استفاده از رو بالشتی مناسب، راه مراقبت از پوست در خواب!

سیلک یا ابریشم، فواید زیادی برای پوست دارد. ابریشم به پوست اجازه می دهد به آسانی روی آن سر بخورد، در نتیجه از چروک شدن و جمع شدن پوست صورت و گردن جلوگیری می کند. ابریشم، یک فیبر طبیعی است که به پوست اجازه می دهد تا نفس بکشد و از جوش های ناشی از عرق و التهاب جلوگیری کند. استفاده از رو بالشتی ابریشم برای راهی آسان برای جلوگیری از چین و چروک پوست است.

بهتر است به جای استفاده ی دائم از کرم های گران قیمت آرایشی و ضد چروک، پیشگیری از چین و چروک ها را به طور اساسی شروع کنید. آسان ترین روش این است که رو بالشتی خود را عوض کنید. رو بالشتی های ابریشم یا سیلک فواید زیادی برای پوست دارد تا اندازه ای که هیچ کرم شبی به اندازه ی بالشت ابریشمی نمی تواند بر روی پوست شما تاثیر بگذارد.

خواص ابریشم

ابریشم، یک پارچه ی غیر جاذب است، بنابراین تداخلی با کرم ها و محصولات مراقبت از پوست شما ندارد. بسیاری از متخصصان پوست بر این عقیده اند که خوابیدن بر روی بالشت های ابریشمی، فشار کمتری از بالشت های عادی بر روی پوست وارد می کنند، در نتیجه از ایجاد چین و چروک پیشگیری می کنند.

همچنین چون یک فیبر طبیعی است، درنتیجه با پوست شما نفس می کشد و از جوش های ناشی از عرق و التهاب جلوگیری می کند.استفاده از رو بالشتی های ابریشمی بویژه بعد از درمان های پوستی همچون لایه برداری توصیه می شود، چون که روند بهبود را تسریع می کند و زخم ها و خراشیدگی ها را از بین می برد.

فواید رو بالشتی های ابریشمی

فواید این بالشت تنها به پوست شما محدود نمی شود، بلکه برای موهایتان نیز مفید است. بسیاری از متخصصان و استایلیست ها، بر این باورند که با استفاده از این نوع بالشت ها می توانید تغییر را در موهای خود به سرعت احساس کنید.

وقتی سر خود را روی بالشت های نخی می گذارید، کوتیکول موهای شما خشن و آشفته می شوند، اما ابریشم موجب می شود که تارهای موی به آسانی از سویی به سوی دیگر حرکت کنند، موهای شما صاف تر و دوام سشوار شما بیشتر شود.

گرچه این بالشت ها گران هستند، اما مطمئنا از کرم های شبی که وقت و هزینه ی زیادی برای آنها صرف می کنید، بسیار کم هزینه ترند.

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments