توصیه های آناستازیا درباره مراقبت از مو

بیشتر عکس هایی که در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی درباره زیبایی و مراقبت از مو می بینیم متعلق به یک زن روسی است به نام آناستازیا سیدورووا که به راپانزل واقعی معروف است.

آناستازیا در ۱۸ سالگی از مشکل طاسی رنج می برده اما با مراقبت از مو اکنون موهای بسیار بلند و زیبایی دارد.

آناستازیا توصیه هایی را با مردم دنیا به اشتراک گذاشته است که با رعایت کردن آن ها می توانید مثل او موهای زیبا و سالمی داشته باشید.

عادت اتو کردن موها را ترک کنید

همانطور که آناستازیا می گوید برای این که موهای زیبا و سالمی داشته باشید اولین کاری که باید انجام دهید این است که از صاف کردن موها و استفاده از کلیپس خودداری کنید. این کار فولیکول های مو را ضعیف می کند و با حرارت باعث می شود موها رطوبت خود را از دست بدهند. بزرگ ترین عارضه اتو کردن موها این است که موها ساختار اصلی خود را از دست می دهند.

از سشوار زمانی که موها نیمه مرطوب هستند استفاده کنید

یکی از اشتباهات بیشتر خانم ها این است که از سشوار زمانی که موها کاملا خیس هستند استفاده می کنند. این کار موها راخشک و شکننده می کند. به گفته آناستازیا زمانی که موها ۶۰ درص خشک شده اند می توانید از سشوار استفاده کنید.

همیشه بعد از شامپو ماسک کراتین استفاده کنید

آناستازیا همیشه بعد از شامپو ماسک کراتین استفاده می کند. زیرا محصولاتی که حاوی ۵۰۰ میلیگرم کراتین هستند ریزش موها را کاهش می دهند، ریشه موها را تقویت می کنند و رنگ طبیعی موها را زیباتر می کند.

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments