هنگام ریمل زدن این اشتباهات را انجام ندهید!

برخی از اشتباهات که هنگام ریمل زدن مرتکب می شوید، از زیبایی چشم ها می کاهد و وقت زیادی از شما می گیرد. استفاده از ریمل های روغنی موجب جاری شدن ریمل بر روی صورت شما می شود. اگر فرمژه را پس از ریمل زدن استفاده کنید، مژه هایتان به هم می چسبند، همیشه فرمژه را پس از ریمل استفاده کنید.

ریمل یکی از لوازم آرایشی است که تغییر زیادی بر روی صورت ایجاد می کند و با افزایش سن نیز اهمیت آن افزایش می یابد. این محصول آرایشی چشم ها را باز و خستگی و پف آن ها را پنهان می کند. برخی از اشتباهات که هنگام ریمل زدن مرتکب می شوید، از زیبایی چشم ها می کاهد و وقت زیادی از شما می گیرد. این اشتباهات در ادامه معرفی شده اند.

1- در انتهای روز چشمان شما شبیه به راکون می شود.

هنگام ریمل زدن این اشتباهات را انجام ندهید! - راکون - برنافیت

علت: استفاده از کرم به دور چشم ها موجب می شود که ریمل شما بریزد. ریمل های روغنی نیز به مرور زمان موجب سیاه شدن چشم ها می شوند.

راه حل: اگر دچار آلرژی هستید و چشمان شما همیشه مرطوب است، بهتر است از ریمل های ضد آب استفاده کنید.

چگونه در ده ثانیه چشمان دودی رنگ داشته باشیم؟ تمام چیزی که شما احتیاج دارید یک مداد سایه ی چشم، یک برس یا شوت سایه ی چشم و کمی شجاعت است.

2- ریمل به قسمت های دیگر پخش می شود.

هنگام ریمل زدن این اشتباهات را انجام ندهید! - برنافیت

 

علت: کیفیت ریمل شما کم است، ریملتان قدیمی یا خشک شده است.

راه حل: هر سه ماه یک بار ریمل خود را عوض کنید و از ریمل های بی کیفیت استفاده نکنید.

3- مژه های شما به هم چسبیده است.

هنگام ریمل زدن این اشتباهات را انجام ندهید! - برنافیت

علت: ریمل هایی که دارای برس های فاصله دار هستند، موجب می شوند توده ای از مواد در یک جا جمع شوند و مژه های شما را به هم بچسبانند.

راه حل: از ریمل هایی استفاده کنید که دارای برس دراز با دندانه های یکسان و نزدیک به هم باشد تا از چسبیدن مژه ها به هم جلوگیری کند.

 

4- نمی توانید آنها را پاک کنید.

 

علت: برخی از ریمل ها دارای فرمول های سرسخت هستند. گاهی اوقات نیز از آرایش پاک کن های مناسب استفاده نمی شود و کشیدن پوست در هنگام شستن موجب ایجاد چین و چروک هایی روی آن
می شود.

راه حل: از ریمل هایی استفاده کنید که با پاک کننده های معمولی نیز از بین بروند.

5- چشمان شما را اذیت می کنند.

هنگام ریمل زدن این اشتباهات را انجام ندهید! - برنافیت

علت: وجود موادی چون خوشبو کننده ها، الکل و عصاره ها موجب التهاب چشم ها می شوند.

راه حل: از ریمل هایی استفاده کنید که فاقد الکل و خوشبو کننده هستند. اگر مژه های شما خشک و شکننده شده اند، از ریمل های حاوی هیدرولیز ابریشم و پانتنول استفاده کنید.

 

6- مژه های شما سنگین شده است.

هنگام ریمل زدن این اشتباهات را انجام ندهید! - برنافیت

علت: برخی از ریمل ها حاوی مواد ضخیم کننده ای هستند که موجب افتادن مژه ها به سمت پایین می شوند.

راه حل: از ریمل هایی استفاده کنید که به شما چهره ای طبیعی می دهد. ریمل های حاوی پروویتامین B5 گزینه های خوبی هستند. این ریمل ها حاوی مواد بسیار نرمی هستند که از ضخیم شدن مژه ها جلوگیری می کنند.

7- به موقع از فرمژه استفاده نمی کنید.

هنگام ریمل زدن این اشتباهات را انجام ندهید! - فرمژه - برنافیت

علت: استفاده از فرمژه پس از زدن ریمل، موجب چسبیدن مژه ها به هم می شود.

راه حل: پیش از زدن ریمل از فرمژه استفاده کنید یا از ریملی استفاده کنید که حاوی مواد فر کننده باشد.

 

8- مژه های شما سیخ سیخ شده است.

هنگام ریمل زدن این اشتباهات را انجام ندهید! - برنافیت

 

علت: مواد ضخیم کننده ی موجود در ریمل ها و برس های فاصله دار.

راه حل: از ریملی استفاده کنید که دارای دندانه های نرم باشد و مژه ها را با فاصله ی کم از هم جدا کند.

 

یکی از مشکلات انتخاب محصولات آرایشی، این است که نمی توان آن را پیش از خرید امتحان کرد. این موضوع در مورد ریمل نیز مستثنی نیست. مهم ترین بخش ریمل، چوب و برس آن است. اگر می خواهید با یک نگاه، یک ریمل خوب انتخاب کنید، باید به انحنا و نوع برس آن توجه کنید. مثلا ریمل هایی که دارای برس باریک هستند برای افراد با مژه های صاف و ریمل هایی که دارای برس مارپیچ هستند، برای مژه های کوتاه و نازک مفید است.

حتما شما نیز در انتخاب یک ریمل خوب مشکل دارید. یکی از مشکلات انتخاب محصولات آرایشی این است که نمی توان آن را پیش از خرید امتحان کرد. برخی از فروشنده ها ممکن است به شما اجازه ی تست برخی از محصولات را بدهند، اما این کار کاملا غیر بهداشتی است و ممکن است مشکلات زیادی برای سلامت شما ایجاد کند. افرادی که طرفدار ریمل هستند، می دانند که مهم ترین بخش ریمل چوب و برس آن است. اگر می خواهید در یک نگاه یک ریمل خوب انتخاب کنید، باید به انحنا و نوع برس آن توجه کنید.

1- برس باریک

چگونه در نگاه اول، یک ریمل خوب انتخاب کنیم؟ - آرایشی - برنافیت

ریمل هایی که دارای چوب و برس باریک هستند، برای پوشش تک تک مژه ها و حتی تارهای گوشه ی چشم نیز مناسبند. این ریمل ها بدون ایجاد سیاهی بیش از حد، برای مژه های پایین نیز به کار برده می شود و برای افرادی که دارای مژه های صاف هستند، گزینه ی خوبی محسوب می شود.

2- برس ساعت شنی

چگونه در نگاه اول، یک ریمل خوب انتخاب کنیم؟ - آرایشی - برنافیت

انحنای دو سر این برس، موجب زیبایی چشمگیر مژه ها می شود. این انحنا به بالا بردن مژه های دو طرف و درشت نشان دادن چشم ها کمک می کند. موهای سفت این برس، موجب تیره شدن مژه ها می شود و برای افرادی مناسب است که طرفدار چشم های سیاه هستند.

3- برس نوک تیز

چگونه در نگاه اول، یک ریمل خوب انتخاب کنیم؟ - آرایشی - برنافیت

نوکِ تیز این ریمل به قسمت داخلی مژه ها نفوذ می کند و موجب جدا شدن آنها از هم می شود. انتهای ضخیم آن نیز به بلند شدن مژه ها کمک می کند. بدون نگرانی از انباشته شدن این ریمل، می توانید چندین لایه از آن را روی مژه های خود بزنید.

4- برس مارپیچ

چگونه در نگاه اول، یک ریمل خوب انتخاب کنیم؟ - آرایشی - برنافیت

برس های مارپیچ برای زنانی که دارای مژه های کوتاه و نازک هستند، فوق العاده است. بهترین روش استفاده از این ریمل ها این است که با یک حرکت زیگزاگی، چوب ریمل را از ریشه ی مژه ها به سمت نوک آنها بکشید. پیش از تماس برس با چشم، مواد اضافی ریمل را پاک کنید.

در ویدیو زیر خواهید دید که چگونه در ده ثانیه چشمان دودی رنگ داشته باشیم.

5- برس سر گرد

چگونه در نگاه اول، یک ریمل خوب انتخاب کنیم؟ - آرایشی - برنافیت

اگر می خواهید بر روی نقطه ی خاصی از مژه ی خود تمرکز کنید، ریمل هایی با برس های سر گرد برای این کار بسیار مناسب است. چوب ریمل را به صورت عمودی در انتهای مژه های خود قرار دهید و آن را به سمت بالا بچرخانید.

6- برس منحنی

چگونه در نگاه اول، یک ریمل خوب انتخاب کنیم؟ - آرایشی - برنافیت

ریمل با برس منحنی یک ریمل خوب برای حجم دادن به مژه ها است. اگر پیش از مصرف آنها از فرمژه استفاده کنید، بهتر هم می شوند. استفاده از این ریمل به افرادی که دارای مژه های بلند هستند، توصیه می شود.

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments