مناسب ترین حرکات دمبل برای داشتن شانه های قوی

داشتن شانه های قوی برای ایجاد یک زندگی سالم و فعال بسیار مفید است. وقتی سعی می کنید بازوهای خود را قوی کنید، آنها به مرور زیباتر می شوند. حرکات زیر، را برای داشتن شانه های قوی می توانید امتحان کنید.

آنچه در این مطلب خواهید آموخت نمایش

از یک وزنه ی نیم تا دو کیلویی و یا هر وسیله ی دیگری که بدنتان را به چالش بکشاند، استفاده کنید. بر روی کیفیت حرکات، تمرکز و کنترل داشته باشید. 10 بار آنها را تکرار کنید و به طور کلی 2 تا 3 بار در هفته انجامشان دهید.

L to T

مناسب ترین حرکات دمبل برای داشتن شانه های قوی

بازوهای خود را بالا ببرید طوری که کف دست هایتان به سمت جلو باشد. آرنج خود را در راستای شانه ها دهید. بدون اینکه دستانتان از ارتفاع شانه ها پایین تر بیاید، آنها را پایین بیاورید. دست ها را به حالت اولیه باز گردانید و این حرکات را تکرار کنید.

L to I

مناسب ترین حرکات دمبل برای داشتن شانه های قوی

بازوهای خود را به اندازه ی عرض شانه ها باز کنید و در مقابل شانه ها قرار دهید، طوری که کف دست ها به سمت یکدیگر باشد. بدون اینکه شانه ها را بالا ببرید، بازوهایتان را صاف کنید. به حالت اولیه بازگردید و این حرکات را تکرار کنید. اجازه ندهید بازوهای شما به اطراف خم شوند.

Hug a Tree/Hug a Moon

مناسب ترین حرکات دمبل برای داشتن شانه های قوی

در این تمرین باید دو حرکت متناوب را انجام دهید. ابتدا بازوهای خود را از کنار باز کنید، طوری که کف دستان شما به سمت جلو باشد. بازوهای خود را با کنترل در مقابل سینه قرار دهید و سپس دوباره به اطراف ببرید. کف دستانتان را به سمت بالا ببرید و بازوها را در بالای سر قرار دهید. تا جایی که می توانید بازوها را در همین حالت نگه دارید و اطمینان حاصل کنید که از ناحیه ی شانه و کمر کار می کنید، نه از ناحیه ی بازو. بالا تنه ی خود را در حالت خنثی قرار دهید و بازوها را طوری جلوی بدن بگیرید که در طول تمرین بتوانید وزنه ها و دست خود را به خوبی ببینید.

Palms Up/Palms Down

مناسب ترین حرکات دمبل برای داشتن شانه های قوی

این حرکت ممکن است ساده به نظر برسد، اما برای داشتن شانه های قوی بسیار موثر است. بازوهای خود را به حالت T در کنار بدن قرار دهید. با استفاده از شانه ها، کف دستان خود را به سمت پایین و سپس به سمت بالا ببرید. برای گرفتن نتیجه ی بهتر، بازوهای خود را در همه ی جهات بچرخانید.

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments