اگر می خواهید هایفو را انتخاب کنید، بخوانید

[iconbox title=”مقاله در یک نگاه” title_align=”right” content_align=”right” layout=”boxed” align=”right” type=”vector” icon=”momizat-icon-pencil2″ icon_align_to=”title” size=”32″ icon_color=”#3e256a” ]هایفو یک شیوه ی مدرن و پیشرفت قابل توجه در علم پزشکی است و یک جایگزین عالی غیر تهاجمی برای لیفت صورت محسوب می شود. این روش، تنها روش مورد تایید سازمان غذا و دارو با هدف جوانسازی و رفع چین و چروک های صورت و دکلته می باشد. [/iconbox]

این مطلب هم می تواند برای شما مفید باشد: 

هایفو یا هایفوتراپی شیوه ایست که با استفاده از نیروی اولتراسوند به لیفت پوست و سفت کردن آن کمک می کند. اولتراسوند نوعی انرژی است که به طور چشمگیری از نور IPL ولیزر متفاوت است. هایفو بر روی لایه های سطحی پوست تاثیری ندارد، اما در اعماق آن نفوذ می کند و لایه های فراتر از درمیس را درمان می کند، یعنی دقیقا همان جایی که اساسا ضعف رخ می دهد. از آنجا که این شیوه روش نسبتا جدیدی در تکنولوژی محسوب می شود، ابهامات و پرسش های زیادی در مورد آن مطرح است که در ادامه به متداول ترین آنها پرداخته شده است.

هایفو یا هایفوتراپی چیست؟

هایفوتراپی یک روش درمانی اولتراسوند بدون نیاز به جراحی است که آثار پیری و افتادگی پوست را درمان می کند. در این روش از پاسخ احیا کننده ی بدن برای لیفت پلک، زیر چانه، گردن و از بین بردن چین های خفیف و چروک های دکلته استفاده می شود.

آیا هایفو می تواند جایگزین لیفت صورت شود؟

هایفو لایه های عمقی پوست را درمان می کند و جایگزین بسیار خوبی برای عمل جراحی لیفت صورت است. بنابراین گزینه ی خوبی برای افرادیست که نمی خواهند زیر تیغ جراحی بروند.

هایفو چه تفاوتی با لیزر دارد؟

هایفو با استفاده از انرژی صدا و اولتراسوند از لایه های سطحی پوست عبور کرده و به اعماقی نفوذ می کند که تنها با عمل جراحی ممکن است. هایفو، تولید کلاژن را در عمق پوست تحریک می کند و موجب لیفت بافت ها در 2، 3 ماه آینده می شود. اما لیزر بر پایه ی یک انرژی خفیف است و در یک دمای بهینه نمی تواند به اعماق پوست نفوذ کند، در نتیجه تنها لایه های سطحی را درمان می کند. از آنجا که این دو تکنولوژی انواع مختلف پوست را هدف قرار می دهند، تناقضی با هم ندارند.

چگونه هایفو کلاژن سازی را تحریک می کند؟

ترانسفورماتور در طول درمان، انرژی اولتراسوند متمرکز را دریافت و با دمای بهینه آن را به اعماق پوست وارد می کند. این انرژی موجب یک پروسه ی طبیعی به نام کلاژن سازی می شود. در این درمان از هیچ کرم، فیلر یا توکسینی استفاده نمی شود، اما نتایج آن کاملا طبیعی و چشمگیر است.

این مطلب هم می تواند برای شما مفید باشد:  

درمان هایفوتراپی چه مدت طول می کشد؟

طول درمان به محل درمان و برنامه ی درمان شخصی شما بستگی دارد. هایفوی صورت و گردن در حدود 60 تا 90 دقیقه و سینه به تنهایی در حدود 30 دقیقه طول می کشد.

آیا پس از هایفو به استراحت و مرخصی کاری نیاز است؟

پس از یک جلسه هایفو به هیچ مرخصی، استراحت، مراقبت یا کرمی نیاز ندارید. پس از درمان، شما همانند قبل می توانید به فعالیت های طبیعی خود بپردازید و حتی همچون قبل از لوازم آرایشی استفاده کنید.

به چند جلسه هایفو نیاز است؟

اکثر مشتریان تنها به یک جلسه هایفو نیاز دارند، هر چند برخی ممکن است بسته به سستی پوست، پاسخ بیولوژیکی به انرژی اولتراسوند و پروژه ی کلاژن سازی نیاز به جلسات درمانی بیشتری داشته باشند.

چه افرادی می توانند از هایفو استفاده کنند؟

هایفوتراپی- زیبایی- برنافیت

افراد مناسب برای هایفو باید دارای پوست نسبتا شلی باشند، یعنی دچار افتادگی پلک، شلی پوست گردن و چانه و چین و چروک بالای سینه باشند. البته بهترین راه برای اطمینان از کاندید بودن برای این روش مشاوره با پزشک است.

پیشنهاد برنافیت: 

آیا این روش قابل اطمینان است؟

خوشبختانه روش هایفو در بیش از 250000 درمان در سر تا سر دنیا روش قابل اطمینانی بوده و بیش از 50 سال است که در زمینه ی پزشکی به کار برده شده است.

عوارض جانبی این روش چیست؟

در ابتدا ممکن است پوست کمی بر افروخته شود و حتی برای چند روزی نیز به همین شکل باقی بماند. گاهی نیز محل درمان ممکن است دچار ورم، مور مور شدن و حساس به لمس شود که البته همه موقتی هستند. برخی از عوارضی که به ندرت رخ می دهد شامل کبودی و کرختی در محل درمان می باشد.

پس از چه مدت نتایج حاصل می شوند؟

بلافاصله پس از هایفو ممکن است نتایج خفیفی مشاهده کنید، اما نتایج نهایی 2 تا 3 ماه بعد نمایان می شوند، یعنی زمانی که بدن شما کلاژن سازی می کند. از آنجا که این درمان کلاژن سازی تحریک می شود، دوام آن به خود شما بستگی دارد.

 

مشاوره با کارشناسان کلینیک تغذیه و زیبایی برنافیت

۰۲۱-۲۲۶۸۵۸۳۸ شعبه شریعتی

۰۲۱-۷۷۲۲۹۸۷۷ شعبه رسالت

guest
3 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
سمانه بهرامی

سلام وقت بخیر جسارتا من امروز هایفوتراپی کردم اما همونجا صورتم متورم شده وتکنیسین بهم گفت ک پماد ریکاو بزنم وقرص اناهیل روزی دوبار بخورم،بااینک چندساعت از هایفو گذشته اما صورتم ملتهب شده و تاول زده طوریک ازش اب میاد بیرون،بنظرتون ضرری نداره؟؟

پشتیبان برنافیت

سلام دوست عزیز. حتما با یک پزشک پوست مشورت کنید.

مهسا

سلام من سه ماهه هایفو انجام دادم قبلش مشکلی نداشتم جهت پیشگیری انجام دادم ولی الان صورتم به شدت افتاده شده یعنی10سال پیر تر شدم