هنرپیشه های مسن با ظاهری جوان!

بیشتر هنرپیشه ها برای جوان تر شدن و از بین بردن خطوط خنده، به عمل های جراحی متوسل می شوند، در حالیکه عده ای به طور طبیعی از این مشکلات در امانند. براد پیت، جانی دپ، اشلی جاد، دمی مور، جورج کلونی و …  از جمله هنر پیشه هایی هستند که بسیار جوان تر از سن خود به نظر می رسند. بسیاری از آنها رژیم های غذایی مناسب، برنامه ی فیتنس و محصولات مراقبت از پوست را راز جوانی خود دانسته اند.

هر فردی صرف نظر از موقعیت، شخصیت و شغل پیر می شود اما برخی افراد طی این گذر زمان به شدت دچار چین و چروک های پیری می شونددر حالیکه برخی دیگر آن چنان جوان می مانند که سن آن ها به راحتی قابل تشخیص نیست.

در این مقاله به معرفی هنرپیشه هایی می پردازیم که جوان تر از سن واقعی خود به نظر می رسند، یا به عبارتی چین و چروک های پیری، کمتر بر چهره ی آنها نمایان شده است.

براد پیت  

   هنرپیشه های مسن با ظاهری جوان! - برنافیت

براد پیت، یکی از هنرپیشه های معروفیست که تقریبا هیچ هنرپیشه ای به زیبایی او نمی رسد. اولین حضور  براد پیت به عنوان بازیگر، در فیلم “تلما و لوئیز” بود که در آن نقش یک اتوبوسران را ایفا می کرد. بعد از این فیلم بود که بدلیل ظاهر و توانایی هایش در بازیگری، نقش های مهم تر و بزرگتری به او پیشنهاد شد.

این روزها، او یکی از معروف ترین و پر درآمد ترین چهره های دنیاست. صحبت از سن و سال او بسیار تعجب برانگیز است. او 51 سال سن دارد اما دست کم 20 سال جوان تر به نظر می رسد.انگار زمان برای او متوقف شده است.

جانی دپ

هنرپیشه های مسن با ظاهری جوان! - برنافیت

جانی دپ، یکی دیگر از هنرپیشه های معروف عصر حاضر است. “کابوس خیابان الم” فیلمی بود که او در آن نقش اول را داشت و بسیار خوش درخشید. او که در آستانه ی 52 سالگی ست، به تازگی با یک دختر 28 ساله ازدواج کرده است اما به دلیل ظاهری که دارد، این تفاوت سن اصلا مشهود نیست. جانی دپ همچنان نقش هایی را با سن 20 سالگی ایفا می کند.

دمی مور

هنرپیشه های مسن با ظاهری جوان! - برنافیت

وقتی دمی مور به دلیل رسیدن به آرزویش از مدرسه اخراج شد، به سراغ هنرپیشگی رفت. او پیش از بازیگری چندان محبوب نبود. برخی از فیلم های او عبارتند از “روح”، “سرباز جین” و “چند مرد خوب”. او که اکنون در 52 سالگی به سر می برد، همچنان چهره ای بی نظیر دارد. دمی مور تا به حال سه بار ازدواج کرده و صاحب یک دختر به نام رومر است. با اینکه دختر مور 26 ساله است، چهره ی آن ها با هم چندان تفاوتی ندارد.

کریستی برینکلی

هنرپیشه های مسن با ظاهری جوان! - برنافیت

کریستی برینکلی پس از ازدواج مادرش با یک نویسنده ی تلویزیون، توسط یک عکاس مورد توجه قرار گرفت و به شهرت رسید. او پس از مدت کوتاهی، به عنوان سخنگو انتخاب شد و مدتی بعد با یک خواننده و نوازنده ی پیانو به نام بیلی جوئل ازدواج کرد. او اکنون 61 سال سن دارد، اما برنامه ی فیتنس و استفاده از محصولات مراقبت زیبایی، او را این چنین جوان نگه داشته است.

ژاکلین اسمیت

هنرپیشه های مسن با ظاهری جوان! - برنافیت

ژاکلین اسمیت پس از پایان تحصیلاتش به مدلینگ روی آورد، ولی بعد از پنج سال، اولین نقش خود را در فیلم فرشتگان چارلی ایفا کرد. هرچند او در فیلم های زیادی حضور نداشته است، اما در طول 40 سال توانست شهرت خوبی کسب کند. در فیلم فرشتگان چارلی 30 ساله بود وهیچ کس باور نمی کند که در حال حاضر 70 ساله باشد.

جورج کلونی

هنرپیشه های مسن با ظاهری جوان! - برنافیت

جورج کلونی در حال حاضر، یک هنرپیشه ی معروف است، اما پیش از بازیگری، شغل های عجیبی چون فروشندگی بیمه و کارگری مزرعه ی تنباکو را انجام می داد. او پس از بازی در فیلم های “واقعیت های زندگی”و “دختران طلایی” و کسب جوایز متعدد، تبدیل به یکی از ستاره های پردرآمد هالیوود شد. کلونی در حال حاضر 53 ساله است، اما بسیار جوان تر از سن واقعی اش به نظر می رسد. درست همانند اسمیت، کلونی هم اولین نقشش را در 33 سالگی ایفا کرد. جالب اینجاست که چهره ی او حتی در این سن و سال، بسیار جذاب تر و بهتر از فیلمی است که در سن 33 سالگی ایفا کرد.

سلما هایک

هنرپیشه های مسن با ظاهری جوان! - برنافیت

سلما هایک، پس از سفرش به هالیوود، تبدیل به یک ستاره ی جهانی شد. او که اعتقادی به جراحی های متداول ندارد راز جوانی خود را استفاده از عادات غذایی مناسب و میوه ها می داند. او علی رغم 50 سال سن، بسیار جوان به نظر می رسد.

اشلی جاد

هنرپیشه های مسن با ظاهری جوان! - برنافیت

اشلی جاد در یک خانواده ی موفق متولد شد. او در فیلم هایی چون “دختران را ببوس”، “ملخ ها” و “مخمصه” ایفای نقش کرده است. اشلی با وجود 47 سال سن، هنوز هیچ آثاری از چین و چروک بر چهره اش نمایان نیست.

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments