رازهایی برای پرپشت نشان دادن مو

اگر شما نیز جزء آن دسته از افرادی هستید که از کم پشتی و ریزش موها رنج می برید، روش های زیر می تواند موجب پرپشت نشان دادن مو های شما شود.

اگر موهای جلوی شقیقه تان ریخته است

برای پرپشت نشان دادن مو ، از آرایشگر بخواهید که موهای شما را به صورت لایه ای یا چتری و چند سانت عقب تر از حد معمولی خود کوتاه کند تا به صورتتان فرم دهد. آرایش موها به سمت جلو نیز برای پنهان کردن موهای ریخته شده مفید است. استفاده از یک شانه ی گرد و سشوار برای جلو راندن موها و قرار دادن لایه های آن بر روی هم نیز مفید است.

اگر بخشی از موهایتان ریخته است

رازهایی برای پرپشت نشان دادن مو

این شکل مو را تغییر دهید. متقاطع کردن موها موجب پرپشت نشان دادن موها و پر شدن قسمت های ریخته شده می شود. تکه ای از موهای سمت راست را گرفته، به سمت چپ و تکه ای از موهای چپ را به سمت راست هدایت کنید. این کار را تا جایی ادامه دهید که همه ی قسمت های مو پر شود.

اگر کل موهایتان ریخته است

از یک کلاه گیس استفاده کنید. از آرایشگرتان بخواهید یک کلاه گیس خوب برایتان تهیه کند. کلاه گیس هایی که 100 درصد از موی انسان ساخته شده اند نیز بسیار طبیعی به نظر می رسند. از آنجا که بیشتر کلاه گیس ها، دارای اصالت آسیایی می باشند، بهتر است در انتخابشان نژاد خود را در نظر بگیرید. مثلا کلاه گیس های مربوط به جنوب شرقی آسیا، دارای ضخامت خیلی بیشتری از نژادهای اروپایی است. کلاه گیسی را انتخاب کنید که طبیعی به نظر می رسد، ریشه ی آن صاف است و با نوع موی شما همخوانی دارد.

نوع ریزش مویتان اهمیت ندارد

پودرهای مو حاوی فیبر، یک روش پوشاننده ی سریع است که تا شامپوی بعدی به طول می انجامد. آن را درست مثل نمکدان بر روی پوست سر بپاشید. این ماده موجب پرپشت نشان دادن مو می شود.

هر فردی ممکن است دچار ریزش مو شود

رازهایی برای پرپشت نشان دادن مو

تنها مشاهده ی کمی موی ریخته شده در حمام در هنگام دوش گرفتن، نشانه ی ریزش مو نیست. زنان به طور طبیعی کمتر موهای خود را می شویند، به همین دلیل با هر بار حمام رفتن موهای بیشتری از دست می دهند. یک فرد متوسط، به طور روزانه، 30 تا 50 تار موی خود را از دست می دهد. بنابراین فردی که تنها یک بار در هفته حمام می رود، ممکن است بیش از 200 تار موی او در حمام بریزد. اگر این ریزش مو به 1000 تار مو رسید، حتما آن را با پزشک در میان بگذارید.

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments