در مورد رادیو فرکانسی سه قطبی(RF) چه می دانید؟

در لاغری موضعی با دستگاه RF همان طور که از نامش مشخص است با استفاده از امواج رادیو فرکانسی، بافت سلول‌های چربی تخریب می‌شود. حرکت امواج الکترومغناطیس در مدار بسته موجب ایجاد جریان رادیو فرکانس می‌شود. عبور این امواج از بافت سلول‌ها حرارت عمقی به میزان 38 الی 44 درجه سانتیگراد تولید می‌کند و میزان افزایش دما به میزان مقاومت بافتی بستگی دارد. استفاده از رادیو فرکانسی به منظور درمان سلولیت به یک روش نسبتا محبوب مبدّل شده است. از این روش می‌توان برای درمان سلولیت و لاغری موضعی در نواحی شکم، پهلو، ران، بازو، غبغب و … استفاده نمود.

لاغری موضعی را با آر اف تجربه کنید

دستگاه آر اف یک مکمل ایده آل برای زیبایی  با کویتیشن لاغری موضعی (شکم) محسوب می شود. این درمان جایگزین رژیم غذایی، جزء روش های غیرتهاجمی محسوب می شود که چربی های شکمی و سلولیت را از بین می برد.

اگر می خواهید برای کاهش چربی شکمی از این روش استفاده کنید، اول از همه باید بدانید که آر اف چیست و انواع مختلف آن کدامند؟

مسلما، آر اف یکی از تکنیک های مکمل کویتیشن است، چرا که در حالیکه کویتیشن سلول های چربی را از بین می برد تا رسوب های چربی را به حرکت درآورد، آر اف تون از دست رفته ی پوست شما را احیا می کند.

انواع رادیو فرکانسی چیست

به طور کلی، سه نوع رادیو فرکانسی (آر اف) وجود دارد:

  • رادیو فرکانسی دو قطبی، که موجب گرمایش سطح پوست می شود.
  • رادیو فرکانسی یک قطبی، که موجب گرمایش عمیق درمیس می شود و بر روی بافت آدیپوس تاثیر می گذارد.
  • رادیو فرکانسی سه قطبی، که گرمایش بیشتر ایجاد کرده به عمق پوست نفوذ می کند.

آر اف یک گرمایش عمیق ایجاد می کند که نه تنها بر روی پوست، بلکه بر روی بافت آدیپوس زیر پوستی نیز تاثیر می گذارد، بنابراین:
درناژ لنفاوی را افزایش می دهد، مایعات احتباس شده در بافت ها و سموم حاصل از تجمع چربی ها که در سلولیت حبس شده را آزاد می کند. جریان خون را در بافت آدیپوس افزایش می دهد و بدین ترتیب به خارج شدن چربی های شکمی کمک می کند. تولید کلاژن را تحریک می کند، پوست شکم را از لایه های داخلی به بالا بازسازی و سفت تر می کند. در پاسخ به این آسیب گرمایشی، فیبروبلاست ها به مناطق درمان شده مهاجرت می کنند تا بافت ها را احیا کرده و کشسانی از دست رفته ی آنها را باز گردانند.

عوارض جانبی درمان رادیوفرکانسی چیست؟

گرچه تاثیر این درمان برای لاغری شکم فوق العاده است، اما مسلما مشکلات خاص خود را به همراه دارد. بهتر است نسبت به استفاده از این دستگاه آگاه باشید.

پس از پایان هر یک از جلسات آر اف یک قرمزی خفیف و ورم را بر روی پوست خود مشاهده خواهید کرد، حتی ممکن است کمی کبودی بر روی پوستتان حاصل شود. اما خوشبختانه این آثار گذرا هستند و به سرعت از بین می روند.

برای پیشگیری از وجود چنین مشکلاتی، مراقبت های لازم را باید به عمل بیاورید.

پس از هر یک از جلسات، فورا مقداری ژل آلوئه ورا بر روی شکم خود بمالید تا از قرمزی پوست جلوگیری شود. حداقل 48 ساعت پس از درمان در معرض نور خورشید قرار نگیرید. برای تسریع بهبودی، آب فراوان بنوشید.

موارد منع استفاده از آر اف

افرادی که دچار مشکلات یا وضعیت های زیر هستند، باید از لاغری موضعی با رادیو فرکانسی بپرهیزند:

  • مادران باردار و شیرده
  • افرادی که پروتز فلزی یا دستگاه تنظیم کننده ی ضربان قلب در بدن آنها به کار رفته است.
  • افرادی که از بیماری قلبی، اختلال انعقاد خون، بیماری های عصبی عضلانی، بافت همبند یا سرطان رنج می برند.
  • افراد بسیار چاق یا دارای اضافه وزن بیش از حد.
  • افرادی که ایمپلنت کلاژن انجام داده اند.

گرچه همه ی انواع رادیو فرکانسی ها موثر است، اما به طور کلی رادیو فرکانسی سه قطبی نتایج بهتری در برخواهد داشت.

لاغری موضعی با دستگاه RF

لاغري موضعي با دستگاره rf

مزایای رادیو فرکانسی

  1. سفت شدن پوست
  2. درمان سلولیت
  3. بهبود گردش خون
  4. شکستن چربی‌ها و ورود آن‌ها به چرخه سوخت و ساز بدن
  5. افزایش متابولیسم

جوان سازی پوست با RF

روش های مختلفی برای جوان سازی پوست وجود دارد. کرم های بهداشتی و زیبایی، بیشتر عمل پیشگیری را انجام می دهند و اثرات درمانی زودگذری دارند. روش های جراحی همگی تهاجمی هستند. یکی از روش های غیرتهاجمی، ایمن، موثر و البته محبوب، جوانسازی پوست با استفاده از امواج رادیوفرکانسی است. جوان سازی پوست با RF در مقایسه با روش های دیگر کم هزینه تر بوده و بر روی انواع تیپ پوستی قابل اجرا می باشد.

تکنولوژی امواج رادیویی (R.F):

RF از هیچ اشعه ای استفاده نمی کند و روش درمانی فقط شامل افزایش حرارت بافت زیر پوست می باشد. این روش، کلاژن ها را بازآرایی می کند و بلافاصله با اولین جلسه درمان با نتایج قابل توجهی، بافت پوست را محکم کرده و بهبود می بخشد. درمان RF گزینه مناسبی برای کاهش سن پوست است.

برای اینکه بدانید روش rf چیست ، این ویدئو را از دست ندهید:

مزایای آر اف جوانسازی

  1. آر اف تنها سبب افزایش حرارت در ناحیه زیر پوست می گردد در نتیجه آسیبی به لایه سطحی پوست وارد نمی شود.
  2. آر اف بر روی پوست سبزه نیز قابل اجرا است.
  3. یک روش غیر تهاجمی است، در نتیجه نیازی به استراحت بعد از انجام آن نیست.

جوانسازی پوست

پس از درمان به چه مراقبت هایی نیاز است؟

  1. استفاده منظم از ضدآفتاب ضروری است و مصرف آن پس از درمان آغاز می گردد.
  2. از مصرف شوینده های قوی خودداری کنید.
  3. تا 24 ساعت استحمام، سونا و استخر را فراموش کنید.
  4. در صورتی که از کرم های شب، ضد چروک ها، لایه بردارها و کرم های ضد لک استفاده می کنید، تا رفع التهاب پوست از مصرف آن ها خودداری نمایید.
  5. بهتر است به مدت یک هفته از کرم ترمیم کننده استفاده کنید.

روش جوان سازی پوست با RF برای چه اشخاصی ممنوع است؟

  • بانوان باردار و شیرده
  • اشخاصی که در ناحیه تحت درمان خود پیچ و پلاک یا دستگاه تنظیم کننده ضربان قلب دارند.
  • اشخاص مبتلا به بیماری های شدید قلبی و بیماری های بافت همبند
  • اشخاص مبتلا به بیماری التهابی شدید پوستی در ناحیه مورد درمان

لیفت صورت با رادیو فرکانسی 4 قطبی

رادیو فرکانسی، یک تکنولوژی پیشرفته ی جدید است که موجب لیفت صورت، سفت کردن و کانتور آن می شود. این درمان، ظاهر بافت پوست را بهبود می بخشد، خطوط و چین و چروک های صورت را از بین می برد، جای زخم و جوش ها را بهبود می بخشد و به طور کلی موجب جوانسازی پوست بدون هیچ درد و عوارض جانبی می شود.

فواید رادیوفرکانسی پوست چه هستند؟

  • افزایش استحکام پوست
  • کاهش جای جوش و زخم
  • لیفت صورت
  • سفتی موثر پوست

تری فرکشنال، یک تکنولوژی آراف ( رادیو فرکانسی ) پیشرفته ی ضد پیری است، که موجب بازسازی عمیق پوست از شکاف ها می شود.

انرژی این دستگاه موجب ایجاد زخم های میکرو می شود که منجر به مکانیسم پاسخ به درمان طبیعی در بدن می شود و تنها از رادیو فرکانسی استفاده می کند.

روش درمانی رادیو فرکانسی فقط شامل افزایش حرارت بافت زیر پوست می باشد.

سفت کردن پوست به روش رادیو فرکانسی سه قطبی یک روش درمانی غیر تهاجمی، قابل اطمینان و فاقد درد است و برای سفت کردن پوست شکم پس از زایمان یا کاهش وزن، قسمت هایی از پوست پیشانی، دور چشم، گونه، فک، دهان گردن و غبغب به کار می رود. رادیو فرکانسی، کلاژن های موجود را بازسازی و منقبض می کند و منجر به تحریک تولید کلاژن می شود.

سفت کردن پوست به روش رادیو فرکانسی سه قطبی یک درمان غیر تهاجمی است، بدین معنا که به لایه های خارجی پوست (اپی درمیس) آسیبی نمی رساند، اما ممکن است زخم های بسیار کوچکی در لایه ی درمال پایینی پوست ایجاد و توسط آن تولید الاستین و کلاژن را تحریک کند. این روش بسیار قابل اطمینان، غیر تهاجمی و فاقد درد است و قسمت هایی از پوست پیشانی، دور چشم، گونه، فک، دهان گردن و غبغب را که ممکن است قابلیت ارتجاعی شان را از دست داده باشد، سفت می کند. این روش برای سفت کردن پوست شکم پس از زایمان یا کاهش وزن نیز بسیار مفید است.

RF یک جایگزین عالی برای عمل جراحی

درمان افتادگی پوست با RF یک روش راحت، آسان و بدون نیاز به جراحی است که چین و چروک ها، افتادگی پوست و منافذ بزرگ آن  را درمان می کند و به طور کلی تون و بافت پوست را بهبود می بخشد. این روش برای افرادی مفید است که یک بهبود ظریف در پوست خود را می خواهند و یا به طور کلی از جراحی های زیبایی هراس دارند.

RF چیست؟

در مورد رادیو فرکانسی سه قطبی چه می دانید؟ - جوان سازی - برنافیت

RF یا رادیوفرکانسی، یک روش درمانی جدید برای افتادگی پوست است که در آن از امواج الکترومغناطیسی (امواج انرژی با دامنه ای برابر با 3 kHz تا 300 GHz) رادیو فرکانسی برای تحریک کلاژن در لایه های درمال پوست استفاده می شود. رادیو فرکانسی، کلاژن های موجود را بازسازی و منقبض می کند و منجر به تحریک تولید کلاژن می شود تا نتایج طبیعی تری ایجاد کند. در نتیجه، مشتریان از پوستی سالم تر، صاف تر و جوان تر بهره خواهند برد.

بیش از صد سال است که استفاده از جریان الکتریکی و امواج انرژی دیگر برای اهداف پزشکی، مورد استفاده قرار گرفته. از آن زمان به بعد، به ویژه در زمان حال، تکنولوژی، مسیر زیادی را طی کرده، هر چند اصول پایه ای آنها در طول ایام یکسان بوده است. رادیو فرکانسی غیر تهاجمی، یکی از جدیدترین گزینه های درمانی برای سفت کردن پوست، سلولیت و کاهش چربی هاست. در حال حاضر می توان انرژی RF را به لایه های درمال و زیر درمال پوست فرستاد، اما نگران آسیب به اپیدرمیس (لایه ی خارجی پوست) نبود. گرمایی که به لایه های درمال و زیر درمال پوست وارد می شود، موجب تغییرات میکروسکوپی در بافت ها، انقباض کلاژن و تغییر شکل آن در ماه های آتی می شود.

ترکیب منحصر به فرد فرآیندها که در RF وجود دارد، موجب یک اثر لیفتی سریع، سفتی، بازسازی و جوانسازی پوست می شود. رادیو فرکانسی موجب ایجاد یک گرمای عمیق کنترل شده در لایه های چربی زیر پوست، شکستن ذخیره های چربی سطحی، خارج شدن آن از طریق سیستم لنفاوی و کاهش سلولیت می شود.

انواع رادیو فرکانسی

رادیو فرکانسی یک قطبی یا تک قطبی: این روش به دستگاهی اشاره دارد که در آن از یک الکترود یا قطب استفاده شده است. این روش برای خارجی ترین لایه های پوست به کار برد می شود.

رادیو فرکانسی دو قطبی: این روش به دستگاهی اشاره دارد که دارای دو قطب یا الکترود است و به لایه های عمیق تر پوست نفوذ می کند.

رادیو فرکانسی سه قطبی: ترکیب رادیو فرکانسی یک قطبی و دو قطبی، رادیو فرکانسی سه قطبی را تشکیل می دهد. این روش هم برای لایه های خارجی و هم برای لایه های داخلی پوست مفید است. رادیو فرکانسی سه قطبی، آثار رادیو فرکانسی یک و دو قطبی را در یک دستگاه ترکیب و نتایج بهتری به دست می دهد. با ارسال انرژی RF به اعماق بافت های درمال، ساختارهای عمیق کلاژن در پوست ایجاد و موجب سفتی آنها می شود. به مرور زمان، کلاژن های جدید توسط بدن ایجاد می شوند تا پوست را کاملا صاف کنند.

سوالات رایج

آیا روش RF برای سفت کردن پوست، یک درمان قابل اطمینان محسوب می شود؟

این روش دارای یک سابقه ی اثبات شده و کاملا قابل اطمینان است. بیش از 70 سال است که از این روش در جراحی مغز و اعصاب، پوست، قلب، گوش، حلق و بینی استفاده شده است. این درمان آسان و فاقد درد است.

1.به چند جلسه درمان نیاز است؟

می توانید هفته ای دو بار با میانگین 6 تا 12 جلسه ی درمانی  و یا با فاصله ی 7 تا 10 روز با میانگین 8 جلسه ی درمانی به انجام این درمان بپردازید، اما همه ی این موارد به نیازهای فردی بستگی دارد.

2.آیا همه به استفاده از روش RF مجاز هستند؟

گرچه در برخی از موارد، منع مصرف وجود دارد، اما اغلب افراد می توانند از این روش بهره ببرند. زنان باردار و شیرده ، افرادی که در بدنشان صفحات فلزی، پین یا دستگاه تنظیم کننده ی ضربان قلب به کار رفته و یا دچار مشکلاتی چون بیماری های قلبی شدید، بیماری بافت همبند هستند، نمی توانند از این روش استفاده کنند.

3. آیا فردی که لیپوساکشن یا لیزر لیپولیز انجام داده و دچار ناهمواری در آن ناحیه شده است، می‌تواند با استفاده رادیوفرکانسی، ناهمواری‌ها را از بین ببرد؟

بله. می‌توان در مناطق ناهموار، با تنظیم فرکانس، ظاهری هموار و یک دست ایجاد نمود.

4. موارد منع مصرف این روش درمانی چه هستند؟

  •  بیماران دارای ضربان ساز مصنوعی قلب
  • زنان باردار و شیرده
  • مبتلایان به دیابت که قند خونشان کنترل نیست یا دچار عوارض ناشی از دیابت می‌باشند.

سلولیت را با امواج رادیو فرکانسی کاهش دهید!

درمان رادیو فرکانسی در زیبایی شناسی، به عنوان روشی برای ایجاد گرمای شدید به بافت های زیر اپی درمیس محسوب می شود و هدف آن، افزایش تولید کلاژن، گردش و آزاد شدن چربی از این بافت ها می باشد. درمان عمیق رادیو فرکانسی، موجب درمان افتادگی پوست و سلولیت به طور همزمان می شود و پوست شما صاف تر، سفت تر و زیباتر می شود. اساس رادیو فرکانسی بر همین است که بدون هیچ التهاب، قرمزی و سوختگی به درمان سلولیت بپردازد.


در حال حاضر رادیو فرکانسی یکی از بهترین روش های غیر تهاجمی بدون نیاز به جراحی برای کاهش سلولیت است. اساس رادیو فرکانسی بر این است که در آن، جریان های الکتریکی با فرکانس بالا، بدون ایجاد گرما به لایه های سطحی پوست نفوذ می کنند. اگر می خواهید بیشتر با سلولیت آشنا شوید، با برنافیت همراه باشید.

آنچه باید درباره سلولیت، بدانید

درباره رادیو فرکانسی

رادیو فرکانسی افتادگی پوست و سلولیت را به طور همزمان درمان می کند و پوست شما صاف تر، سفت تر و زیباتر می شود. اساس رادیو فرکانسی بر همین است که بدون التهاب، قرمزی و سوختگی، پروسه ی درمان را انجام دهد. همه ی انواع رادیو فرکانسی ها، یکسان نیستند و به یک شکل کار نمی کنند. دلیل آن هم این است که بسیاری از افراد غیر متخصص، با دستگاه های ارزان موجود در بازار به این کار می پردازند.

برخلاف تصور عمومی، درمان با رادیو فرکانسی دو قطبی و ماشین های خازنی برای درمان سلولیت چندان مناسب نیست. به همین دلیل است که بسیاری از زنان خیلی زود از این روش درمانی نا امید می شوند. در واقع، آنها از روش های مناسب برای این کار استفاده نمی کنند. به علاوه، بسیاری از این ماشین ها در سالن های زیبایی و کلینیک هایی نصب شده اند که تحت نظر کارشناسان نمی باشند آنقدر ضعیف هستند که نمی توانند نتایج چشمگیری حاصل کنند.

درمانی عمیق، قابل اطمینان، بدون درد و راحت

تمام ابزار رادیو فرکانسی که رادیو فرکانسی تک قطبی و مقاومتی را تشکیل می دهد، درمان های عمیقی محسوب می شوند. بسته به کرم، ژل و پروتکل های مورد استفاده، این درمان دقیقا بر روی بافت های خاص عمیقی تمرکز می کنند که آن را رادیو فرکانسی عمیق بافت ها می نامیم. این نوع رادیو فرکانسی، به اعماق پوست یعنی جایی که چربی های زیر جلدی، چربی سلولیت و بافت های همبند واقع شده اند، نفوذ می کند و بر روی ساختار کلاژن، سلول های کلاژن و سلول های چربی تاثیر می گذارد و آن را سفت می کند، سلولیت را کاهش می دهد و چربی های موضعی را از بین می برد. از آنجا که سطح پوست، به طور چشمگیری داغ نمی شود، هیچ درد و خطری از لحاظ سوختگی، قرمزی و التهاب رخ نمی دهد.

روندی آسان و بدون درد، با بهترین نتایج

برخلاف بسیاری از درمان ها، رادیو فرکانسی، درست بر روی درمیس و هیپودرمیس عمل می کند، یعنی جایی که فیبرهای کلاژن محافظ پوست یافت می شوند. در این پروسه، فیبرهای کلاژن سفت می شوند که این عمل به نوبه ی خود موجب سفت شدن و لیفتینگ پوست می شود. وقتی جریان خون افزایش یابد، موجب تغذیه ی سلول های پوست، سم زدایی و جوانسازی پوست می شود، در نتیجه پوست را جوان تر می سازد.

سلول های چربی روی هیپودرمیس، تشویق به آزاد کردن چربی می شوند، در نتیجه زودتر می میرند و سلول های جدید جایگزین آنها می شود. برای افزایش تاثیر درمان رادیو فرکانسی می توان از روش هایی چون کویتیشن اولتراسوند، مزوتراپی الکترومغناطیسی چند عاملی و حتی روش های طبیعی با کافئین، عصاره ی چای سبز، رزوراترول، کورکومین، اسید هیالورونیک کم مولکولی و چندین وسیله ی دیگر استفاده کرد.

با امواج رادیو فرکانسی زیباتر شوید!

امواج رادیو فرکانسی به سلول های چربی گرما می رساند، دیواره ی آنها را می شکند و محتوای آن را تبدیل به مایع می کند. پس از آن چربی مایع، به سیستم بدن شما وارد می شود تا از طریق کبد از بدن خارج شود. از رادیو فرکانسی برای بهبود بافت پوست، لیفت صورت، لیفت سینه، کاهش سایز و درمان سلولیت می توان استفاده کرد.

استفاده از امواج رادیو فرکانسی راهی برای از بین بردن چربی های بدن است. این روش، کاملا بدون درد، غیر تهاجمی، قابل اطمینان و بدون عوارض جانبی است. این دستگاه شامل یک دسته است که با دست بر روی بدن حرکت می کند و با استفاده از وکیوم، بافت را به داخل می کشاند. در نتیجه ی چنین عملی، امواج رادیویی، به سلول های چربی گرما می رساند، دیواره ی آنها را می شکند و محتوای آن را تبدیل به مایع می کند. پس از آن، چربی مایع، به سیستم بدن شما وارد می شود تا از طریق کبد از بدن خارج شود. همزمان با این فرآیند، امواج رادیو فرکانسی، بدن را مجبور به تولید کلاژن های جدید می کند که موجب سفتی پوست و بهبود ظاهر آن می شود. بسیاری از هنرپیشه های معروف برای جوانسازی پوست خود از این روش استفاده می کنند.

موارد درمانی با امواج رادیو فرکانسی

از این روش برای درمان موارد مختلفی کاربرد دارد:

  • از بین بردن چربی های سر سخت
  • بهبود ظاهر و بافت های ترک خورده و زخم ها
  • لیفت صورت و گردن
  • بهبود سلولیت
  • لیفت سینه ها

برای اینکه بهترین نتایج را به دست آورید، یک پروسه درمان پیشنهاد می شود. این روند با چهار جلسه درمان شروع می شود که در ماه اول، یک هفته درمیان است و در ماه دوم به صورت ماهیانه انجام می شود.

استفاده از امواج رادیو فرکانسی بخشی از پروسه ی درمانی اولتراسونیک کویتیشن است که سلول های چربی را مورد هدف قرار می دهد و برای پاکسازی محتوای باقی مانده از درمان با کویتیشن استفاده می شود. امواج اولتراسونیک به لایه های پوستی بدن شما نفوذ می کند و با یک میلیون لرزش در ثانیه، سلول های چربی را تخریب می کند. این پروسه با تشکیل حباب های اکسیژن در سلول ها، موجب گسترش سلول ها، افزایش فشار داخلی آنها و در نهایت پراکندگی محتوای آن به بدن می شود.

رادیو فرکانسی و وکیوم ساکشن

برای پاکسازی محتوای به جا مانده از درمان اولتراسونیک کویتیشن، از امواج رادیو فرکانسی استفاده می شود. این کار، دمای بدن را افزایش می دهد و موجب می شود که انقباض مویرگی، جریان خون را بهبود بخشد. در نتیجه، چربی ها با جریان خون، جریان پیدا می کنند و از طریق کبد دفع می شوند. امواج رادیو فرکانسی نه تنها با از بین بردن چربی ها، خون شما را پاک می کند، بلکه توانایی انقباض پوست و ترمیم کلاژن و الاستین را نیز افزایش می دهد.

امنیت

این روش بسیار ایمن است چون، امواج اولتراسوند فقط سلول های چربی را مورد هدف قرار می دهد و هیچ گونه آسیبی به انتهای اعصاب رگ های پوستی و ارگان های داخلی وارد نمی کند.

توصیه های پس از درمان با امواج رادیو فرکانسی

  • روزی دو لیتر آب مصرف کنید.
  • از یک رژیم غذایی متعادل، همراه با میوه ها و سبزیجات، لذت ببرید.
  • حداقل سه بار در هفته را به مدت 30 دقیقه به پیاده روی بپردازید.

اگر موارد ذکر شده را رعایت کنید، بهترین نتایج را دریافت خواهید کرد، چرا که کبد شما نهایت تلاش خود را انجام می دهد تا از شر سلول های ناخواسته ی چربی رها شود.

درمان رادیو فرکانسی برای صورت

با امواج رادیو فرکانسی زیباتر شوید! - برنافیت

دستگاهی که برای بدن به کار می رود، دارای بخش دیگریست که روی پوست کشیده می شود و بدین وسیله، جریان خون را بهبود می بخشد. در نتیجه، سموم را به سمت غدد لنفاوی حرکت می دهد و برای خروج از بدن، آماده می کند. افزایش جریان خون و متابولیسم نیز خود منجر به تجدید کلاژن های شکسته می شود.

قدم بعد، بستن روزنه های پوست با استفاده از چکش سرد است تا کلاژن را داخل پوست نگه دارد و از آلودگی هایی که به صورت روزانه به روزنه های پوست وارد می شود، جلوگیری کند.

آخرین مرحله، تحریک عضلانی الکتریکی است. در این مرحله، دو میله ی فلزی به دور قسمت هایی از ماهیچه که با تحریک منقبض می شوند، بسته می شود و با جریان الکتریکی، ماهیچه ها را منقبض می کند. این پروسه، موجب بهبود پوست و لیفت آن بدون هیچ دردی خواهد شد. به علاوه، سیاهی زیر چشم را کاهش می دهد، خطوط پیری را برطرف می کند، پلک ها را سفت و صورت را صاف می کند.

رادیو فرکانسی برای لیفت صورت نیز به کار می رود. بدین ترتیب که با افزایش جریان خون و متابولیسم منجر به تجدید کلاژن های شکسته می شود. این روش برای کاهش سیاهی زیر چشم ها، برطرف کردن خطوط پیری، سفت کردن پلک ها و صاف کردن پوست صورت نیز به کار می رود.

با رادیو فرکانسی جوان شوید

لیفت سینه با امواج رادیو فرکانسی

با استفاده از امواج اولتراسونیک، می توان سینه ها را بزرگ و خوش فرم کرد. این کار با یک کاپ وکیوم برای تحریک جریان لنفاوی و خون در منطقه ی مورد نظر به کار می رود. این پروسه، متابولیسم را نیز افزایش می دهد که با از بین بردن سموم موجود در این ناحیه، موجب صاف شدن بافت سینه می شود. بخش ساکشن وکیوم نیز می تواند غدد پستانی و پکتورال را تقویت و بافت بدن و غده ی هیپوفیز را تحریک کند تا خود را با سیستم درون ریز زنانه تطبیق و استروژن را در بدن افزایش دهد. این موضوع، حتی پس از درمان نیز موجب لیفت طبیعی سینه می شود و برای زنان شیرده و افرادی که کاهش وزن شدیدی را تجربه کرده اند، فوق العاده است.

 

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments