زیباترین زنان جهان چه کسانی هستند؟

برای زیبایی معیارهای زیادی وجود دارد که طبق آن نظرسنجی های عمومی صورت می گیرد. گاهی اوقات نیز این معیارها با توجه به فرم صورت تعیین می شود. در این بخش از برنافیت قصد معرفی زیباترین زنان جهان را داریم.

پیشنهاد برنافیت: 

زیباترین زنان جهان: جسیکا آلبا

زیباترین زنان جهان- جسیکا آلبا- برنافیت

او در سن 13 سالگی کار خود را آغاز کرد، اما نام و نشانی که او برای خود ساخته از صنعت فیلم نیز فراتر رفته است. او یک کارآفرین نیز هست و توانایی های تجاری اش او را به یک امپراطور تبدیل کرده. این بانوی آمریکایی در اذهان بسیاری از مردم آمریکا یکی از زیباترین زنان است.

زیباترین زنان جهان: دیانا ایگران

زیباترین زنان جهان- دیانا ایگران- برنافیت

ایگران یک خواننده، بازیگر و رقاص آمریکایی است. او از طریق سریال های تلویزیونی به صنعت سرگرمی وارد شد. او یک رقاص آموزش دیده در زمینه جاز، باله و هیپ هاپ نیز هست. آغاز فیلم های او به شکل تریلرهای اکشن بود که از آن زمان به بعد بر روی فیلم ها و ویدئوهای دیگری نیز کار کرده است.

زیباترین زنان جهان: اولیویا وایلد

زیباترین زنان جهان- اولیویا وایلد- برنافیت

اولیویا در یک خانواده ژورنالیست (روزنامه نگار) به دنیا آمد و رگه های ژورنالیستی در او وجود دارد. اما بُعد بازیگری او قوی تر بوده است. به غیر از بازیگری، او یک مدل، کارگردان و تهیه کننده نیز هست. اولیویا در سال 2010 به عنوان جذاب ترین سلبریتی گیاهخوار شناخته شد.

پیشنهاد برنافیت: 

زیباترین زنان جهان: اسکارلت جوهانسون

زیباترین زنان جهان- اسکارلت جوهانسون- برنافیت

این بانوی چشم رنگی در شهر نیویورک به دنیا آمد و بزرگ شد. او در سنین نوجوانی به بازیگری مشغول شد و در حال حاضر یکی از بازیگران پر در آمد است.

زیباترین زنان جهان: پنه لوپه کروز

زیباترین زنان جهان- پنه لوپه کروز- برنافیت

او در شهر زیبای مادرید به دنیا آمد. پنه لوپه شغل بازیگری موفق خود را از 15 سالگی آغاز کرد. او اولین بازیگر زن اسپانیایی است که تا کنون جایزه اسکار را از آن خود کرده.

زیباترین زنان جهان: آنجلینا جولی

زیباترین زنان جهان- آنجلینا جولی- برنافیت

آنجلینا جولی یک هنرپیشه بسیار معروف در هالیوود است. او تنها قهرمان فیلم نیست، بلکه در دنیای حقیقی نیز طرفداران زیادی دارد. او نماینده ی ویژه کمیساریای عالی سازمان ملل متحد برای پناهندگان است. آنجلینا در برنامه های اجتماعی زیادی در سطح کشور شرکت کرده است. او سمبل زیبایی و ظرافت است.

بیشتر بخوانید:  

زیباترین زنان جهان: شارلیز ترون

زیباترین زنان جهان- شارلیز ترون- برنافیت

شارلیز یک مدل، رقاص باله، بازیگر و تهیه کننده است که در فیلم های زیادی ایفای نقش کرده است. او از سن 14 سالگی به صنعت مد وارد شد و پس از آن به دنیای بازیگری قدم برداشت. او نه تنها به زیبایی، بلکه به نقش های زیادی که بازی کرده معروف است.

زیباترین زنان جهان: مریم اوزرلی

زیباترین زنان جهان- مریم اوزرلی- برنافیت

مریم اوزرلی با بازی در نقش خرم سلطان در سریال ترکیه ای حریم سلطان، محبوبیت و شهرت زیادی به دست آورد.  این خانم چشم آبی دختر اورسولا اوزرلی، بازیگر معروف ترکیه ای نیز هست. زیبایی و استعداد در این خانواده موروثی است.

مترجم: مریم اصیلی

guest
4 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
مهشید

چقدر مسخره مارگو رابی رو نزاشتین مارگورابی از همشون خوشگل تره

نرگس

انجلینا جولی از همه خوشگل تره

فاطمه صادقی

به نظرم آنجلینا از همه ناز تر بود ولی چرا سلنا گومز و نزاشتین