کمپین چالش لاغری تا یلدا + برنامه ورزشی رایگان

رژیم رایگان

قراره تو مهمونی‌های شب یلدا همه رو سوپرایز کنی و جذاب‌ترین اندام رو داشته باشی. حالا چه جوری؟! خبر خوب اینه که چالش “لاغری تا یلدای برنافیت” شروع شد! بدو بدو تو این چالش شرکت کن تا جا نموندی. برای این که تا یلدا با سرعت بیش‌تری لاغر شی، در کنار رژیمت، برنامه‌ی ورزشی برنافیت رو به ارزش 100 هزار تومن به صورت رایگان هدیه می‌گیری. فقط تا آخر آبان فرصت داری، عجله کن این پکیج به تعداد محدود ارائه می‌شه! تو این چالش با موفق‌ترین متد کاهش وزن، یعنی لاغری گروهی، رژیم می‌گیری، هر روز تو چالش‌های سبک زندگی شرکت می‌کنی، از هم‌گروهیات انگیزه می‌گیری و تا یلدا 10 کیلو لاغر می‌شی. راستی اگه برات مهمه کالری خوراکی‌های شب یلدا چقدر هست حتما یه سری به این مقاله بزن. در ادامه با برنافیت همراه باش.

زیر نظر پشتیبان اختصاصی برنافیت

با پشتیبان اختصاصی می‌تونی بهترین تکنیک‌ برای رسیدن به موفقیت رو آموزش و تجربه کنی. پشتیبان اختصاصی تا رسیدن به هدف شما رو همراهی می‌کنه و همیشه در دسترس است. متخصص تغذیه روند لاغریت رو چک می‌کنه و در طول رژیم به سوال‌هات پاسخ می‌ده و راهنماییت می‌کنه تا با سرعت و انگیزه‌ی بیش‌تری رژیم بگیری و لاغر شی!

ویژگی‌های محصول لاغری تا یلدا برنافیت

برنامه ورزشی رایگان

تا 30 آبان با دریافت رژیم لاغری، برنامه ورزشی برنافیت به ارزش واقعی 100 هزار تومن رو به صورت رایگان هدیه می‌گیری. برنامه‌ی ورزشی‌ت، مختص به لاغری موضعی طراحی شده و کمک می‌کنه با سرعت بیش‌تری چربی‌های پهلو و شکمت رو آب کنی. حین رژیم، هیچ محدودیت غذایی نداری و می‌تونی هر خوراکی‌ای دوست داری بخوری، حتی پیتزا و بستنی! تو مهمونی‌ها هم قرار نیست، غذای جدا داشته باشی، چون می‌تونی برنامه غذاییت رو تو اپلیکیشن برنافیت تغییر بدی!

ویژگی‌های محصول لاغری تا یلدا

ویژگی‌های محصول لاغری تا یلدا برنافیت

نکات انگیزه بخش برای کاربر در تماس تلفنی

  • افزایش اعتماد به نفس
  • افزایش سرعت کاهش وزن
  • داشتن اندامی جذاب در مهمانی‌های یلدا
  • برنامه ورزشی رایگان
  • پوشیدن لباس مورد علاقه در مهمانی‌های یلدا
  • درصد بالا بودن موفقیت رژیم گیرنده‌گان به دلیل داشتن هدف در زمان معین

 

با برنافیت که باشی دیگه خیالت راحته. پس اگه می‌خوای تا یلدا کاهش وزن قابل توجهی داشته باشی، فقط کافیه اراده کنی… دیگه بقیش با ما:) پس با برنافیت تو چالش لاغری تا یلدا + برنامه ورزشی رایگان شرکت کن که تا یلدا 10 کیلو کاهش وزن رو تجربه کنی.

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments