تاثیرگذاری دستگاه لاغری موضعی کویتیشن چگونه است؟

شاید شما هم بخواهید اطلاعاتی در مورد شیوه های غیر تهاجمی کاهش سایز و لاغری موضعی دستگاه های جایگزین لیپوساکشن به دست آورید. یکی از روش های جایگزین، دستگاه لاغری موضعی کویتیشن است. آیا این دستگاه ها واقعا موثرند؟ آیا پس از چندین جلسه می توانید نتایجی ببینید یا این کار تنها هدر دادن پول است.

جایگزین های لیپوساکشن: چرا مردم آنها را بیشتر می پسندند؟

باید اعتراف کنم شواهدی که برای حمایت از تاثیر جایگزین های غیر تهاجمی لیپوساکشن وجود دارند تا حدی شخصی هستند.

در کودکی، بسیار لاغر و تکیده بودم. دوستانم تصور می کردند من خوش تیپ هستم اما پدر و مادرم فکر می کردند تغذیه ی من کافی نیست. هیچ وقت به این موضوع فکر نمی کردم و وزن هیچ وقت برایم اهمیت نداشت چرا که مشکل شخصی من محسوب نمی شد.

اما گذشت زمان همه چیز را تغییر داد. درحال حاضر خیلی سنگین وزن تر شدم و وزن خود را دوست دارم. اما یک مشکل. دیگر نمی توانم لباس هایی که دوستشان دارم بپوشم. حالا افرادی را در نظر بگیرید که خیلی چاق هستند. چقدر همه چیز برایشان مشکل می شود. از زمانی که شروع به کار کردن در کلینیک خود کردم روزی نیست که یک بیمار از من نپرسند برای رهایی از شر چربی های شکم چه کنم؟

جایگزین های لیپوساکشن: شواهد

یکی از روش های جایگزین لیپوساکشن، امواج فراصوت است. این روش نام های زیادی دارد از جمله لیپوساکشن کویتیشن، لیپو-کویتیشن، لیپوساکشن فراصوت و …

حتما بخوانید: کویتیشن، لیپوساکشن بدون نیاز به جراحی

طبق تصاویر زیر، کویتیشن شامل انتقال امواج فراصوت است که سلول های چربی را تجزیه می کند. (مروری بر تاریخچه ی پزشکی نشان می دهد که امواج فراصوت در روش لاغری موضعی کویتیشن موجب ترکیدن سلول های چربی می شود.)

تاثیرگذاری دستگاه لاغری موضعی کویتیشن چگونه است؟

روند بالا الزاما همان هیدرولیپوکلاسی نیست. هیدرولیپوکلاسی شامل توضیح منحصر به فرد یک راه حل است که منجر به تخریب سلول ها می شود اما در لیپو-کویتیشن ساده چنین روش تهاجمی ای وجود ندارد.

کاری از گروه محتوای برنافیت

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments

مطالب مرتبط:

خانه