آیا گیاهخواران می توانند سوپ عصاره ی استخوان مصرف کنند؟

سوپ عصاره ی استخوان ، سرشار از کلاژن است و برا ی درمان شکستگی گزینه ی بسیار خوبی محسوب می شود. کلاژن یکی از فاکتورهای سازنده ی استخوان، رباط، مو و پوست محسوب می شود. اگر دچار ضربه شده باشید، سوپ عصاره ی استخوان در درمان این آسیب بسیار موثر است.برای خواندن دستور پخت سوپ رژیمی کلیک کنید.

این سوپ برای روده ی شما نیز بسیار مفید می باشد

سوپ عصاره ی استخوان، یک کلوئید آب دوست محسوب می شود، بنابراین آب را به سمت روده ی شما هدایت می کند و موجب هضم غذایتان می شود. کمتر غذایی وجود دارد که دارای چنین مزایای شگفت انگیزی باشد. در صورتی که دچار ترشح روده باشید، کلاژن موجود در این غذا موجب بسته شدن دیواره های نفوذ پذیر روده می شوند.

این سوپ، هیچگاه قدیمی نمی شود

ممکن است سبک زندگی و غذای افراد در طول زمان تغییر کرده باشد، اما سوپ عصاره ی استخوان یک غذای سالم است و دارای مواد مغذی می باشد که شما نمی توانید در هیچ غذای دیگری آن را بیابید. این غذا حتی تا 20، 30 سال آینده نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

حتی گیاهخواران نیز باید عصاره ی استخوان مصرف کنند

سم می گوید من برای گیاهخواران بسیار ارزش قائلم چرا که به حقوق حیوانات نیز اهمیت می دهند. اما آنها در هنگام مصرف سوپ عصاره ی استخوان باید دو نکته را در نظر داشته باشند. اول اینکه قبل از خوردن سوپ باید توجه داشته باشند که این گوشت از کجا آمده است. بهتر است از گوشت دام علف خوار استفاده شود. دومین نکته این است که اگر استخوان این حیوانات برای درست کردن سوپ استفاده نشود، دور ریخته می شود.
پیش از اینکه عصاره ی استخوان به صورت فعلی برای سوپ مصرف شود، دور ریخته می شد.

شما می توانید این سوپ را در خانه نیز تهیه کنید

 برای اینکه سوپ خود را ژل مانند کنید، تنها قسمت هایی از آن را که دارای کلاژن بیشتری است مصرف کنید. اگر می خواهید از گوشت آن استفاده کنید سعی کنید بیشتر از قسمت های برجسته و گوشت اطراف سم آن مصرف کنید.

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments