عجیب ترین غذاهایی که تا بحال دیده اید

اگر می خواهید با داستان به وجود آمدن غذاهای عجیب آشنا شوید، باید این مطلب را مطالعه کنید. ما در عصر تولید و عرضه زندگی می کنیم و طعم های متنوع و غذاهای مختلف ما را بد عادت کرده اند. اغلب تولید کنندگان سعی می کنند با تولید محصولات جدید، مشتریان خود را غافل گیر کنند، اما گاهی این غذاها چنان عجیب و غریب می شوند که ترس از دست دادن مشتریان وجود دارد. امروز برنافیت قصد دارد این غذاها را به شما معرفی کند.

غذاهای عجیب: چیپس در طعم های غیر منتظره

غذاهای عجیب- برنافیت

آسیا بهترین گزینه برای انتخاب اسنک هایی با طعم های عجیب همچون ماست، نوشابه، انواع گل و حتی آب می باشد. هرچند عجیب، اما مقاومت در برابر نچشیدن آنها بسیار سخت است. اگر به دنبال طعم های غیر منتظره هستید، سوپرمارکت های کره ای را انتخاب کنید.

غذاهای عجیب: سس تند همراه با میگو و ماهی

غذاهای عجیب- برنافیت

این سس به تنهایی یک غذا محسوب می شود و برای دوستداران غذاهای تند فوق العاده دلپذیر است.

غذاهای عجیب: خاویار سبز یا انگور دریایی

غذاهای عجیب- برنافیت

خاویار سبز یکی از گونه های جلبک سبز از مناطق ساحلیست که در ویتنام و فیلیپین شهرت دارد. این ماده به صورت خام یا سرکه مصرف می شود. این محصول یک جلبک بسیار مغذی است که به دلیل منیزیم بالا از حمله ی قلبی جلوگیری می کند.

غذاهای عجیب: سوسیس ماهی با طعم پنیر

غذاهای عجیب- برنافیت

این غذا را می توان یکی از عجیب ترین غذاها دانست، اما ارزش یک بار امتحان کردن را دارد. کره از جمله کشورهاییست که با طعم های منحصر به فرد شما را شگفت زده خواهد کرد.

غذاهای عجیب: پیتزا گل و بلوبری

غذاهای عجیب- برنافیت

این پیتزا بیشتر شبیه به یک دسر است تا پیتزا. اگر به این پیتزا نگاه کنید، اصلا دلتان نمی خواهد آن را بخورید چرا که بیشتر شبیه یک اثر هنری است تا غذا.

غذاهای عجیب: کنسرو نان

غذاهای عجیب- برنافیت

انتقادهای بسیار زیادی در مورد این غذا وجود دارد، اما این غذا گزینه ی خوبی برای مسافرت های طولانی محسوب می شود. این نان قهوه ای یک غذای آماده ی تهیه شده از مواد طبیعی است که می توانید آن را سرد یا گرم استفاده کنید. می توانید آن را با کره، مربا و پنیر خامه ای نوش جان کنید.

غذاهای عجیب: کیک شکلاتی نعنایی

غذاهای عجیب- برنافیت

امروزه مد شده غذاها را با رنگ های غیر خوراکی رنگ کنند. شما این کیک را تنها در لندن پیدا خواهید کرد که فوق العاده نیز خوشمزه است.

غذاهای عجیب: نان غول پیکر

غذاهای عجیب- برنافیت

این نان یک متر طول و 2 تا 3 کیلوگرم وزن دارد. بسیاری از افراد تنها آن را به این دلیل می خرند که منحصر به فرد است. این نان بیشتر در ویتنام به فروش می رسد و برای خانواده های بزرگ گزینه ی خوبی است.

غذاهای عجیب: گلدان های خوراکی

غذاهای عجیب- برنافیت

یک کافه ی غیر معمول دیگر در سئول این غذای غیر منتظره را سرو می کند. این گلدان گل یک دسر است که بسیار واقعی و خوشمزه است. این گلدان از یخ و شیر غلیظ درست شده است. در بالای آن لوبیا قرمز و تکه هایی از کیک برنج است.

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments