لب های تیره خود را روشن کنید!

لب های ما به دلیل تغییرات آب و هوایی و عادت های زندگی، تیره و خشک می شوند. قرار گرفتن در معرض نور خورشید نیز از دیگر عواملی هستند که باعث بروز لب های تیره می شوند. ماسک عسل و آبلیمو، ماسک شکر و روغن نارگیل و ماسک زردچوبه و شیره ی نارگیل، گزینه های خوبی برای لایه برداری از پوست لب و روشن شدن آنهاست.

آنچه در این مطلب خواهید آموخت نمایش

داشتن لب های تیره یک مشکل شایع است. برای محافظت از لب های خود از یک براق کننده ی لب SPF دار استفاده کنید. البته با استفاده از محصولات آرایشی موجود در بازار و برخی از درمان ها نیز می توانید لب های تیره خود را روشن کنید، اما آنها حاوی مواد شیمیایی هستند که منجر به آلرژی می شوند.

اگر می خواهید از عوارض مصرف چنین موادی در امان بوده و یک محصول ارزان و موثر را امتحان کنید، از روش زیر استفاده کنید.

عسل و آب لیمو

یک قاشق چایخوری عسل خام را با چند قطره آب لیمو مخلوط کنید و یک لایه ی ضخیم از این مخلوط را بر روی لب های خود بمالید. یک تکه پلاستیک را بردارید و روی لب های خود بگذارید.

این پلاستیک به شما کمک می کند که این مخلوط  سر جای خود باقی بماند، در نتیجه تاثیر آن را بیشتر می کند. این ماده را برای 20 دقیقه روی لب های خود بگذارید و اضافی های آن را پاک کنید تا به اطراف مالیده نشود. با همین ماسک بخوابید.

شکر

مقداری شکر را در یک کاسه بریزید و با مقداری روغن نارگیل به خوبی مخلوط کنید. از این مخلوط، برای لایه برداری لب ها استفاده کنید.

شکر را از روی لب ها پاک کنید، اما اجازه دهید روغن نارگیل برای یک شب روی لب های شما باقی بماند. سپس در هنگام صبح، آن را نیز از روی لب ها پاک کنید.

زردچوبه

مقداری شیره ی نارگیل را با مقداری زردچوبه مخلوط کنید و با یک تکه پنبه، روی لب های خود بمالید. یک شب بگذارید روی لب ها بماند،

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments