مدل لب ها پرده از چهره ی شما بر می دارد

آیا می دانستید که مدل لب ها گاهی بیشتر از حرف هایتان می تواند شخصیت شما را نشان دهد؟ مثلا به شکل خاصی لب خود را می گزید و این نشان می دهد که شما نگرانید یا لب های خود را به شکل خاصی در می آورید که نشان می دهد می خواهید دلبری کنید. گاهی اوقات نیز لبخندهای شما نشان دهنده ی کنایه، خجالت و یا رضایت اوست.

امروز برنافیت قصد دارد با توضیحاتی در مورد فرم لب ها، پرده از چهره ی شما بردارد. کافیست به آیینه نگاه کنید و ببینید مدل لب شما کدام یک از شکل های زیر است.

مدل لب: لب های معمولی

مدل لب- لب طبیعی- برنافیت

اگر لب های شما نه باریک است نه پهن و اندازه و سایز آنها یکسان است، شخصیتتان دارای ثبات است. زیاد عاطفی یا عصبی نیستید. به همین دلیل در شرایط سخت، آرام و خونسرد هستید. شنونده ی خوبی نیز هستید. به دیگران گوش می دهید، با آنها همدردی می کنید و وقتی نیاز به کمک داشته باشند، به آنها کمک می کنید.

مدل لب: لب های باریک

مدل لب- لب های باریک- برنافیت

اگر لب های بالا و پایین شما نازک هستند، دوست دارید همیشه تنها باشید. ساعت ها می توانید در خودتان فرو بروید، بدون اینکه احساس خستگی کنید. شما از جمع دوستان کناره گیری می کند. کسب و کار و تجارت موضوع مورد علاقه شما نیست.

این مطلب هم می تواند برای شما مفید باشد: 

مدل لب: لب های پف کرده و درشت

مدل لب- لب های پف کرده و درشت- برنافیت

نمی شود گفت مغرورید، اما خود را در اولویت قرار می دهید. هر چند دوست خوبی هستید، اما به هیچ وجه قرار ملاقات مهم تر را به دوستتان ترجیح نمی دهید. دیگران با دیدن شما تصور می کنید که خود شیفته هستید، هرچند اینطور نیست. وقتی به دنبال تفریح خود هستید، به هیچ وجه احساس گناه نمی کنید. در همه چیز به دنبال کمال و زیبایی هستید.

مدل لب: لب کماندار

مدل لب- لب کماندار- برنافیت

اگر لب های شما به این شکل است، دوست دارید مردم را با مهارت های آموزشی خود شیفته کنید. البته لب های شما به گونه ای است که دیگران را به خود جذب می کند. اگر خوش شانس باشید، دیگران شما را به خاطر چیزهای که ناخواسته خراب کردید، خواهند بخشید.

مدل لب: لب های نامساوی

مدل لب- لب های نامساوی - برنافیت

به آیینه نگاه کنید. لب پایین شما باریک تر از لب بالاست؟ اگر اینطور است، مطمئنم چندین بار با افراد خوش گذران جنجال داشته اید، چرا که با مادیات سر و کار ندارید. به شدت با افرادی که عقاید پوچ و بی هدف دارند، مخالفید. احساسات شما قوی و محکم هستند.

اگر لب بالای شما از لب پایین باریک تر است، شما سرشار از انرژی و احساس هستید. هر چیزی را با اعتماد به نفس انجام می دهید و هیچ کاری برای شما غیر ممکن و سخت نیست. از آنجا که به راحتی با دیگران ارتباط برقرار می کنید، بسیار دوستانه به نظر می رسید. در مواقع استرس زا از بصیرت خود استفاده می کنید.

مدل لب: لب های تیز طبیعی

مدل لب- تیز طبیعی- برنافیت

دور این لب ها گرد و قسمت بالای آن تیز می باشد. افرادی که فرم لب آنها به این شکل است، افراد حساسی هستند. توانایی آنها در درک مشکل دیگران بسیار بالاست و همین مورد آنها را به انسانی دلسوز تبدیل کرده است. از کمک به مردم لذت می برند و مشکلات آنها برایشان اهمیت دارد. اگر مردم هنوز احساس می کنند که دنیا جای خوبی برای زندگی کردن است، به دلیل وجود افرادی مثل آنهاست.

مترجم: مریم اصیلی 

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments