با این پنج قدم ساده، موهای خود را در خانه چتری کوتاه کنید

[iconbox title=”مقاله در یک نگاه” title_align=”right” content_align=”right” layout=”boxed”  align=”right” type=”vector” icon=”momizat-icon-pencil2″ icon_align_to=”title” size=”32″ icon_color=”#3e256a” ]چتری یکی از مدل موهایی ست که علی رغم ساده به نظر رسیدن، اگر به درستی انجام نشود ظاهر زشتی ایجاد می کند. خوب است قبل از کوتاه کردن موها، برای رسیدن به نتیجه ی دلخواه، نکاتی را رعایت کنید. نکاتی از این قبیل که موهای شما باید خشک باشد، قیچی شما کند یا کثیف نباشد، موهای خود را دم اسبی ببندید، از مرکز موها شروع کنید و به سمت خارج قیچی کنید. در آخر موها را شانه و ناهمواری های آن را قیچی کنید.[/iconbox]

بسیاری از افراد حتی برای کوچکترین کارها که می توانند آن را در خانه نیز انجام دهند، به آرایشگاه می روند. اما چتری کوتاه کردن موها، اصلا کار سختی نیست و شما می توانید با رعایت کردن نکاتی این کار را به راحتی و بدون کمترین آسیب، در خانه انجام دهید. توجه داشته باشید که موهای شما در هنگام کوتاه کردن باید خشک باشد، برای همین پیش از تصمیم به اصلاح، حتما آن ها را شامپو بزنید.

پیشنهاد برنافیت: [button color=”orange2″ link=”http://bornafit.ir/%DA%A9%D8%AF%D8%A7%D9%85-%D9%85%D8%AF%D9%84-%D9%85%D9%88-%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%A8-%D8%B5%D9%88%D8%B1%D8%AA-%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%9F/” align=”right” target=”_blank”] کدام مدل مو مناسب صورت شماست؟[/button]

 

پنج قدم مهم قبل ازکوتاه کردن موها

  • موهای خود را به حالت دم اسبی ببندید: موهای خود را به شکل دم اسبی ببندید ولی قسمت جلوی موها را آزاد بگذارید تا بهتر بتوانید آنها را کوتاه کنید.
  • ابزار مناسب داشته باشید: این مرحله بسیار مهم است، چون اگر قیچی شما کثیف یا کند باشد، چتری های شما خراب می شود. برای چتری کوتاه کردن موها، از یک قیچی جدید استفاده کنید و از آن فقط برای کوتاه کردن موها استفاده کنید. شما علاوه بر قیچی، آیینه و نور مناسب نیز نیاز دارید.
  • موهای خود را خیس نکنید: حتما دیده اید که در سالن های آرایشی هنگام کوتاه کردن موها ، آنها را خیس می کنند، اما برای چتری کوتاه کردن موها از این کار بپرهیزید، چرا که موهای خیس بلندتر هستند. بنابراین، برای جلوگیری از هر گونه اشتباهی، بهتر است موها را هنگامی که خشک است کوتاه کنید.
  • فرق خود را درست باز کنید: اگر می خواهید موهای خود را از پهلو چتری بزنید، فرق خود را به همان سمتی باز کنید که اغلب موهایتان را به آن سمت می زنید. اگر می خواهید چتری شما از وسط باز شود، موهای جلوی خود را به وسط بیاورید.
  • موهای خود را قیچی کنید: چتری زدن موها به هیچ وجه به معنای صاف کوتاه کردن آنها نیست. چتری های خود را صاف در جلوی صورت خود قرار دهید و توجه داشته باشید که حتما یکنواخت باشند. قیچی را طوری در دست بگیرید که انتهای آن به سمت بالا باشد و از مرکز به سمت بیرون، شروع به قیچی کردن موها کنید.

چند نکته

  • عمودی قیچی کردن موها، ناهمواری موی شما را کم می کند.
  • سعی کنید موهای خود را بیش از حد کوتاه نکنید.
  • وقتی کار موهایتان تمام شد، آنها را شانه و قسمت هایی را که ناهموار است صاف کنید.
  • اگر موهای شما فرفری است، ابتدا آنها را خیس و سپس کوتاه کنید.

پیشنهاد برنافیت: [button color=”orange2″ link=”http://bornafit.ir/%d9%85%d9%88%d9%87%d8%a7%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%86-%d9%86%d8%a7%d8%b2%da%a9-%d8%a7%d8%b3%d8%aa-%d9%85%d8%af%d9%84-%d9%85%d9%88/” align=”right” target=”_blank”] اگر موهایتان نازک است، این ۹ مدل مو را پیشنهاد می کنیم[/button]

کاری از گروه محتوای برنافیت

 

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments