکردم.

خانه
وبلاگ