با تفکر مثبت صورت شما می درخشد

در زندگی همواره به دنبال تعادل هستیم، حال چه این تعادل مربوط به کار، روابط و یا غذا ها باشد. اما چرا این موضوع در مورد زیبایی فرق می کند؟ زیرا ما عقیده داریم هر چه بیشتر از خود مراقبت کنیم احساس بهتری خواهیم داشت. در این مقاله به عادت های مثبت اندیشی اشاره می کنیم که بهبود آنها موجب بهبود پوست صورت شما می شوند.

آنچه در این مطلب خواهید آموخت نمایش

یکی از راه هایی که به سلامت پوست کمک می کند، مراقبت روزانه از آن است. حتی اگر این مراقبت ها شامل کارهای روزانه ی کوچک هم باشد باز می تواند تغییرات بزرگی ایجاد کند.

اگر می خواهید این مراقبت های روزانه موثر باشند باید توجه داشته باشید که باید ساده، قابل تکرار و لذت بخش باشند. مراقبت های روزانه ی خود را رسمی کنید.

صورت ما عضویست که آن را به دنیا نشان می دهیم. آنچه که هر روز در آیینه می بینیم، همان هویت ما محسوب می شود. صورت ما، چشم، بینی، دهان و حتی احساساتمان را در بر دارد. در ادامه به مراقبت از این گوهر گرانبها اشاره شده است.

راه کارهای ساده برای مراقبت از صورت

مرحله ی 1

پیش از اینکه صورت خود را بشویید، یک پاک کننده و یک مرطوب کننده در دست بگیرید.

مرحله ی 2

نفس بکشید و تصور کنید که همراه با بازدم به زمین انرژی می فرستید. همراه با حرکت دم، انرژی طلایی زمین را به بدنتان وارد کنید و تا زمانی که این انرژی به بالای سرتان برسد، این کار را ادامه دهید.

مرحله ی 3

دستان خود را گود کنید و تصور کنید دستانتان پر از این انرژی طلایی زیباست.

مرحله ی 4

قصد خود را به مرحله ی اجرا بگذارید. این قصد می تواند شامل یک کلمه یا عبارت به صورت حال ساده ی اول شخص باشد، مثل:

من خود دوستی را پرورش می دهم.

من هر آنچه که برایم مضر است را از بین می برم.

مرحله ی 5

شیر آب را باز کنید و بگذارید این آب با دست هایتان تماس پیدا کند. از آب تشکر کنید. وقتی آب را روی صورت خود می ریزید، تصور کنید که آن را با یک انرژی طلایی می شویید. حال نوبت ماده ی پاک کننده است. با حرکات آرام، آن را روی صورت خود ماساژ دهید. تصور کنید که این پاک کننده، شما را از شر هر آنچه در حال حاضر تجربه می کنید خلاص می کند. اگر احساس کردید در حال انحراف از مسیر هستید، نفس عمیق بکشید.

مرحله ی 6

این پاک کننده را با همان انرژی طلایی آب بکشید. صورت خود را خشک کنید و کمی مرطوب کننده بر روی آن بزنید. تصور کنید این کرم، قصد شما را بازگو می کند. هر آنچه از ابتدای این کار شروع به گفتنش کردید را برای کل بدن تکرار کنید.

مرحله ی 7

وقتی این کار به پایان رسید، دست هایتان را به هم بمالید و آرام به روی صورتتان بزنید. با صدای بلند از خود قدردانی کنید و این کار را در روزهای بعد نیز به همین منوال انجام دهید.

با ایجاد تغییر در این رفتارها، دیدگاه های جدیدی در زندگی شما ایجاد خواهند شد.

پیشنهاد برنافیت: ماسک طبیعی برای شادابی پوست

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments