چگونه غذاهای فرآوری شده را از زندگی حذف کنیم؟

غذاهای فرآوری شده تنها شامل غذاهای آماده نمی شود. هر غذایی که به نحوی از شکل طبیعی خود خارج شده باشد، فرآوری شده نام دارد. شیر پاستوریزه، سبزیجات آماده، دانه های قهوه و غیره همه نمونه هایی از مواد غذایی فرآوری شده می باشند. بهتر است به جای غذاهای فرآوری شده که سرشار از سدیم هستند، از غذاهای تازه و یا فریز شده استفاده کنید.

غذاهای فرآوری شده به میزان زیادی در زندگی ما یافت می شوند. هر چیز که از شکل طبیعی خود خارج شود، فرآوری شده نامیده می شود. شیر پاستوریزه، سبزیجات آماده، دانه های قهوه و غیره همه نمونه هایی از مواد غذایی فرآوری شده می باشند. البته کمی فرآوری برای کاهش اتلاف وقت در زندگی لازم است.

اما از طرف دیگر غذاهای فوق العاده فرآوری شده، سرشار از قند، سدیم، چربی های ناسالم و مواد غیر قابل شناسایی هستند که مسئول 58 درصد کالری و 89 درصد قندهای افزودنی در غذای ما هستند.
اما چگونه می توان این غذاهای ناسالم را از زندگی حذف کرد؟

غذاهای فرآوری شده به میزان زیادی در زندگی ما یافت می شوند. هر چیز که از شکل طبیعی خود خارج شود، فرآوری شده نامیده می شود. شیر پاستوریزه، سبزیجات آماده، دانه های قهوه و غیره همه نمونه هایی از مواد غذایی فرآوری شده می باشند.می توانید عوارض مصرف قهوه را در این مقاله مطالعه کنید.

از طرف دیگر غذاهای فوق العاده فرآوری شده، سرشار از قند، سدیم، چربی های ناسالم و مواد غیر قابل شناسایی هستند که مسئول 58 درصد کالری و 89 درصد قندهای افزودنی در غذای ما هستند. اما چگونه می توان این غذاهای فرآوری شده و ناسالم را از زندگی حذف کرد؟

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments