پوست شفاف جنیفر گارنر مدیون چیست؟

با اینکه گارنر آنقدر متواضع است که حتی به پوست شفاف خود اقرار هم نمی کند، اما او یک سلبریتی با پوستی ایده آل است که می توان از عکس او بر روی مجله های زیبایی استفاده کرد. علت درخشندگی پوست او مراقبت هاییست که انجام می دهد. یکی از مهم ترین کارهایی که او برای زیبایی خود انجام می دهد، استفاده ی دائمی از ضد آفتاب است. اگر می خواهید با روتین مراقبت از پوست جنیفر آشنا شوید با برنافیت همره شوید.

پوست شفاف: استفاده از رتینول

پوست شفاف- رتینول- برنافیت

گارنر اعتراف می کند که با وجود سن بالا استفاده از این محصول تاثیر زیادی بر روی پوست او دارد. رتینول یکی از مشتقات ویتامین A است که موجب لایه برداری از پوست می شود و با تحریک سلول ها به افزایش کلاژن و ترمیم بافت ها کمک می کند. این ماده به ویژه برای افرادی که صورتشان دچار لک و پیس و چین و چروک است، بسیار مفید می باشد. تنها کافیست پس از مصرف رتینول پوست خود را مرطوب کنید.

پوست شفاف: ورزش صبحگاهی

پوست شفاف- ورزش- برنافیت

اولین کاری که جنیفر پس از بیدار شدن انجام می دهد، انجام حرکات کاردیو است که ترکیبی از رقص، وزنه برداری و حرکات قدرتی می باشد. ورزش های هوازی نه تنها به ماهیچه سازی و چربی سوزی، بلکه به صاف شدن پوست نیز کمک می کنند.

پیشنهاد برنافیت:

پوست شفاف: اهمیت به خواب

پوست شفاف- خواب- برنافیت

گارنر همیشه سعی می کند پس از فرستادن بچه ها به رختخواب، بخوابد. او معتقد است خواب کافی و به موقع یکی از دلایل اصلی درخشندگی پوست اوست. به همین دلیل زود خوابیدن و خواب کافی را در برنامه ی روتین خود قرار داده است.

پوست شفاف: مصرف روزانه سالاد مغذی همراه با نهار

پوست شفاف- سالاد مغذی- برنافیت

این سالاد مغذی سرشار از پروتئین، چربی های سالم همچون انواع آجیل، پنیر، آووکادو و انواع سبزیجات است. این مواد مغذی سرشار از آنتی اکسیدان هاییست که نه تنها به سلامت عمومی بدن، بلکه به زیبایی و درخشان شدن پوست هم کمک می کند. مواد موجود در این سالاد عبارتد از: آووکادو، پنیر، مرغ، بروکلی، کلم، جوانه ی بروکسل، لوبیا سبز، فلفل و برنج قهوه ای.

پوست شفاف: استفاده از روغن بدن

پوست شفاف- روغن بدن کنجد- برنافیت

گارنر همیشه کل بدن خود را با روغن بدن سبک مرطوب می کند. او بیشتر سعی می کند از روغن بدن کنجد استفاده کند. گارنر تقریبا از زمان نوجوانی از این روغن استفاده می کرده است. این روغن نیز تاثیر بسزایی در زیبایی و درخشندگی پوست او داشته است.

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments