زنان جذاب از دیدگاه مردان چه شکلی هستند؟

زنان جذاب ویژگی های منحصر به فردی نسبت به مابقی زنان دارند. هرچند برخی از این جذابیت ها ذاتیست، برخی دیگر از آنها را می توان کسب کرد. جذابیت تنها زاییده ی ژنتیک و ساختار بدن زنان نسیت، بلکه فاکتورهای خاصی است که آنها را از دیگران متمایز می سازد. در این مقاله با ویژگی های زنان جذاب آشنا خواهید شد. با برنافیت همراه باشید.

زنان جذاب: رنگ موها

جذاب ترین رنگ مو از نظر مردانزنان جذاب- رنگ موها- برنافیت

دانشمندان فرانسوی مطالعه ای برای کشف این موضوع که کدام رنگ مو برای مردان جذاب تر است، انجام دادند. آنها به این نتیجه دست یافتند که مردها بیشتر جذب زنان با موهای بلوند می شوند.

زنان جذاب: رنگ چشم

زنان جذاب- رنگ چشم ها- برنافیت

جالب است بدانید که مردهای چشم آبی تمایل زیادی برای ازدواج با زن های چشم آبی دارند. طبق قانون ژنتیک یک زوج چشم آبی بدون شک دارای یک فرزند با چشمان آبی خواهند شد. از آنجا که مردان تمایل زیادی برای بقای ژنتیک خود دارند، زنان چشم آبی را ترجیح می دهند.

زنان جذاب: سن

زنان جذاب- سن- برنافیت

دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که مردان در سنین 20 تا 30 سالگی زنانی با سنین 24 تا 25 را برای ازدواج انتخاب می کنند. شاید یکی از دلایل چنین انتخابی این باشد که زنان در این سن قدرت باروری بالایی دارند.

زنان جذاب: قوس کمر

زنان جذاب- قوس کمر- برنافیت

شاید برایتان عجیب باشد، اما انحنای ستون فقرات یک زن از جمله استانداردهای زیبایی اوست. وجود یک زاویه ی 45.5 درجه بین کمر و باسن یک زن از نظر مردان بسیار جذاب است. جامعه شناسان بر این باورند که دلیل این جذابیت ممکن است به این دلیل باشد که طبق تصور مردان چنین زنانی بارداری آسانتری را تجربه خواهند کرد.

زنان جذاب: طول پاها

زنان جذاب- طول پاها- برنافیت

بیخود نیست که مدل ها به عنوان استانداردهای زیبایی در نظر گرفته شده اند. در یک پرسشنامه از مردان داوطلب خواسته شد تا به این سوال پاسخ دهند که طول پای زنان برای آنها چه اهمیتی دارد؟ جالب اینجاست که اکثریت آنها طول پای بلند را ترجیح می دادند. البته این بدان معنا نیست که آنها زنان قد بلند را ترجیح می دهند، بلکه به این معناست که زنانی که اندازه ی پاهایشان از بالاتنه بلندتر است، از نظر مردان جذاب به نظر می رسد. بنابراین، منظور از طول پاها نسبت بالا تنه به پایین تنه است.

زنان جذاب: آرایش ملایم

زنان جذاب- آرایش ملایم- برنافیت

یک مطالعه در سال 2014 نشان داد که به طور کلی، مردان، زنانی را که آرایش های ملایم تری استفاده می کنند، جذاب تر تصور می کنند. بنابراین اگر عادت دارید در مصرف لوازم آرایشی زیاده روی کنید، دست نگه دارید.

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments