آموزش مرحله به مرحله سایه چشم

سایه چشم از جمله لوازم آرایشیست که موجب زیباتر شدن چشم ها می شود. به همین دلیل رعایت اصول در آن نقش به سزایی دارد. اگر به پوسترهای آرایش مدل ها دقت کرده باشید، خواهید دید که تمام آنها از سایه چشم های براق و روشن استفاده کرده اند. اما چگونه می توان این نگاه زیبا را به وجود آورد. با برنافیت همراه باشید تا مرحله به مرحله استفاده از سایه چشم را به شما بیاموزد.

 

پرایمر چشم

سایه چشم- پرایمر- برنافیت

بیشتر ما بر روی نتیجه ی آرایش تمرکز می کنیم و به همین دلیل پرایمر را فراموش می کنیم. پرایمرها همانند یک محصول چند منظوره عمل می کنند. این تصور اشتباه است که پرایمرها تنها به دوام آرایش چشم کمک می کنند. آنها موجب درخشندگی سایه چشم نیز می شوند. اگر می خواهید سایه چشم خود را براق تر نشان دهید، از یک پرایمر سفید یا بی رنگ استفاده کنید.

پایه سایه چشم

سایه چشم- پایه سایه چشم- برنافیت

استفاده از پایه ی سایه چشم یک روش بسیار مفید برای روشن کردن و زیباتر کردن چشم هاست. فرمول آن نیز از پرایمر چشم کاملا متفاوت است و دارای یک بافت ضخیم و کرم مانند است. پایه سایه چشم موجب می شود تا سایه به پلک بچسبد. به راحتی می توانید آن را با انگشت ها به پشت چشم ها بمالید و پخش کنید.

 

مداد چشم سفید

سایه چشم- خط چشم سفید- برنافیت

اگر پرایمر یا پایه در دسترس ندارید، از مداد سفید استفاده کنید. مداد چشم های سفید جایگزین خوبی برای آنها محسوب می شود. بافت آنها نرم و کرمی است که باعث می شود سایه به خوبی به آنها بچسبد. علاوه بر آن شدت رنگ سایه را افزایش می دهد. ابتدا کل پلک را با خط چشم سفید بپوشانید حالا خط چشم بکشید و در نهایت به سراغ سایه بروید.

خط چشم مشکی

سایه چشم- خط چشم سیاه- برنافیت

درست مثل خط چشم سفید، خط چشم مشکی نیز همانند یک پایه برای آرایش و روشی برای درشت نشان چشمها دادن محسوب می شود. تنها فرق آن با خط چشم سفید این است که آن را باید در سایه چشم های تیره به کار ببرید. استفاده از آنها در سایه های روشن موجب تغییر رنگ آن می شود.

لایه لایه زدن سایه

سایه چشم- لایه لایه زدن سایه- برنافیت

این کار شاید آسان به نظر برسد، اما موجب روشن نشان دادن سایه ی چشم شما می شود. بهتر است دوبار سایه را به چشم ها بزنید تا چشمان شما درخشان تر شود.

مرطوب کردن براش

سایه چشم- خمرطوب کردن براش- برنافیت

یکی از ترفندهای زیبا شدن سایه چشم مرطوب کردن براش آن با آب یا اسپری فیکس است. پس از مرطوب کردن براش آن را به آرامی روی یک دستمال تمیز بگذارید تا آب اضافی آن کشیده شود. حواستان باشد بیش از حد براش را خیس نکنید چرا که موجب می شود سایه از کنار چشم های شما بریزد.

کانسیلر

سایه چشم- کانسیلر- برنافیت

اگر پلک های شما نرمال هستند و نیازی به پرایمر ندارید، می توانید از کانسیلر به جای پایه استفاده کنید. استفاده از کانسیلر موجب چسبیدن سایه به چشم و هموار شدن آن روی پلک می شود.

 

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments