زیباترین لباس عروس هنر پیشه های هالیوودی

لباس عروس یکی از زیباترین لباس هاییست که هر دختری آرزو دارد در شب عروسی اش، جذاب ترین و زیباترین نوع آن را به تن کند. در این بین بسیاری از دختران علاقه ی خاصی به لباس ها، شینیون ها و آرایش هنر پیشه های معروف هالیوودی دارند که این مقاله نمایی از آن را ایجاد می کند.

آنچه در این مطلب خواهید آموخت نمایش

لباس عروس یکی از زیباترین لباس هاییست که یک دختر هنگام ازدواج به تن می کند، بنابراین هر دختری می کوشد تا در شب عروسی اش بیش از دیگران در لباس عروس خود بدرخشد. بسیاری از دختران نیز، علاقه ی خاصی به دیدن عکس های هنر پیشه های مورد علاقه ی خود در لباس عروس هستند. این مقاله، فرصتی به شما می دهد تا لباس هنر پیشه های هالیوودی را دیدن کنید و از آنها لذت ببرید.

ژاکلین جوسا

لباس عروس - ژاکلین جوسا - برنافیت

لباس عروس - ژاکلین جوسا - برنافیت

پس از دو سال نامزدی، ژاکلین جوسا بالاخره ازدواج کرد. این عروس 24 ساله، در لباس عروس ساتن دندان فیلی خود که دارای یقه ی پوشیده و آستین های توری بود، شگفت انگیز به نظر می رسید. دامن بلندش، او را از قسمت کمر جدا کرده و کمربند نقره ای اش که در قسمت پشت به شکل V در آمده بود، یک هماهنگی با لباس همسرش ایجاد می کرد. موهای زیبایش با یک شینیون عالی زیباتر شده و صورت او را بدون نقص نشان می داد.

بخوانید: سلبریتی هایی که لاغر شدند

میراندا کر

لباس عروس - میراندا کر - برنافیت

لباس عروس - میراندا کر - برنافیت

میراندا کر در لباس عروس دیور سفارشی خود بسیار مهیج به نظر می رسد. لباس یقه دار آستین بلند ساتن او، از سبک نمادین گریس کلی در سال 1956 تا شاهزاده رینر از موناکو الهام گرفته است. روی دامن بلند او پر از گل های برف و مرواریدهای عجیب و غریب می باشد که توسط استفن جونز طراحی شده است.

پیپا میدلتون

لباس عروس - پیپا میدلتون - برنافیت

لباس عروس - پیپا میدلتون - برنافیت

احتمالا یکی از عروسی هایی که افراد زیادی منتظر بودند تا ببینند عروس چه لباسی پوشیده، عروسی پیپا میدلتون و جیمز متیو بوده است. او طراحی لباس خود را به یک طراح انگلیسی سپرد و او نیز میدلتون را نا امید نکرد. این لباس دارای یقه ی پوشیده، دامن بلند و پشت آن قلبی شکل می باشد.

بیشتر بخوانید: درمورد مت گالا چه میدانید؟

guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
purbagheri

چه ساده