گرچه بسیار خوب است زمان زیادی داشته باشیم و آن را صرف آرایش و زیباتر کردن خود کنیم، اما واقعیت این است که هیچ کس زمان کافی (و انرژی لازم) برای یک آرایش کامل روزانه را ندارد. این موضوع وقتی معنا پیدا می کند که شما باید با عجله سر کار بروید و زمان کافی نیز برای یک آرایش کامل را ندارید. اگر چنین موضوعی برای شما آشناست، پس بهتر است این نکته را بدانید که اصلا نیازی به چشم پوشیدن از زیبایی خود به دلیل کمبود وقت ندارید. راه های زیادی وجود دارد که توسط آنها می توانید زمان آرایش کردن خود را به حداقل برسانید. این ویدئو را تماشا کنید تا بیاموزید که چگونه می توان تنها با چند راهکار ساده، سرعت آرایش را به حداقل رساند.

از فونداسیون استفاده نکنید.

به جای هدر دادن زمان با استفاده از فونداسیون، تنها به قسمت های سیاه پوست و لکه های صورت کانسیلر بزنید و آن را با اسفنج آرایشی و یا نوک انگشتان بر روی صورت خود پخش کنید.

از استفاده از پودر و رژ گونه بپرهیزید.

گرچه تمام این موارد برای ایجاد یک آرایش بدون نقص اهمیت دارد، اما می توانید از آنها صرف نظر کنید. مثلا به جای پودر رژ گونه از کرم آن استفاده کنید تا صورت شما را با کمترین نقص زیبا کند. برای این کار رنگ صورتی را انتخاب کنید. تنها کافیست با نوک انگشتان کمی کرم رژ گونه را بر روی گونه های خود بمالید.

از آرایش کامل چشم ها بپرهیزید.

به جای استفاده از لایه های مختلف سایه ی چشم، تنها بر روی ابروهای خود تمرکز کنید. برای اینکه زیباتر به نظر برسند، با فرچه آنها را پر کنید. این قدم های کوچک و ساده در مدت زمان بسیار کوتاهی، شکل چهره ی شما را تغییر می دهند.

ویدیوی مشابه: چگونه در ده ثانیه چشمان دودی رنگ داشته باشیم

Home