هنرپیشه هایی که با عمل جراحی زیباتر شده اند

عمل جراحی زیبایی، یکی از پرطرفدارترین عمل هاست که در سر تا سر دنیا انجام می شود. این قاعده از هنرپیشه ها نیز مستثنا نیست. برخی از هنرپیشه ها به راحتی در مورد جراحی زیبایی خود صحبت می کنند و اذعان می کنند که این کار را به خاطر افزایش اعتماد به نفس خود انجام داده اند. جیلیان مایکلز، نیکول کیدمن، جین فوندا، کریس جنر و رابین رایت از جمله ی این هنرپیشه ها هستند.

شاید برخی از هنرپیشه هایی که عمل جراحی زیبایی انجام داده اند را بشناسید، اما حتم دارم که از شنیدن برخی دیگر شگفت زده خواهید شد. برخی از آنها به راحتی در مورد عمل خود صحبت می کنند، اما برخی دیگر از بیان آن خودداری می کنند. اگر می خواهید بدانید که هنرپیشه ی مورد علاقه ی شما جزء این دسته هست یا نه، با برنافیت همراه باشید.

جیلیان مایکلز

جیلیان مایکلز- عمل جراحی- برنافیت

طبق گفته ها عمل بینی جیلیان، زندگی او را زیر و رو کرد. او می گوید: “نمی خواهم بگویم که این ظاهر است که شخصیت شما را می سازد، اما چیزهایی هستند که احساس بی امنیتی ایجاد می کنند. بنابراین، اگر یک تغییر موجب اعتماد به نفس بیشتری شود، من به شدت از آن حمایت می کنم.”

کیلی کوئوکو

کیلی کوئوکو- عمل زیبایی- برنافیت

ستاره ی فیلم “تئوری بیگ بنگ” می گوید که پیش از عمل جراحی سینه، احساس خوبی به سینه هایش نداشت. اما حالا پس از جراحی، احساس بهتری نسبت به بدنش پیدا کرده.

تایرا بنکس

تایرا بنکس- عمل زیبایی- برنافیت

بینی تایرا هیچگاه عالی نبوده. او می گوید: “حس می کردم استخوان هایی در بینی ام هست که دائم بزرگ تر می شود و مرا آزار می دهد. هرچند تنفسم مشکلی نداشت، اما تصمیم به عمل زیبایی بینی گرفتم.”

کریس جنر

کریس جنر- عمل زیبایی- برنافیت

کریس جنر اعتراف کرد که در طی چندین سال عمل های زیادی نظیر بوتاکس، ژل، پروتز سینه و لیفت صورت انجام داده تا از کیم کارداشیان عقب نماند. او می گوید: “تا به حال نگفته ام، اما حالا می خواهم بگویم که بله همه ی این کارها را انجام داده ام و تجربه های عجیبی تا کنون داشته ام.”

نیکول کیدمن

نیکول کیدمن- عمل زیبایی- برنافیت

هر چند نیکول کیدمن زیر بار عمل جراحی نرفته، اما خودش اقرار می کند که بوتاکس انجام داده و معتقد است که این کارش کاملا اشتباه بوده. هرچند خوشحال است که صورتش آسیبی ندیده و به راحتی می تواند آن را تکان دهد.

جین فوندا

جین فوندا- عمل جراحی- برنافیت

جین فوندا از اینکه زیر تیغ جراحی رفته، به هیچ وجه پشیمان نیست. او می گوید با اینکه چهره های طبیعی را بیشتر دوست دارم، اما این نیاز را در خودم حس می کردم. دوست داشتم شجاع تر باشم و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشم، “اما چه کنم. من منم.”

پیشنهاد برنافیت: راز جوانی جین فوندا در 80 سالگی چیست؟

رابین رایت

رابین رایت- عمل زیبایی- برنافیت

زمانی که در مورد صورت بی عیب و نقص رابین پرسیده شد، او اعتراف کرد که بوتاکس انجام داده و همین موضوع باعث شده تا جوان تر به نظر بیاید.

کریسی تیگن

کریسی تیگن- عمل جراحی- برنافیت

تیگن می گوید که به طور وسیعی تحت عمل جراحی پلاستیک قرار گرفته است. او با اشاره به بینی، لب و پیشانی می گوید که همه ی اینها مصنوعی هستند.

guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
سنا بارانی

برای کوچکی بینی