زیباترین مدل موهای سلنا گومز

مدل موهای سلنا گومز همواره یکی از ترندهای زیبایی به شمار رفته است. او نه تنها به دلیل مدل موها بلکه به دلایل مختلفی چون رابطه با جاستین بیبر یا لباس جدیدش بر روی کاور مجله مورد توجه همگان بوده است. سلنا یک هنرپیشه زیبا، خوش لباس و شیرین است. استایل او معمولا ساده است، اما هیچگاه تکراری و خسته کننده نیست. در ادامه برنافیت شما را با مدل موهای این سلبریتی جوان آشنا خواهد کرد.

این مطلب هم می تواند برای شما مفید باشد: 

مدل موهای سلنا گومز: بلند و صاف

مدل موهای سلنا گومز- بلند و صاف- برنافیت

این مدل مو زیباترین و شیک ترین مدل موی سلنا گومز است. مدل فرق از وسط بلند و صاف به صورت او بسیار می آید و جذابیت او را دو چندان می کند. از آنجا که صورت سلنا گرد است، این مدل مو بخش هایی از صورت او را می پوشاند و آن را زیباتر نشان می دهد.

مدل موهای سلنا گومز: فرفری نامرتب

مدل موهای سلنا گومز- فرفری نامرتب- برنافیت

موهایی با قد متوسط و مجعد بسیار زیبا و فریبنده است. این مدل موی فرفری نامرتب، چهره ی او را پرتر و دخترانه تر نشان می دهد.

مدل موهای سلنا گومز: متوسط صاف

مدل موهای سلنا گومز- متوسط صاف- برنافیت

سلنا گومز این مدل موی خود را بسیار دوست دارد، چرا که بارها با این مدل مو خودنمایی کرده است. از یک طرف موهای متوسط فرفری نامرتب صورت او را دخترانه تر و از طرف دیگر موهای متوسط صاف صورت او را جذاب تر و با کلاس تر نشان می دهد. دخترهایی که موهایی با قد متوسط دارند، می توانند این مدل مو را انتخاب کنند.

این مطلب هم می تواند برای شما مفید باشد: 

مدل موهای سلنا گومز: بافت دم اسبی از بغل    

مدل موهای سلنا گومز- بافت دم اسبی از بغل- برنافیت

به نظر می رسد که مدل بافت هیچ وقت از مد نمی افتد. این مدل بافت سلنا هم بسیار زنده و زیباست و نیازی به آرایش مجدد ندارد. البته این مدل برای میهمانی های مجلل خوب نیست و بیشتر برای دورهمی های دوستانه مناسب است.

مدل موهای سلنا گومز: دم اسبی پرنسسی

مدل موهای سلنا گومز- بافت دم اسبی از بغل- برنافیت

سلنا بدون شک شبیه به یک پرنسس است و این مدل موی حجیم او را بیشتر شبیه به شاهزاده ها کرده. این مدل دم اسبی زمانی بیشتر مورد توجه قرار گرفت که در حال راه رفتن بر روی فرش قرمز بود.

مدل موهای سلنا گومز: مدل موی شاخ شاخی

مدل موهای سلنا گومز- مدل موی شاخ شاخی- برنافیت

ما اکثرا سلنا را با موهای باز شده از فرق سر دیده ایم. هر چند این مدل با مدل های قبلی در تضاد است، اما همچنان جذاب به نظر می رسد. او قطعا با این مدل موهای صاف و شاخ شاخی جذاب تر به نظر می رسد. این مدل مو هم دارای قد متوسط است که با صورت او کاملا سازگاری دارد.

این مطلب هم می تواند برای شما مفید باشد: 

مترجم: مریم اصیلی

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments