مت گالا 2019: هر آنچه که باید بدانید

مت گالا یکی از بزرگترین رویدادهای جمع آوری کمک های مالی در موزه ی هنر متروپلیتن نیویورک است. با تاسیس چنین رویدادی توسط النور لمبرت، اولین نمایش در سال 1948 برای تشویق جمع آوری کمک های مالی از جامعه ی ثروتمند نیویورک برگزار شد. در این رویداد مشهورترین چهره ها در زمینه ی مد، فیلم، موسیقی و هنر دور هم گرد می آیند تا برای موسسه لباس مت اعانه جمع آوری کنند و بازگشایی نمایشگاه را جشن بگیرند. این شب بر اساس تم جدید نمایشگاه و همچنین تم سال های قبل اعم از جسم آسمانی، مد و تصویر کاتولیک و … شکل می گیرد.

چه کسانی در مت گالا 2019 شرکت کردند؟

مت گالا- ریحانا- برنافیت

مت گالا- سرنا ویلیامز- برنافیت

مت گالا- لیدی گاگا- برنافیت

از سال 1995 آنا وینتور، سردبیر وگ، چهره های مشهور را در لیست قرار می دهد تا در کنار او بر روی صندلی میزبانی بنشینند. میزبانان قبلی سلبریتی هایی چون بیانسه، تیلور سوئیفت، کیتی پری، امل کلونی و ریحانا بودند و اما مت گالا 2019 که هفتاد و یکمین رویداد را جشن می گیرد، افتخار میزبانی سلبریتی هایی چون لیدی گاگا، الساندرو مایکل، هری استایل و سرنا ویلیامز را داشت.

48 درصد از میهمان ها را بازیگرانی چون امیلی بلانت، تریسی الیس راس و ریچل بروزنان و 32 درصد آنها را تام فورد، دوناتلا ورساچه و کلیر ویت کلر تشکیل دادند.

تاریخ دقیق متگالا 2019 چه زمانی است؟

مت گالا هر ساله در اولین دوشنبه ماه مه برگزار می شود که امسال مصادف با 6 مه بود.

مت گالا در کجا برگزار می شود؟

مت گالا- برنافیت

این رویداد همواره در موزه ی هنر متروپلیتن در نیویورک برگزار می گردد. این شب ابتدا با نوشیدن کوکتل شروع می شود که در ادامه میهمان ها با عبور از فرش قرمز، نمایشگاه را دور می زنند. پس از آن برای صرف شام و تماشای اجراها به دور میزها می نشینند.

تم مت گالا 2019 چه بود؟

مت گالا- برنافیت

هر سال مت گالا یک تم برای این رویداد انتخاب می کند که میهمانان بر اساس آن باید لباس بپوشند. تم نمایشگاه امسال “اردوگاه هنر، یادداشت هایی بر مد روز” بود. این نمایشگاه از مقاله 1964 سوزان سانتج الهام گرفته که کمپ هنر را “عشق نسبت به چیزهای غیر طبیعی، مصنوعی و مبالغه شده” تعریف می کند.

کمپ مد روز ممکن است خنده دار، طعنه آمیز و حتی بیش از حد طبیعی باشد. بدین معنا که ممکن است لیدی گاگا یا ریحانا را در لباس های عجیب و غریب ببینید.

حال و هوای نمایشگاه

این نماشگاه نشان دهنده ی 20 قطعه مد روز همراه با مجسمه ها، نقاشی ها و تصویرهایی از قرن 17 تا کنون است. بخش بزرگی از نمایشگاه کاشف کنایه، طنز، تقلید، نمایشنامه نویسی و مبالغه در مد روز است.

بیشتر بخوانید: سلبریتی سن بالا و شیک

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments