افراد موفقی که تنها یک جرقه موجب کاهش وزن آنها شد

همه ی ما برای انجام کارهای بزرگ و به اصطلاح نشدنی به یک جرقه یا انگیزه نیاز داریم. اگر به تمام افراد موفقی که به وزن ایده آل رسیدهاند، توجه کنید خواهید دید که هر کدام برای خود انگیزه ای داشته اند. برخی از آنها مشکل خود را قبول کرده و شروع به حل آن کرده اند، برخی به خاطر سلامت و برخی دیگر به خاطر فرزاندانشان این کار را کرده اند. انگیزه ی شما از کاهش وزن چیست؟

حتما  افراد بسیاری را می شناسید که قصد کاهش وزن دارند، اما به هر دلیلی این کار را انجام نمی دهند. این افراد تنها به یک انگیزه در زندگی خود احتیاج دارند. در این مقاله داستان زندگی افراد موفقی را می خوانید که تنها یک جرقه تغییرات عظیمی در آنها ایجاد کرده است. انگیزه ی هر یک از آنها در قالب یک پیام بیان شده است.

“قبول کنید که مشکل دارید و با نهایت تلاش آن را حل کنید.”

کاهش وزن-انگیزه و موفقیت- برنافیت

جان پاسکال، مدیر فروش و بازاریابی کافی شاپ هارد راک می گوید که همیشه احساس قدرت می کرده، اما تنها یک تصویر باعث شد تا قبول کند مشکل اضافه وزن دارد. با وزن اولیه ی 193 کیلوگرم او تصمیم گرفت عمل جراحی کوچک کردن معده را انجام دهد. او توانست 63 کیلو از وزنش را با این عمل کاهش دهد. در ادامه، پاسکال با ورزش و رژیم غذایی مناسب توانست خود را از وزن 127 کیلو تا 107 کیلو برساند. او این کاهش وزن را مدیون پذیرش مشکلی در وجودش بود که باید آن را حل می کرد. او معتقد است “تا زمانی که شما کاری را بخواهید انجام دهید، هیچ چیز نمی تواند جلوی شما را بگیرد.” افراد موفقی که مشکل خود را قبول کرده اند، توانسته اند به اهدافشان برسند.

“قدم های کوچک در نهایت نتیجه بخش خواهند بود.”

کاهش وزن-انگیزه و موفقیت- برنافیت

جرقه ای که به موفقیت راساک نادیا ختم شد، یادداشت یک پزشک بود. او در ابتدا 226 کیلو بود. به سختی می توانست راه برود، خون در مچ پایش لخته شده بود و یک دیابتی لب مرز بود. وقتی پزشک به او گفت در صورتی که در زندگی اش تغییر ایجاد نکند، آینده اش به خطر خواهد افتاد، او قدم های کوچکی برای تغییر سبک زندگی خود برداشت. او با 1.5 کیلومتر پیاده روی در روز آغاز کرد، سپس به یک باشگاه محلی پیوست و یک مربی استخدام کرد. بعد از آن با برنامه ریزی غذایی، رژیم خود را سر و سامان داد و در عرض شش ماه توانست 45 کیلوگرم کم کند. وزن کنونی او 97 کیلو است. قدم های کوچک شما را به نتایج بزرگ می رساند.

“برای کسی که دوستش دارید، وزن کم کنید”

کاهش وزن-انگیزه و موفقیت- برنافیت

در سال 2016 شان گیلیو، کنترل سلامت خود را از دست داد. او نه تنها در اوان یک جدایی سخت بود، بلکه مادرش هم بسیار بیمار بود. این استرس به شدت موجب افزایش وزن او شد. او زمانی که در کنار مادرش که تحت مراقبت شدید بود نشست، 158 کیلو بود. آنها با هم قرار گذاشتند که اگر او 23 کیلو وزن کم کند، مادرش هم تا تولدش زنده بماند. اما متاسفانه مادرش 6 ساعت پیش از تولدش فوت کرد. اما گیلیو خوشحال بود که به قولش عمل کرده است.

“من و همسرم به خاطر فرزاندانمان وزن کم کردیم”

کاهش وزن-انگیزه و موفقیت- برنافیت

خانواده ی اسمیت از جمله افراد موفقی هستند که به خاطر فرزندشان وزن کم کردند. در طول سال ها وزن برت اسمیت مدام در حال افزایش بود. اما در پاییز 2008، یعنی زمانی که مادرش را به بیمارستان برد، فهمید که 4 عدد از عروق خونی او مسدود شده. این موضوع زنگ خطری برای اسمیت بود. همان روز اسمیت و همسرش تصمیم گرفتند به خاطر فرزاندانشان وزن کم کنند.

“یک تصادف همه چیز را عوض کرد.”

کاهش وزن-انگیزه و موفقیت- برنافیت

زمانی که جردن گراهام 21 ساله بود، 190 کیلو وزن داشت. به طور شگفت انگیزی او پس از تصادف با یک اتومبیل در سال 2008 انگیزه ی کاهش وزن خود را به دست آورد. او از طریق رژیم غذایی و ورزش توانست 77 کیلو وزن کم کند. موفقیت او باعث شد تا شغلش را از نمایندگی تجاری املاک و مستغلات به یک مربی ورزشی شخصی تغییر دهد. پیشنهاد او ایجاد اهداف کوتاه مدت است، نه بلند مدت. برای کاهش وزن به این فکر نکنید که باید 100 کیلو کم کنید. تنها کافیست هر روز قدم هایی به سوی سلامتی طی کنید. ابتدا ده قدم اول و پس از آن قدم های دیگر را بردارید.

حتماً بخوانید: نتایج رژیم برنافیت

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments