مصاحبه شغلی- موفقیت- برنافیت

در یک مصاحبه شغلی کوچکترین کارها می توانند سرنوشت ساز باشند. گاهی یک لغزش به قیمت از دست دادن شغل دلخواه تمام می شود. صرف زمان برای یادگیری برخی نکات نقش بسزایی در موفقیت مصاحبه های شغلی دارد. با تکنیک های کاربردی برنافیت همراه باشید.

این مطلب هم می تواند برای شما مفید باشد: اگر می خواهید میلیونر شوید، بخوانید

مصاحبه شغلی: بهبود تکنیک های مصاحبه ای

مصاحبه شغلی- موفقیت- برنافیت

مصاحبه های شغلی به شما کمک می کند تا بیشتر بدرخشید. آنچه که می گویید و انجام می دهید، شما را حرفه ای و یا آماتور نشان می دهد. بهتر است از کلمات عامیانه استفاده نکنید. پیش از صحبت کردن به خوبی به جوابی که می خواهید بدهید فکر کنید. برخی از پاسخ به مصاحبه ها را با خودتان در خانه کار کنید. مطمئن باشید آنچه که نگفته اید، فرصت شغلی شما را از بین نمی برد.

مصاحبه شغلی: پوشیدن لباس های مناسب

مصاحبه شغلی- موفقیت- برنافیت

اولین نگاهی که یک کارفرما به شما می اندازد، نقش مهمی در استخدام دارد. انتخاب رنگ های مناسب در قضاوت اولیه ی افراد بسیار اهمیت دارد. بسته به محلی که برای مصاحبه انتخاب می کنید، رنگ و نوع لباس شما نیز باید متفاوت باشد.

پیشنهاد برنافیت: انتخاب لباس با توجه به روانشناسی رنگ ها

مصاحبه شغلی: کاهش استرس

مصاحبه شغلی- موفقیت- برنافیت

با وجودیکه مصاحبه بسیار استرس زاست، اما تکنیک هایی وجود دارند که با کمک آنها می توانید استرس خود را به حداقل برسانید. وقتی استرس نداشته باشید، بهتر می توانید شرایط اطراف خود را کنترل کنید و مسلط تر باشید. برای کاهش استرس می توانید یک دوش آب گرم بگیرید، دمنوش های آرامش بخش بنوشید و یا نفس عمق بکشید.

مصاحبه شغلی: برقراری ارتباطات شبکه ای

مصاحبه شغلی- موفقیت- برنافیت

اینکه پیش از مصاحبه با چه کسانی دیدار خواهید داشت، از اهمیت زیادی برخوردار است. این ارتباطات شما را به سوی شغل جدید هدایت خواهند کرد. پیش از حضور برای مصاحبه اطلاعاتی از شرکت برای خود آماده کنید تا کارفرما را حسابی تحت تاثیر قرار دهید.

مصاحبه شغلی: ایجاد اولین تاثیر

مصاحبه شغلی- موفقیت- برنافیت

اولین تاثیری که بر روی کارفرما می گذارید، بسیار اهمیت دارد، اما در مدت کوتاه مصاحبه چنین تاثیری تقریبا غیر ممکن است. از زمانی که با کارفرما احوالپرسی می کنید تا زمانی که از اتاق وی خارج می شوید، در معرض ارزیابی هستید. به همین دلیل باید سعی کنید در همین مدت کوتاه تاثیر خود را بر روی کارفرما بگذارید.

این مطلب هم می تواند برای شما مفید باشد: قانون هایی که به پیشرفت شغلی شما کمک می کند

مصاحبه شغلی: آمادگی برای مصاحبه گروهی

مصاحبه شغلی- موفقیت- برنافیت

مصاحبه با یک نفر به خودی خود استرس زاست، حال چه برسد اگر این مصاحبه با گروهی از کارفرمایان یا کارشناسان باشد. اما این استرس با برنامه ریزی قبلی و آمادگی پیش از مصاحبه به حداقل خواهد رسید.

مترجم: مریم اصیلی

Home