اگر می خواهید لیست کارها به پایان برسد

وقت آن رسیده است که آماده باشید تا کارهایتان را به ترتیب اهمیت اولویت بندی کنید. برای این کار هم می توانید از گوشی های هوشمند استفاده کنید و هم از ورق یا دفترچه. اما گوشی های هوشمند، گزینه ی بهتری هستند. آنها می توانند کارهای زیادی برایتان انجام دهند. از آنها برای عکس گرفتن، اندازه گیری کاهش میزان وزن، به خاطر آوردن کارها ، برنامه ریزی و غیره استفاده کنید. یکی از این کاربردها استفاده از این گوشی ها برای لیست کارهای روزمره است.

گوشی، می تواند شما را تبدیل به فردی کند که گاه گاهی کارهای روزمره را انجام می دهد و یا شما را تبدیل به یک فرد منظم سازماندهی شده کند که هیچ وقت با کمبود وقت مواجه نمی شود!

اگر این برنامه ی روزانه انجام کارها را الگوی کار خود قرار دهید، آرامش ذهنتان افزایش می یابد، دچار استرس کمتری خواهید شد و اعتماد به نفس و تعادل در زندگیتان برقرار خواهد شد.

پیشنهاد برنافیت: اعتماد به نفس شما را لاغر میکند

در اینجا به پنج مرحله ی اساسی برای انجام این کارها اشاره شده است:

  1. تهیه ی لیست انجام کارها در زمان مشخص: ساعت خاصی از روز را برای تهیه ی لیست انجام کارها اختصاص دهید.
  2. تهیه ی لیست انجام کارها در مکان مشخص: تنها یک مکان یا اتاق خاص را برای تهیه ی لیست خود در نظر بگیرید.
  3. حمل کردن لیست به هر جا: لیست خود را همواره با خود به هر جا که می روید ببرید.
  4. سازماندهی: سه مورد از این لیست را به اهداف فیتنس و سه مورد را به اهداف سلامت بدن اختصاص دهید.
  5. احساس مسئولیت: در طول روز چندین بار لیست خود را مرور و یاد آوری کنید.

با استفاده از این قدم های کوچک و یک گوشی هوشمند، به طوفان ذهنی خود فائق خواهید آمد.

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments