از فونداسیون های پودری چه می دانید؟

پیش از این هیچ علاقه ای به مصرف فونداسیون های پودری نداشتم. تنها یک برند به نام لائورا مرسیر بود که نسبتا آن را دوست داشتم اما هیچ یک از آنها به من نمی چسبید. اما اخیرا چندین پودر با فرمولاسیون جدید می شناسم که باعث شده در مورد آنها تجدیدنظر کنم. نکته اینجاست که استفاده از یک پایه ی پودری قوانین خاص خود را دارد، بنابراین برای مصرف آن از یک آرایشگر بسیار حرفه ای در این زمینه به نام لیندسی ویلیامز کمک گرفتم. او به من قوانینی در این مورد آموزش داد.

پودر پوشاننده ی مخصوص صورت خود را انتخاب کنید

لیندسی می گوید: “برای پوشانندگی کلی صورت خود، می توانید از ابر داخل بسته یا یک ابر مخلوط کننده مثل بیوتی بلندر استفاده کنید. برای پوشانندگی کم تر، یک برس کرکی نرم را در جهات دایره ای بر روی صورت خود حرکت دهید تا پودر را بر روی صورت شما پخش و رنگ صورتتان را تغییر دهد. برای پوشش کامل صورت خود می توانید از یک قلم موی تخت مصنوعی برای زدن پودر در زیر و دور چشم ها و بینی خود استفاده کنید. برای ایجاد یک پوشش کمتر نیز می توانید یک برس کرکی کوچک را برداشته و با آن، پودر را در سرتاسر صورت خود پخش کنید.

از پودری هماهنگ با رنگ صورت خود استفاده کنید

نکته ی دیگر اینجاست که از فونداسیونی استفاده کنید که با رنگ طبیعی پوست شما هماهنگی داشته باشد. حتی می توانید از پوست قبل از آرایش خود عکس بگیرید تا در انتخاب آن بیشتر دقت کنید.

لیندسی می گوید: “فونداسیون های پودری دارای طیف رنگ های مختلفی هستند. دامنه ی این رنگ ها از خیلی روشن آغاز و به خیلی تیره ختم می شوند. شما می توانید از رنگ های متفاوت آن استفاده کنید تا رنگ مورد نظر خود را بیابید. به خصوص در هنگام تغییر فصول که رنگ چانه و گردن شما نسبت به هم تفاوت پیدا می کند. فراموش نکنید که فونداسیون را تا زیر چانه و گردن خود بمالید و آن را در ناحیه ی گردن پخش کنید.

برای تجدید پودر خود از پودر استفاده کنید

در طول روز می توانید فونداسیون پودری خود را با استفاده از پودر مجدد، تجدید کنید. اما پیش از استفاده از پودر مجدد، بگذارید لایه ی زیرین خشک شود. من به شخصه، در مورد استفاده از کانسیلر مضطرب بودم، اما یک آرایشگر حرفه ای معروف به نام کیتی جین هاقز به من چنین گفت: استفاده از یک بافت پودری بر روی فونداسیون پودری مشکلی ندارد اما انواع مایع آن به خوبی بر روی پودر نمی نشیند.

پیشنهاد سیدنی در هنگام استفاده از فونداسیون های پودری، پودر آرایشی همراه با برنزه کننده است.

حرف آخر

در انتها باید گفت که اگر برای اولین بار از یک محصول استفاده می کنید، مارک های مختلف آن را بر روی صورتتان آزمایش کنید. برای این کار می توانید از رنگ های مختلف استفاده کنید تا ببینید کدام مورد با پوست شما سازگارتر است. در این زمینه می توانید از آرایشگران حرفه ای نیز کمک بگیرید.

پیشنهاد برنافیت:پاک کننده های طبیعی آرایش

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments