با ترفندهای رفلکسولوژی ، پوست خود را متحول کنید

همه چیز از پاهای من مشخص است، هرچه باشد متولد برج حوت هستم. هرگاه پیش یک متخصص رفلکسولوژی (بازتاب شناسی) می روم، با نگاه به خط و خطوط و کمان های پایم همه چیز را به من می گوید. زمانی به طور تفریحی از پد سم زدای پا استفاده کردم. این پدها، چسب های جالبی هستند که ظاهرا با خارج کردن سم از شکاف های پا هنگام خواب، بدن را متوازن می کند. صبح بیدار شدم و با کمال تعجب دیدم که این چسب ها قهوه ای رنگ شده اند. اگر دچار بیماری مالیخولیا هستید، به شما پیشنهاد می کنم از این روش استفاده نکنید.

گاهی اوقات در پاهای خود انگیزشی احساس نمی کنم. شاید این اتفاق برای شما هم افتاده باشد. پیش بروید و از رفلکسولوژی صورت که همانند رفلکسولوژی پاهاست بهره بگیرید. مناطق حساس پوست نشان دهنده ی نقاط سلامت ارگان های دیگر بدن است و تحریک آنها یک پاسخ شفا بخش را در بدن فعال می کند.

با ترفندهای رفلکسولوژی ، پوست خود را متحول کنید ، برنافیت

چگونه این کار را انجام دهیم:

  1. انگشت شصت و یا اشاره ی خود را برای 5 ثانیه بر روی نقاطی از بدن که در بالا ذکر شده فشار دهید. توجه کنید: شکل بالا یک چارت عمومی صورت را نشان می دهد.
  2. پیشانی و چانه با فشار زیاد درمان می شوند. توصیه می شود سمت راست و چپ چانه را به طور همزمان فشار دهید. قسمت های دیگر صورت را باید با احتیاط بیشتر و به میزان کمتری فشار دهید.
  3. شما باید مناطقی را که نیاز به مراقبت های لطیف دارند ماساژ دهید تا کمی احساس آرامش کنید.
  4. با رفلکسولوژی صورت از طریق ماساژ ماهیچه های صورت، انرژی های حیاتی به شما بازگردانده می شوند و مناطق بسته شده ی پوست تعادل خود را بازمی یابند.
  5. تحریک صورت بسیار مفید است چرا که کوتاه ترین مسیر سلول های عصبی برای اتصال به مغز است. این کار موجب آزاد شدن آندورفین ها می شود که یک پیام به سیستم عصبی مرکزی می فرستد تا انرژی را به ارگان ها و غدد خاص هدایت کند.

نقطه ی چشم سوم

این نقطه دقیقا بین ابروهای شما، در راستای تیغه ی بینی با مرکز پیشانی قرار دارد. این نقطه ی فشار موجب تحریک غده ی هیپوفیز که یک غده ی درون ریز اصلی است می شود و شرایط پوست را در سرتاسر نقاط بدن بهبود می بخشد.

هر روز انگشت اشاره ی خود را روی این نقطه بگذارید و به مدت کمی فشار دهید.

رهایی از لکه ها

نقاط فشار زیر عنبیه و بالای استخوان گونه ی دو طرف صورت را کمی فشار دهید. هر روزانگشت اشاره ی خود را برای چند دقیقه روی این نقطه بگذارید و کمی فشار دهید.

پشت استخوان فک و زیر نرمه ی گوش یک نقطه ی فشار وجود دارد که فشار دادن آن موجب درخشندگی پوست می شود. هرگاه وقت کردید این نقطه را فشار دهید. این نقطه موجب تعادل غده ی تیروئید که کلید اصلی بدن است نیز می شود.

احساس رهایی پس از ورزش

فشار ملایم گوشه های خارجی چشم موجب کاهش درد و افزایش تحرک می شود.

تنفس آسان

اگر احساس تنگی نفس کردید، فشار دادن سینوس ها که با ریه ها در ارتباط است به اکسیژن رسانی بدن شما کمک می کند. این تمرین موجب رهایی شما از فشار می شود و صورتتان را درخشان می کند.

کاری از گروه محتوای برنافیت

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments