نکات شگفت انگیز درباره زیبایی

در سال های اخیر، علم مراقبت از پوست بیش از پیش شکوفا شده است و به همین دلیل محصولات مراقبت از پوست به طور گسترده ای رواج یافته است. روغن های عجیب و غریبی وجود دارند که با مصرف آنها بر روی پوست و موی خود می توانید آنها را شاداب و زیبایی خود را دو چندان کنید. مطمئن باشید که در یک دنیای علمی تخیلی زندگی نمی کنید. چنین درمان هایی وجود دارند. بیشتر بخوانید تا نکات جدیدتری در مورد زیبایی به دست آورید.

1- روغن مناسب پوست خود را بیابید

نکات شگفت انگیز درباره زیبایی

شاید استعمال روغن بر روی پوست احساس بدی به شما بدهد، اما متخصصان پوست عقیده دارند استفاده از روغن مناسب بر روی پوست، باعث تعدیل چربی آن می شود. روغن ها می توانند علائم پیری را از بین ببرند و بافت های پوستی را صاف تر و سالم تر کنند. توصیه ی متخصصان پوست، مصرف روغن های گیاهی پرس سرد می باشد. این روغن ها سرشار از آنتی اکسیدان و اسید های چرب ضروری می باشند که موجب افزایش تغییر سلولی، بازسازی و شادابی پوست می شود. اکسیرهای زیبایی، سرشار از پرس سرد و روغن گل رز غنی شده با ویتامین C می باشد.

2- مصرف ویتامین ها را فراموش نکنید

نکات شگفت انگیز درباره زیبایی

پوست ما به راحتی نمی تواند مواد مغذی حیاتی را از غذاها به دست آورد، چرا که کمتر از یک درصد از ویتامین هایی که مصرف می کنیم به پوست ما می رسد. به همین دلیل متخصصان توصیه می کنند که ویتامین ها را به صورت موضعی بر روی پوست خود مصرف کنید. آنها می گویند ویتامین ها همانند ساندویچ های تغذیه می مانند.

برای اینکه سالم بمانید باید به اندازه ی کافی ویتامین مصرف کنید و برای اینکه از نظر جسمی قوی و شاداب باشید، باید آنها را بر روی پوست خود استعمال کنید. ویتامین A، اگر به صورت موضعی استعمال شود می تواند چین و چرو ک ها را بهبود بخشد، پوست را سفت کند و از آسیب آن در برابر اشعه های فرابنفش جلوگیری کند. این ماده را به طور طبیعی می توان در هویج، کدو حلوایی، سیب زمینی شیرین، چای سبز و کلم بروکلی یافت. ویتامین C که یک فاکتور کمکی تولید کلاژن است اگر در زیر ضد آفتاب استفاده شود می تواند از صدمات ناشی از اشعه های فرابنفش جلوگیری کند. اگر در برنامه ی غذایی خود از ویتامین C استفاده کنید، می توانید سیستم ایمنی تان را در برابر بیماری های قلبی، چشمی و مشکلات دوران بارداری قوی تر کنید. یک انار می تواند 40 درصد از نیاز روزانه ی شما به ویتامین C را تامین کند. مواد غذایی سرشار از ویتامین C دیگر شامل پرتقال، بروکلی، طالبی و گوجه می باشد.

ویتامین D موجب درمان مشکلات پوستی مثل روزاسه، اگزما، پسوریازیس، چروک های سنگین و بیماری هایی چون سرطان، بیماری های قلبی، بیماری های خود ایمنی، پوکی استخوان و افسردگی می شود. ماهی های چرب مثل سالمون، ماهی تون، ماهی خال خالی، جگر، قارچ و زرده ی تخم مرغ سرشار از ویتامین D می باشند.

3- دهان خود را چرب کنید

نکات شگفت انگیز درباره زیبایی

متخصصان پوست توصیه می کنند برای داشتن لثه هایی سالم و دندان های تمیز از روش سنتی هندیان استفاده کنید، یعنی کمی روغن نارگیل را در دهان خود اسپری کنید. این روش در از بین بردن باکتری ها بسیار موثرتر از دهانشویه های ضد باکتری است. دکتر لواسک وگل می گوید: من این روش را به بیمارانی که دچار بیماری و تحلیل لثه بودند پیشنهاد کردم. نتایج آن شگفت انگیز بود. یکی دیگر از مزایای روغن نارگیل مراقبت از پوست و موی شما در گرمای تابستان و سرمای زمستان است.

4- از پوست خود به خوبی مراقبت کنید

نکات شگفت انگیز درباره زیبایی

یکی از درمان های بسیار موثر درمانی است که نه تنها دارای بهترین مواد تشکیل دهنده بلکه دارای بهترین تجهیزات باشد. امروزه این مواد تشکیل دهنده بسیار قدرتمند هستند. آنها قدرت خود را از طریق پپتیدها، سلول های بنیادی، ویتامین با دوز بالا و تلومرها به دست آورده اند. با ترکیب این مواد و دستگاه ها، نتایج طولانی مدت تری خواهید دید. متخصصان پوست می توانند بر روی عملکرد DNA پوست اثر بگذارند. آنها می توانند با کمک دستگاه های مافوق صوت بدون هیچ آسیبی به پوست، آن را لایه برداری کنند. آنها می توانند با کمک این دستگاه ها، جذب این مواد به پوست را 10000 برابر کنند.

آنها همچنین می توانند با کمک میکروکارنت های الکتریکی مولکول های ناقل انرژی در پوست را تحریک کنند.

5- از دیدن نام اسید بر روی برچسب مواد نهراسید

نکات شگفت انگیز درباره زیبایی

از نظر بن جانسون- متخصص پوست- تحریک نام دیگر لایه برداری پوست است. برای بهره ی کامل از این پروسه، از محصولات حاوی گلیکولیک اسید استفاده کنید. این ماده در بسیاری از کرم ها و سرم ها یافت می شود و خواص جوان کنندگی دارد. پوست فاقد گیرنده های گلیکولیک اسید می باشد، بنابراین بدن، تمام لایه های آسیب دیده ی پوست را از بین می برد و آنها را با لایه های جدید جایگزین می کند.

6- از دستگاه های قوی تر که به پوستتان آسیب نمی رساند استفاده کنید

نکات شگفت انگیز درباره زیبایی

چگونه می توان بدون آسیب رساندن به پوست آن را تحریک کرد؟ بن جانسون رتین آلدئید را پیشنهاد می کند. مولفه های کلیدی بازسازی پوست، فیبروبلاست های بدن می باشند. آنها به تولید کلاژن، الاستین و گلیکوزآمینوگلیکانها که برای جوانسازی پوست ضروری هستند، کمک می کنند. رتین آلدئید، فیبروبلاست ها را تحریک می کند و با تبدیل آن به رتینوئید اسید، به سنتز کلاژن می پردازد.

این 5 ترفند زیبایی را از دست ندهید

این گفته ی قدیمی کاملا درست است که زیبایی باید از درون ایجاد شود، اما ایجاد جذابیت بیرونی نیز موجب افزایش عزت و اعتماد به نفس می شود. این ویدئو به شما 5 ترفند زیبایی می آموزد که کاربردهای بسیاری دارند.

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments