سلبریتی هایی که ثابت کردند مد روز سن و سال نمی شناسد

گفته می شود که زنان پس از سن خاصی از تک و تا می افتند و دیگر به دنبال مد روز و زیبایی نیستند. اما سلبریتی هایی چون، جین فوندا، مریل استریپ، سوزان ساراندون و آیریس اپفل با وجودیکه سن بالایی دارند، اثبات کرده اند که زیبایی و مد سن و سال نمی شناسد.

دنیای مد همانند تکنولوژی در حال پیشرفت است و مد یکی از مسائلیست که بسیاری از زنان و سلبریتی ها به آن توجه خاص دارند. اگر می خواهید سلبریتی های بالای 60 سال را که طبق مد روز می گردند بشناسید، با برنافیت همراه باشید.

مریل استریپ، 69 ساله

مد روز- مریل استریپ- برنافیت

نه تنها رفتارهای مریل استریپ توجه همه را به خود جلب می کند، بلکه ظاهر و استایل شیک او نیز همواره مورد توجه بوده است. او از قدرت ترکیب رنگ ها و انتخاب درست برخوردار است. پیراهن آبی کبالت، کمربند تسمه ای، یک کیف با رنگ مخالف و کفش های شیک ست با کمربند او را جذاب تر کرده است.

مد روز- مریل استریپ- برنافیت

او هر چه سنش بالاتر می رود، شیک تر نیز می شود. ترکیب این کت خز دار با شلوار کوتاه، موهای جمع شده و آرایش ملیح فوق العاده است.

سوزان ساراندون، 71 ساله

مد روز- سوزان ساراندون- برنافیت

سوزان ساراندون یک هنرپیشه ی آمریکایی است که در سال 1995 جایزه ی اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن را از آن خود کرد. او می گوید: اگر فکر می کنید یک لباس سرهمی، تنها برای جوانها و یک کتانی سفید تنها برای نوجوان هاست، سخت در اشتباهید. او به شدت معتقد است که از موهبات طبیعی باید نهایت استفاده را کرد.

مد روز- سوزان ساراندون- برنافیت

از طرف دیگر، ساراندون برای اینکه نهایت آزادی را داشته باشد، گاهی اوقات کمی رسمی تر هم ظاهر می شود.

هلن میرن، 72 ساله

مد روز- هلن میرن- برنافیت

هلن میرن یک هنرپیشه ی معروف انگلیسی است که یک بار جایزه اسکار را از آن خود کرد. این بازیگر 72ساله به شدت دوست دارد طبق مد روز بگردد. معمولا افراد بالای 50 سال از پوشیدن یک کت بنفش متالیک با کفش تخت رنگی خودداری می کنند، اما هلن از پوشیدن آنها ابایی ندارد.

مد روز- هلن میرن- برنافیت

این لباس زیبا در اندام بی عیب و نقص این بازیگر خوش تیپ فوق العاده است.

جین فوندا، 80 ساله

مد روز- جین فوندا- برنافیت

جین فوندا، نویسنده، بازیگر، فعال سیاسی و مانکن است. او علاقه ی زیادی به مد دارد. اندام او در این پیراهن پوشیده ی زیبا به شدت خودنمایی می کند.

پیشنهاد برنافیت: راز جوانی جین فوندا در 80 سالگی

مد روز- جین فوندا- برنافیت

او حتی در تی شرت و شلوار جین نیز سعی می کند ترکیب ها را حفظ کند و با دستمال گردن، کلاه و کمربند جلوه ی بیشتری به لباس های خود بدهد.

کارمن دلورفیس، 87 سالهمد روز- کارمن دلورفیس- برنافیت

عکس او در اوایل15 سالگی بر روی مجله ی وگ ظاهر شد و از 72 سال پیش تا کنون در حال فعالیت است. او یکی از قدیمی ترین مدل و سوپر مدل هاست.

مد روز- کارمن دلورفیس- برنافیت

او سعی می کند با شیک ترین پارچه ها نظیر حریر، ابریشم و ساتن ساده ترین لباس ها را تهیه کند و به این شکل در زیباترین مدل های روز ظاهر شود.

آیریس اپفل، 96 ساله

مد روز- آیریس اپفل- برنافیت

آیریس یک کار آفرین آمریکایی، طراح داخلی و آیکون مد روز است. او با استایل متفاوتی که دارد، همواره مورد توجه علاقه مندان به مد بوده است.

مد روز- آیریس اپفل- برنافیت

او دوست دارد لباس های رنگی بپوشد و همراه با تمام لباس هایش، زنجیرهای کرکی، سنجاق سینه های پر دار، جوراب های طرح دار و رژ لب قرمز روشن استفاده کند.

پیشنهاد برنافیت: با توجه به فرم اندام خود لباس بپوشید

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments