حرکات برپی مخصوص سربازان برای تناسب اندام بیشتر

تصور کنید که در یک سلول در زندان هستید که با چهار دیوار در اطراف محاصره شده است. تمام چیزهایی که در این زندان دارید، یک تختخواب، یک سینک و یک دستشویی است. وقتی در زندان باز می شود و زمان آن می رسد که به حیاط بروید، امنیت شما به تناسب اندامتان بستگی دارد. این حرکات برپی برای ضعیف کردن قلب نیستند، اما توانایی فوق العاده ای برای افزایش سرعت، قدرت و استقامت دارند.

این تمرین ها را تا آنجا که می توانید با سرعت و قدرت انجام دهید. اگر این تمرین ها را توانستید در 15 دقیقه یا کمتر انجام دهید، می توانید عنوان “قویترین مرد ” را به خود بدهید.

روش انجام حرکت

در یک گوشه ی اتاق بایستید. 20 بار حرکات برپی را انجام دهید. حالا به گوشه ی دیگر اتاق بروید و 19 بار حرکات برپی را انجام دهید. دوباره به گوشه ی دیگر اتاق بروید و 18 بار حرکات برپی را انجام دهید. این حرکات را تا جایی انجام دهید که به یک بار برپی برسید. تنها زمانی که نیاز به استراحت پیدا کردید، استراحت کنید.

اگر می خواهید تنها یک تمرین ورزشی را تا آخر عمر انجام دهید، برپی را انتخاب کنید. بله برپی. چرا که این ورزش شدید کل بدن شما را تحت تاثیر قرار می دهد. این تمرین ها شما را در انجام حرکات برپی حرفه ای می کند

guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
منوچهر ارسلانی

خیلی ممنون از مطالب زیباتون