امیر حسین ترکی رکوردار برنافیت برنافیت

من مجدد با رژِیم برنافیت متولد شدم!

مصــاحبه اختصاصی با

امیر حسین ترکی

جدیدترین رکوردار وب سایت برنافیت

من امیر حسین ترکی 18 ساله از بندرعباس هستم. وزن اولیه من 102 کیلوگرم بود. شاید همه اول عکس منو دیده باشن بگن این که نوشته وزن اولیه 98 اره درسته ولی من یک الی دو ماه رفتم باشگاه و رژیم سرخود گرفتم که به این وزن رسیدم ولی با خودم فکر کردم گفتم حسین می‌دونی چقدر به بدن خودت داری آسیب می‌زنی، معلوم نیست پس فردا دچار چه مریضی‌هایی بشی.
همین دغدغه‌ها باعث شد یه تصمیم درست و حسابی بگیرم و با رژیم غذایی اصولی، وزنم رو کم کنم. زمانی که با رژیم برنافیت می‌خواستم رژیمم رو شروع کنم، اون زمان 98 کیلو گرم بودم.
من تونستم با رژیم برنافیت به وزن 72 کیلوگرم برسم. یعنی میزان کاهش وزن من 26 کیلوگرم بود بدون هیچ مریضی یا مشکلی تونستم وزن رو کم کنم. همیشه تو دوران چاقی مورد تمسخر داداشم و رفیق‌هام قرار می‌گرفتم و منو اذیت می‌کردن.
از یه طرفی پیدا کردن لباس خیلی برام سخت شده بود. نه این که هیچ لباسی اندازم نباشه‌ ها نه؛ مسئله اصلی این بود که لباس اندازه من بود ولی اونی که دوست داشتم نبود و همیشه محدود می‌شدم و نمی‌تونستم اون چیزی که دوست دارم رو بپوشم.
همه‌ی این مسائل دیگه دست به دست هم دادن که برم وزنم رو کم کنم و از این وضعیت خلاص بشم. اول از همه باشگاه رفتم و بعدش هم برای خودم سرخود رژیم گرفتم.
این کاهش وزنی که داشتم هم همش به خاطر این بود که همیشه سعی می‌کردم هیچی نخورم. دیگه میان وعده‌ها رو حذف کرده بودم و غذا هم به شدت کم می‌خوردم، با همین رویه تونستم 4 کیلو وزن کم کنم! برام عین روز روشن بود که دیگه نمی‌تونم این مسیر رو ادامه بدم.
از طریق سایت با برنافیت آشنا شدم. زمانی که به سایت نگاه کردم دیدم نظرم راجب رژیمشون مثبته و باید یه بارم که شده شانس خودمو امتحان کنم و رژیم بگیرم. با گذشت زمان وقتی دیدم کاهش وزن دارم و از این که رژیم رو گرفتم خیلی به شدت راضی هستم.
رژیم برنافیت یکی از راحت‌ترین و بهترین رژیمی بود که تاحالا دیده بودم. الان که به وزن 72 کیلو رسیدم خیلی خیلی خوشحالم و از اندامم به شدت راضی هستم. دیگه به راحتی هر چیزی که دوست دارم رو می‌خرم و می‌پوشم.
خداروشکر دیگه هیچ کس از اطرافیان منو مسخره نمی‌کنه. پدرمم دچار اضافه وزن هست. بابا حدود 124 کیلو هست. زمانی که دید من دارم رژیم می‌گیرم و به نتیجه می‌رسم اون هم ترغیب شد که رژیم بگیره و وزنش رو کم کنه.
یکم که با من رژیم گرفت تونست طی 2 هفته نزدیک 3 کیلو وزن خودشو کم کرد. اما یهو رژیم رو رها کرد و دیگه ادامه نداد. می‌دونی چرا؟! چون دیگه انگیزه نداشت، اما من هدفم و کاملا متفاوت بود.
همیشه می‌خواستم خوش اندام باشم تا دیگه همه‌ی اون تمسخر‌ها و اذیت کردن‌ها تموم بشه. طی دوره‌ که رژیم بودم، مهمونی زیاد می‌رفتم. ابتدا بگم که من لیست برنامه غذایی دلخواه استفاده کردم. برنامه غذایی دلخواه به این صورت هست که هرچی توی طول روز بخوای بخوری از صبحانه، میان وعده، نهار و شام همش رو خودت انتخاب می‌کنی.

وزن اولیه : 98 کیلوگرم

وزن پایانی : 72 کیلوگرم

میزان کاهش وزن : 26 کیلوگرم

همیشه تو دوران چاقی مورد تمسخر داداشم و رفیق‌هام قرار می‌گرفتم و منو اذیت می‌کردن.
امیر حسین ترکی رکوردار برنافیت برنافیت

اگه مهمونی می‌رفتم و غذای مهمونی با برنامه غذایی من فرق داشت، سعی می‌کردم از جایگزینی استفاده کنم. اپلیکیشن برنافیت این کارو برام ساده کرده بود، به راحتی توی نرم افزار دکمه جایگزینی رو می‌زدم و غذایی که اون روز توی مهمونی می‌خوردم رو انتخاب می‌کردم.
به همین صورت اندازه همون غذایی که می‌خوردم مشخص می‌شد. طی دوره رژیم دچار استپ وزنی شدم، یکی از دوره‌های رژیمم افتاد توی ماه رمضون که به شدت بدنم در برابر این موضوع مقاومت می‌کرد.
با پشتیبان‌های اختصاصی برنافیت از طریق واتساپ که صحبت کردم منو راهنمایی کردن که از استپ وزنی بدون هیچ مشکلی در بیام و این اتفاق هم افتاد. از زمانی که به نکته‌های پشتیبان‌ اختصاصی برنافیت گوش دادم دیگه بعد از ماه رمضون دچار استپ وزنی نشدم و مجدد کاهش وزن خوبی داشتم.
به دلیل این که وزن زیادی داشتم کم می‌کردم باید ورزش رو شروع می‌کردم، چون اصلا پوست بدنم نمی‌خواستم شل بشه، از همه بیشتر نگران شکمم بودم که به شدت جلو بود. به خاطر همین زمانی که رژیم بودم هم زمان ورزش‌های شکمی هم انجام می‌دادم که پوستم شل نشه.
با ورزش کردن، کاهش وزنم چند برابر شده بود و این موضوع کلی بهم انرژی و انگیزه می‌داد. سعی می‌کردم دو روز در هفته توی خونه ورزش کنم. سه روز دیگه هم می‌رفتم بیرون از خونه پیاده روی می‌کردم. وقتی می‌دیدم عدد روی ترازو روز به روز داره کمتر می‌شه کلی خوشحال می‌شدم. طی این مسیر کلی خانواده‌ام منو حمایت کردن و بهم روحیه دادن.
دریافت رژیم
زمانی که به خانواده‌ام می‌گفتم وزنم داره کم می‌شه، کلی تشویقم می‌کردن. از پشتیبان‌های اختصاصی برنافیت کلی تشکر می‌کنم چون هر وقت هر سوالی داشتم سریع جوابمو می‌دادن و کلی بهم کمک می‌کردن.
چقدر خوب بود که طی رژیم یکی کنارت بود که همه چیز رو می‌دونست و پا به پای تو اونم همراهت بود. از تنوع غذایی برنامه رژیم نگم براتون که خیلی بالاست. از لحاظ تعداد وعده‌ها و میان وعده‌ها هم که گفتنی نیست که چقدر خوبه.
جوری برات برنامه ریزی شده که اصلا احساس گرسنگی نمی‌کنی. اگه به صورت دقیق به رژیمت پایبند باشی، احساس گرسنگی نمی‌کنی که خدایی نکرده رژیمت رو بشکنی.
من همیشه به همه می‌گم که رژیم برنافیت یه چیزی فراتر از یه برنامه غذایی هست، جوری که به تو یاد می‌ده که به چه صورت غذا بخوری و سبک زندگیت رو تغییر بدی. خیلی از رژیم‌ها محدود می‌کنن که مثلا برنج، فست فود نخور فقط سینه مرغ بخور.
ولی رژیم غذایی برنافیت اینجوری نیست حتی کله پاچه هم می‌تونی بخوری! اینجوری هر چی دوست داشتی رو می‌خوری و وزن کم می‌کنی. بعد از یه مدت دیگه دستت می‌آید که به چه مقدار باید غذا بخوری تا وزنت نره بالا و خوش اندام بمونی. درواقع رژیم برنافیت بهت یاد می‌ده که درست غذا بخوری. من امیر حسین ترکی با رژیم برنافیت دوباره متولد شدم و به هدفم رسیدم.
نتایج رکورد دار های برنافیت

امیر حسین ترکی رکوردار برنافیت برنافیت

توصیه‌ی من به همه‌ی اونهایی که اضافه وزن دارن اینه که:

توصیه من به همه کسایی که اضافه وزن دارن اینه که:
1. هیچ وقت ناامید نشو و تنها رژیم غذاییت رو شروع کن.
2. خودت رو دوست داشته باش و به سلامتی خودت فکر کن.
3. با رژیم برنافیت درست غذا خوردن رو یاد می‌گیری.