تاثیر شگفت انگیز مواد غذایی قلیایی (آلکالاین) بر روی چربی سوزی

مواد غذایی قلیایی بدن افراد را از چاقی، مشکلات سلامتی و بد اخلاقی حفظ می کند. سلامت، شکل بدن و طول عمر به تعادل اسیدها و بازها در بدن بستگی دارد. اگر اشکالی در تعادل بدن ایجاد شود، کل بدن با مشکل مواجه خواهد شد. متاسفانه رژیم غذایی افراد مدرن پر از غذاهای اسیدی است، به همین دلیل مصرف مواد غذایی قلیایی موجب تعادل در PH بدن آنها می شود. برنافیت این مواد غذایی مفید را به شما معرفی خواهد کرد.تجمیع مواد غذایی قلیایی یا آلکالاین در رژیم آلکالاین موجود است.

مواد غذایی آلکالاین: موز

مواد غذایی قلیایی- موز- برنافیت

موز حاوی دو نوع فیبر اساسی است: نشاسته مقاوم (که در موز نرسیده وجود دارد و به هضم غذا کمک می کند) و پکتین (که از سرطان روده ی بزرگ جلوگیری می کند). موزهای رسیده حاوی ویتامین و مواد قلیایی هستند که سطح قند خون را تنظیم می کنند و فشار خون را پایین می آورند. علاوه بر آن فیبر موجود در موز با سیر نگه داشتن افراد به مدت طولانی و پیشگیری از پرخوری به کاهش وزن نیز کمک می کند.

مواد غذایی قلیایی: گل کلم

مواد غذایی قلیایی- گل کلم- برنافیت

گل کلم نسبت به انواع کلم حاوی مواد غذایی سالم بیشتری است. این ماده حاوی ویتامین C، A، B و کولین است که سیستم عصبی را تقویت و از تجمع کلسترول در کبد پیشگیری می کند. گل کلم حاوی کلسیم (برای تقویت استخوان ها) و منیزیم (برای بهبود خلق و خو) است.

مواد غذایی قلیایی: طالبی

مواد غذایی قلیایی- طالبی- برنافیت

طالبی حاوی کاروتن (که احتمال سرطان را کاهش می دهد)، فیبر، اسید فولیک و اسید آسکوربیک (برای افزایش سیستم ایمنی و سلامت استخوان ها) است. علاوه بر آن ویتامین C بسیار زیادی در طالبی وجود دارد که پوست را سالم و زیبا نگه می دارد.

مواد غذایی آلکالاین: انگور

مواد غذایی قلیایی- انگور- برنافیت

انگور حاوی ترکیبات سالم و ارگانیکی است که از بروز سرطان جلوگیری کرده و سطح کلسترول را کاهش می دهد. در یک مطالعه ی 16 هفته ای 38 مرد که روزانه 20 گرم عصاره ی انگور مصرف می کردند توانستند قند خون خود را به شدت کاهش دهند. انگور حاوی کلسیم، منیزیم، پتاسیم و فسفر است. عناصری که به سلامت استخوان ها و کاهش وزن کمک می کند.

مواد غذایی قلیایی: خیار

مواد غذایی قلیایی- خیار- برنافیت

خیار گزینه ی خوبی برای دفع اسیدها و سموم از بدن است. آنها به دلیل داشتن فلاونوئید، رادیکال های آزاد را از بدن خارج می کنند. رادیکال های آزاد منجر به بیماری های قلبی- عروقی، بیماری های خود ایمنی و ریه ها می شوند. خیار حاوی کالری بسیار کمی نیز هست که از آن می توان در انواع رژیم های غذایی استفاده کرد.

مواد غذایی قلیایی: لیمو

مواد غذایی قلیایی- لیمو- برنافیت

لیمو از بروز سرطان، حمله ی قلبی، تجمع سموم، کمبود ویتامین ها، مشکلات گوارشی، آترواسکلروز و فشار خون بالا جلوگیری می کند. فواید سلامتی این میوه آنقدر زیاد است که در قرون وسطی مردم تصور می کردند حتی می تواند از طاعون نیز جلوگیری کند.

مواد غذایی آلکالاین: ریحان

مواد غذایی قلیایی- ریحان- برنافیت

ریحان حاوی آنتی اکسیدان‌های بسیاری است که آثار مضر استرس را از بدن دفع می کند. علاوه بر آن، ریحان ضد التهاب، تسکین دهنده، ضد تبخال، بالا برنده ی ایمنی بدن و ادرار آور است.

آووکادو

مواد غذایی قلیایی- آووکادو- برنافیت

مطالعات بر روی این غذا نشان داده است که مصرف آووکادو می تواند سطح کلسترول کلی را تا 8.2 درصد کاهش دهد. علاوه بر آن، آووکادو اسیدهای موجود در معده را خنثی و هضم میوه ها و سبزیجات را آسان می کند.

پیشنهاد برنافیت: خواص آب قلیایی

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments