غلات نخورید تا زیباتر شوید!

جالب است بدانید که عامل قارچ های ناخن، التهاب، مشکلات خود ایمنی، افزایش قند خون و سوء تغذیه، همین غلات هستند. عدم مصرف غلات نه تنها موجب بهبود سلامت، بلکه موجب کاهش موهای زائد، پر پشت شدن موها، زیبا شدن ناخن ها و دندان ها می شود و بدین وسیله نقش مهمی در زیبایی افراد ایفا می کند.

حتما تمام عمر به شما گفته شده که غلات مصرف کنید چرا که فواید زیادی برای سلامتی شما دارد، اما دست نگه دارید. جالب است بدانید که عامل قارچ های ناخن، التهاب، مشکلات خود ایمنی، افزایش قند خون و سوء تغذیه، همین غلات هستند. عدم مصرف غلات یا حداقل کاهش مصرف آنها نه تنها بر روی سلامت افراد، بلکه بر روی زیبایی آنها نیز تاثیر می گذارد. اما عدم مصرف غلات چه تاثیری بر زیبایی دارد؟

کاهش موهای زائد

زنانی که دچار سندروم تخمدان پلی کیستیک هستند، اغلب دچار موهای زائد در نقاط مختلف بدن می شوند. سم زدایی بدن با قطع مصرف غلات به افراد کمک می کند تا دچار بیماری هایی چون سندروم پلی کیستیک و متعاقبا موهای زائد نشوند.

سفت و زیبا شدن ناخن ها

غلات نخورید تا زیباتر شوید! - ناخن - برنافیت

بسیاری از محققان بر این عقیده اند که عفونت های قارچی ناخن ها که با بی رنگ شدن مزمن، ضخیم شدن و جدا شدن ناخن ها همراه هستند، موجب از بین بردن زیبایی ظاهری ناخن ها می شوند و با عدم مصرف غلات برطرف می شوند.

پر پشت شدن موها

غلات نخورید تا زیباتر شوید! - مو - برنافیت

یکی دیگر از مزایای قطع مصرف غلات، پر پشت شدن موهاست، اما از آنجا که موها به کندی رشد می کنند شاید به سرعت متوجه این موضوع نشوید. افرادی که دارای موهای نازک هستند، اغلب پر پشت شدن تدریجی را تجربه خواهند کرد. شاید در ابتدای سم زدایی بدن از غلات، موها شروع به ریزش کنند، اما این موها نه تنها به زودی به جای خود باز می گردند، بلکه به مرور پر پشت تر نیز خواهند شد.

زیبا شدن دندان ها

غلات نخورید تا زیباتر شوید! - دندان - برنافیت

آیا می دانستید که مشکلات دندانی همچون سوراخ شدن دندان، التهاب لثه، آبسه، لق شدن دندان و دندان های نامرتب سالها پیش از اینکه انسان شروع به مصرف غلات کند، به اندازه ی الان شایع نبود؟ این موضوع وقتی جالب تر می شود که بدانید انسان های اولیه از خمیر دندان، آب فلوراید شده، نخ دندان، مسواک و دندانپزشک نیز کاملا بی بهره بودند. با کاهش مصرف غلات، کمتر به دندانپزشک نیاز خواهید داشت، پلاک های دندانی تان کاهش خواهند یافت، تنفستان بهبود پیدا خواهد کرد و التهاب لثه و حفره های دهانی شما از بین خواهد رفت.

خوشبو شدن دهان

غلات نخورید تا زیباتر شوید! - برنافیت

وقتی سلامت دندان ها بهبود یابد، تنفس شما نیز خوشبو تر خواهد شد. این موضوع نشان دهنده ی تغییر در فلورای دهانی است که به دلیل تغییر در فلورای روده رخ می دهد.

کاهش پف صورت

غلات نخورید تا زیباتر شوید! - کاهش وزن - برنافیت

اگر در طول برنامه ی 10 روزه ی سم زدایی 2 تا 4 کیلو کم کنید، صورت شما نیز باریک تر خواهد شد، اما این باریک تر شدن تنها مربوط به لاغر شدن نیست، بلکه به دلیل کاهش پف صورت و ناشی از کاهش مصرف غلات است. حتی اگر عکس های جدید خود را با عکس های قدیمی مقایسه کنید، خواهید دید که چشمان شما درشت تر نیز شده اند. حتی قرمزی گونه ها و اطراف بینی نیز کاهش خواهد یافت. از آنجا که این ماده موجب ایجاد التهاب در بدن می شود، حذف آن موجب قوی شدن فک و استخوان گونه می شود. به علاوه، عدم مصرف غلات بیش از همه بر روی سایز دور کمر تاثیر می گذارد و به شدت آن را کاهش می دهد که به دلیل از دست دادن چربی های احشایی التهابی است.

بخوانید: رفع پف زیر چشم

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments